Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Blijven hangen in een trip

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Blijven hangen in een trip

Berichtdoor BK123 » ma okt 17, 2011 9:34 pm

Hi guys,

Sinds de zomervakantie ben ik aan het experimenteren geslagen met een aantal drugssoorten. Voor die tijd zat ik geregeld aan wiet. Nadat ik ongeveer een maand geleden bad ben gegaan door een combinatie van 2CB en wiet ben ik in een hele vage trip blijven hangen.

In een korte periode van één maand heb ik vrijwel elke dag wiet gerookt, en gebruikte ik geregeld mephedrone. Daarnaast heb ik twee keer 2CB gebruikt (gesnoven), één keer SOS en met regelmaat XTC (Q'tjes).

Ik ben sinds begin deze maand gestopt met wiet, en heb daarna nog één keer mephedrone gebruikt. Afgelopen zaterdag heb ik een paar hijsen wiet genomen, waardoor ik nu al twee dagen in een 'after space' leef.

Op dit moment loop ik zo'n beetje de hele dag rond in een hele vage trip, het ene moment intenser dan het andere. Ik kom geregeld met kicks terug in zo'n trip, en op z'n ergs ervaar ik een zweverig gevoel, hartkloppingen en last van ademhaling, en licht verlamde ledematen. Normaal loop ik een beetje zweverig door een dag heen, niet wetend wanneer ik weer een kick kan verwachten. Dit gebeurd soms op best ongelegen momenten.

Het vreemde is dat als ik alcohol drink, of zoals die ene keer teruggreep naar mephedrone, het lijkt alsof ik meer 'back to earth' kom. Mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft, of iemand weet wat de normale duur van zo'n 'after space' is, of wat je kan doen om er sneller uit te komen.

Op dit moment gebruik ik geen harddrugs of wiet meer, en drink ik in het weekend een paar biertjes. Ik rook ook verder.
BK123
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma okt 17, 2011 9:24 pm

Re: Blijven hangen in een trip

Berichtdoor funky_skunk_junky » ma okt 17, 2011 9:55 pm

Misschien omdat je juíst de hele dag zit te wachten tot je je weer vaag voelt, het juist gebeurd.
Een soort van paniekaanval misschien, of hyperventilatie. Probeer eens er niet zo erg op te letten hoe je je voelt, en kijk of dat helpt.
Mijn vriend heeft lang last gehad van dit soort aanvallen, als hij dan een aanval had nam hij oxazepam, en daardoor merkte hij dat het echt lag aan het feit dat hij zich er zo erg op focuste. Sinds de 2e keer dat hij oxazepam had genomen, heeft ie geen aanvallen meer gehad.
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: Blijven hangen in een trip

Berichtdoor Dopamientje » ma okt 17, 2011 10:06 pm

Goed dat je zelf bent gestopt met harddrugs en wiet. Want het enige advies dat we je hierbij kunnen geven is minderen/stoppen voor een tijdje en dan hopen dat het vanzelf voorbij gaat.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Blijven hangen in een trip

Berichtdoor Dissendium » ma okt 17, 2011 10:07 pm

DaFunkstarr schreef:Misschien omdat je juíst de hele dag zit te wachten tot je je weer vaag voelt, het juist gebeurd.
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: Blijven hangen in een trip

Berichtdoor Einstein » ma okt 17, 2011 10:37 pm

Was die regelmatige XTC ook in één maand? Zo ja, dan lijkt het me best logisch dat je vage problemen hebt, maar het kan zijn dat ik je nu verkeerd begrijp.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Blijven hangen in een trip

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma okt 17, 2011 10:40 pm

Dopamientje schreef:Goed dat je zelf bent gestopt met harddrugs en wiet. Want het enige advies dat we je hierbij kunnen geven is minderen/stoppen voor een tijdje en dan hopen dat het vanzelf voorbij gaat.


8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Blijven hangen in een trip

Berichtdoor BK123 » di okt 18, 2011 10:55 am

Thanks voor de reacties dusver, ik kan hier zeker wat mee :)
BK123
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma okt 17, 2011 9:24 pm

Re: Blijven hangen in een trip

Berichtdoor Drugs Infolijn » wo okt 19, 2011 12:15 pm

Nadat ik ongeveer een maand geleden bad ben gegaan door een combinatie van 2CB en wiet ben ik in een hele vage trip blijven hangen.



Misschien weet je dit al lang, maar wanneer een middel is uitgewerkt kan het niet weer opnieuw gaan werken. Blijven hangen in een trip is dus niet helemaal de goede benaming. Als een bad trip voorbij is, blijft bij sommige mensen wel een vervelend, angstig gevoel hangen. Meestal verdwijnt dit vanzelf. Maar bij sommige mensen duurt dit lang.

Ook kunnen flashback optreden. Door een bepaalde gebeurtenis, geur/plaats enz. kunnen gevoelens die men tijdens de bad trip had weer opgeroepen worden. Iemand kan zich dan weer heel naar voelen of zelfs opnieuw angstig worden. Een bad trip kan dus een hele nare ervaring zijn die verwerkt moet worden. Dit kun je onder doen door er over te praten met mensen, maar er teveel mee bezig zijn is ook niet goed. Probeer afleiding te zoeken en niet contact na te denken over wat je precies voelt. Dit kan het namelijk ook erger maken. Sommige mensen lukt dit niet alleen en schakelen de hulp van een psycholoog in.
De Drugs Infolijn is een dienst van het Trimbos-instituut en wordt financieel ondersteund door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
De Drugs Infolijn (0900-1995, € 0,10 p/min) geeft betrouwbare informatie en adviezen over drugs en druggebruik. Kijk ook eens op http://www.drugsinfo.nl en op http://www.drugsenuitgaan.nl.
Avatar gebruiker
Drugs Infolijn
Trimbos Professional
Offline
 
Posts: 195
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 4:12 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron