Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Black outs

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Black outs

Berichtdoor Poseidon » za maart 21, 2015 6:39 pm

Kwam gisteren aan het begin van de nacht thuis. Popte 2 oxys naar binnen met een baco. Was van plan nog ff wat news te checken op de tv. Terwijl ik meer ijs in mijn glas deed, appte een mattie of hij langs kon komen. Hoewel ik moe was leek het me wel gezellig. 10 minuten later toasten we elkaar Naz Drovje.
Hij had goede Poolse wodka meegenomen. Nam tijdens het gesprek nog een paar oxycondons en 2 oxazepams van 10 mg. Het laatste dat ik me herinner is dat ik een bamigerecht aan het fornuis klaarmaakte en dat we gingen zitten om te eten.

Ergens in de vroege ochtend, circa rond 05.30, ontwaak ik even. Zie op de wc dat mijn nagels bijna tot bloedens toe kapotgekrapt zijn. Als ik wat sap uit de koelkast wil pakken, zie ik mijn kameraad op de bank liggen. Als ik een sprei over hem heen leg, glimlacht hij in zijn slaap.
Dan valt mijn oog op iets merkwaardigs. Mijn portmonee ligt aan stukken gescheurd op het vloerkleed. :shock:

2015-03-21 16.43.37.jpg
2015-03-21 16.43.37.jpg (188.58 KiB) 1261 keer bekeken


Terug in mijn bed zie ik dat ik mijn smartphone gedemonteerd heb. :eek:
Terwijl ik me afvraag wat er gebeurd kan zijn zweef ik terug naar dromenland.

Tijdens het ontbijd vertelt die vriend dat we ergens cocaïne gingen halen. Dat ik ongeveer 20 minuten in een woning geweest was terwijl hij verderop buiten wachtte. Volgens hem was ik stevig waus op het moment dat we weer samen waren. Eenmaal thuis schijn ik als een bezetene met die beurs in de weer geweest zijn op zoek naar de onvindbare sosa. Daarna zijn we weldra als een blok in slaap gevallen.

Ik merk aan mijn lichaam dat ik gisteren geen coca gebruikt heb. Verder kan ik niks zeggen over het gat in mijn geheugen. Niet zo mooi allemaal want ik haat controleverlies en moet er niet aan denken dat ik iets vreselijks gedaan heb.

Anyway, so far this strory. Was de 3e keer dat dit me overkwam in mijn leven.
Zijn er meer mensen hier die wel eens een black out hebben?
Laatst bijgewerkt door Poseidon op za maart 21, 2015 7:31 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Black outs

Berichtdoor frozentoast » za maart 21, 2015 6:42 pm

Heb je wel echt die sos gehaald? Check of je gepind hebt, is er cash weg? En was je smartphone nog te redden?
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Black outs

Berichtdoor Maanvos » za maart 21, 2015 6:50 pm

Vaag gebeuren poss. :s

Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Black outs

Berichtdoor Poseidon » za maart 21, 2015 7:03 pm

frozentoast schreef:Heb je wel echt die sos gehaald? Check of je gepind hebt, is er cash weg? En was je smartphone nog te redden?


Er was hier thuis geen sosa. Ook geen resten in mijn neus of waar dan ook. Zeker weten dat de black out onmiddelijk.gestopt was na een hijs coca. Wel vreemd dat ik van mijn favoriete balpen een snuifbuis gemaakt heb. Gepind heb ik niet, alles zat nog in mijn wallet en met die phone zit ik nu te df-en. :wink:

Eigenlijk had ik ook niet zo veel alcohol geconsumeerd. Misschien 4 of 5 glazen.
Zal wel door de combinatie met morfine en oxazepam komen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Black outs

Berichtdoor Fool » za maart 21, 2015 7:07 pm

Eerlijk gezegd verbaast het me meer dat je met zulke combinaties nog maar 3x een zo'n blackout gehad hebt, lijkt me wel een goede waarschuwing denk ik zo. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Black outs

Berichtdoor Hassan » za maart 21, 2015 7:19 pm

aangezien je toch wat vreemde capriolen uitgehaald hebt, zou het zomaar kunnen zijn dat je nog een keertje ergens je sos tegen gaat komen. als je het wel gehaald hebt natuurlijk
Hassan
Offline
 

Re: Black outs

Berichtdoor snuifduif » za maart 21, 2015 7:24 pm

Pos jij moet een boek schrijven over al je ongure avonturen
confessions of an Ukrainian opium-eater
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Black outs

Berichtdoor Poseidon » za maart 21, 2015 7:29 pm

Heb inderdaad de merkwaardige drang om drugs binneshuis te verstoppen Ano. De laatste tijd in boeken dus die ga ik maar niet meer uitlenen.

Mooie titel Duif. Dat boek, ben er al.aan bezig. De paradox is wel dat ik beter clean kan blijven tot het af is.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Black outs

Berichtdoor Ivo » za maart 21, 2015 7:32 pm

Lijkt me inderdaad een goede waarschuwing dat het volgende keer wel slechter kan aflopen met zulke combinaties...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Black outs

Berichtdoor Hassan » za maart 21, 2015 7:33 pm

bij mij zijn games en dvd hoesjes erg in trek, of vakjes van het hoesje van mijn telefoon. vage zooi, die drugs :keta:
Hassan
Offline
 

Re: Black outs

Berichtdoor Perry » za maart 21, 2015 8:03 pm

Ik verstop Etizolam in potten :#:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Black outs

Berichtdoor Poseidon » za maart 21, 2015 8:34 pm

Ivo schreef:Lijkt me inderdaad een goede waarschuwing dat het volgende keer wel slechter kan aflopen met zulke combinaties...


Ja. Fool & jij hebben gelijk. Denk dat ik vooral die opiaten maar ga skippen. Zo leuk zijn ze nu ook weer niet.

Ben echter verbaast dat er niet meer respons op mijn vraag naar andere anecdotes hierover. Black outs schijnrn vrij veel voor te komen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Black outs

Berichtdoor Aebi » za maart 21, 2015 8:50 pm

Benzo + alcohol heeft wel 's voor zwarte gaten gezorgd :#:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Black outs

Berichtdoor Ivo » za maart 21, 2015 8:54 pm

Poseidon schreef:Black outs schijnrn vrij veel voor te komen.

Lijkt me niet onlogisch na een combinatie van alcohol, opiaten en benzo's :P Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Black outs

Berichtdoor Moonlight Fanatic » za maart 21, 2015 9:04 pm

Drank-benzo bizar black out gedrag. Dat ding dat je uiteen gehaald hebt, refereert naar je sos. (kan dagen later nog invloed uitoefenen) De sos laat je genieten van prullen en frunniken en meer specifiek, elk elektronisch apparaat neurotisch uit mekaar halen, zoals broodroosters, laptops, gms's, alles wat mogelijkheden tot manipulatie biedt. Je weet dit niet meer door black-out combi benzo drank. Je portefuille uiteen gescheurd? Kan zijn dat je naar meer sos aan het zoeken was, geen geduld had en geen enkel kruimeltje wilde missen, en hierdoor met grote kracht de portefuille uit stukken vaneen trok, op zoek naar sos. Want euforisch ben je niet met benzo-drank-combi. Om je een voorbeeld te geven... Het kan grappig zijn, maar is zo bizar, ik weet nog niet wat me bezielde. Combi drank-benzo. (binnen blijven) Crash, volgende dag. Ik wandel naar de keuken, lijkt normaal, nog een halve halve liter, wat kruimeltjes en... Raad dit eens... Op mijn aanrecht, een glas, gevuld met fucking selderijpuree. Hoe scheef ik ook was, waarom zou ik met een lepel een glas met selderijpuree vullen? Wel, ik geef maar wat mogelijkheden Poseidon, de waarheid kan ik niet weten. Zou jij ook een mogelijkheid kunnen vinden wat het doel van die puree in dat glas was? (was ook black out)
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Black outs

Berichtdoor Poseidon » za maart 21, 2015 10:25 pm

Wellicht veronderstelde je dat de selderijdrank een heilzaam elixer is. Dat je organisme minder schade zou toe brengen dmv dit additief. Zo'n beetje als ik nog vitaC~bruis tabletten in de Bloody Maries gooi. :wink: :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Black outs

Berichtdoor Frog » za maart 21, 2015 11:02 pm

:shock: heftig man, pas goed op jezelf hoor.
Gelukkig ben je niet gewond geraakt OID
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Black outs

Berichtdoor Ted Bundy » di maart 24, 2015 1:23 am

JongGeleerd schreef:Ik verstop Etizolam in potten :#:

Je moeder is een pot.
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm

Re: Black outs

Berichtdoor straatmadelief » di maart 24, 2015 2:22 am

Ik heb heel veel blackouts van benzo's met alcohol gehad. Als ik er goed over nadenk is het belachelijk dat ik deze combinatie iedere keer weer nam/neem. Want eigenlijk wil je dit helemaal niet. Voor zover ik weet is er nooit iets ergs gebeurd. Maar ik zal maar eens een keer een soatest gaan doen :P
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Black outs

Berichtdoor Prototype » di maart 24, 2015 2:44 am

Bizarre ervaring Pos, het zal zeker de kunst zijn om te achterhalen wat je allemaal hebt uitgespookt tijdens zo'n opiaat, benzo en alcohol cocktail. :keta:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Black outs

Berichtdoor packjam » ma okt 18, 2021 4:48 pm

Aebi schreef:Benzo + alcohol heeft wel 's voor zwarte gaten gezorgd :#:


Joh . . .
packjam
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma okt 18, 2021 1:56 pm

Re: Black outs

Berichtdoor pandora » ma okt 25, 2021 9:30 pm

het klinkt alsof de oxazepam stevig zijn werk deed in combinatie met ghb of alcohol( die 2 maken de psyche van een mens grenzenloos en ongecontroleerd .)

Sterkte.!
Avatar gebruiker
pandora
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di sep 28, 2021 6:29 pm

Re: Black outs

Berichtdoor waterval » di okt 26, 2021 6:45 pm

ik schrijf dit nu in auto pilot in een black out

om mijn toekomstige nuchtere zelf te foppen en enorm te verwarren. als ik dit teruglees... ik lach me nu al een breuk bij voorbaat

wat een kop ga ik trekken man hahahaha
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner