Hij had goede Poolse wodka meegenomen. Nam tijdens het gesprek nog een paar oxycondons en 2 oxazepams van 10 mg. Het laatste dat ik me herinner is dat ik een bamigerecht aan het fornuis klaarmaakte en dat we gingen zitten om te eten.
Ergens in de vroege ochtend, circa rond 05.30, ontwaak ik even. Zie op de wc dat mijn nagels bijna tot bloedens toe kapotgekrapt zijn. Als ik wat sap uit de koelkast wil pakken, zie ik mijn kameraad op de bank liggen. Als ik een sprei over hem heen leg, glimlacht hij in zijn slaap.
Dan valt mijn oog op iets merkwaardigs. Mijn portmonee ligt aan stukken gescheurd op het vloerkleed.

Terug in mijn bed zie ik dat ik mijn smartphone gedemonteerd heb.

Terwijl ik me afvraag wat er gebeurd kan zijn zweef ik terug naar dromenland.
Tijdens het ontbijd vertelt die vriend dat we ergens cocaïne gingen halen. Dat ik ongeveer 20 minuten in een woning geweest was terwijl hij verderop buiten wachtte. Volgens hem was ik stevig waus op het moment dat we weer samen waren. Eenmaal thuis schijn ik als een bezetene met die beurs in de weer geweest zijn op zoek naar de onvindbare sosa. Daarna zijn we weldra als een blok in slaap gevallen.
Ik merk aan mijn lichaam dat ik gisteren geen coca gebruikt heb. Verder kan ik niks zeggen over het gat in mijn geheugen. Niet zo mooi allemaal want ik haat controleverlies en moet er niet aan denken dat ik iets vreselijks gedaan heb.
Anyway, so far this strory. Was de 3e keer dat dit me overkwam in mijn leven.
Zijn er meer mensen hier die wel eens een black out hebben?