Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Blijven hangen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Blijven hangen

Berichtdoor drugs-enzo » wo okt 30, 2013 8:51 am

Hallo, ik ben nog een vrij jong meisje en heb al heel wat uit geprobeerd.
Zowel trip middelen als pepmiddelen.
ondanks ik al ongeveer 3 maanden geen hard drugs heb gebruikt ( wel blowen ) kreeg ik ineens terwijl ik in bed lag last van ernstige hart kloppingen, lichte hallucinaties en begon ik te shake. Later die avond kreeg ik ook hoge koorts.

Na deze gebeurtenissen ( een week geleden ) lijkt het alsof ik in een trip ben blijven hangen wat erg lastig is met school. Ook hoor ik heel de dag een gesuis in m'n hoofd wat niet over gaat. In de nacht word het vooral erger en als ik wil gaan slapen krijg ik weer last van m'n hart. Ik neem nu slaap pillen zodat ik er geen last van krijg.

Nu heb ik gehoord dat drugs in je spieren kan blijven hangen en later tot uiting kan komen.
Zijn er nog tips wat ik kan doen om het tegen te gaan?
Ik heb ergens gelezen dat sporten helpt en ik probeer nu voor het slapen een rondje te joggen om m'n hoofd wat leeg te maken zodat ik daarna rustig op bed kan gaan liggen.

Groetjes!
drugs-enzo
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo okt 30, 2013 8:27 am

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Poseidon » wo okt 30, 2013 9:23 am

Dat gesuis kan eventueel komen doordat je bloeddruk te hoog is. Misschien als gevolg van de pepmiddelen. Laat hem eens meten.
Vaak gaan mensen na drugsgebruik erg op zichzelf letten. Je hoort misschien iets wat er altijd al was maar je in sobere toestand niet opgevallen is.

Weet niet hoe bont je het gemaakt hebt, maar herstel heeft tijd nodig ;)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Partypipo » wo okt 30, 2013 9:26 am

Op zich blijven de stoffen niet in je lichaam hangen. Behalve THC (wiet/hasj), wat zich kan binden aan je vet cellen. Maar ik geloof niet dat dat in zulke hoeveelheden is dat je na 3 maanden niks gebruiken tóch ineens weer onder invloed bent. Meer dat het maximaal 2 weken ofzo aantoonbaar blijft voor een drugstest...
Dus de werkzame stoffen van drugs die blijven hangen en 3 maanden later tot uiting komen lijkt mij niet het geval.
Dat er iets vervelends aan de hand is, lijkt me wel duidelijk!
Als het iets met drugsgebruik te maken heeft, dan kan het zijn omdat je aangeeft vrij veel tripmiddelen gebruikt te hebben.
Ik weet niet wat dat precies betekent en ik weet ook niet wat een vrij jong meisje precies inhoudt of hoe jong je begonnen bent.
Ik weet wel: tripmiddelen zorgen ervoor dat de hersengebieden die ingekomen signalen van de zintuigen verwerken vrijwel volledig uitgeschakeld worden volgens MRI scans. Ook weet ik dat onder invloed van drugs nieuwe hersenverbindingen aangemaakt kunnen worden en oude verbindingen weg kunnen gaan. Dus na veel drugsgebruik kunnen je hersenen geherprogrameerd zijn zodat je voortaan altijd ingekomen signalen van je zintuigen niet meer op de manier verwerkt als dat je eerst deed: je lijkt dus altijd te trippen. Of je bent altijd wazig in je kop en kan bijna geen gesprekken meer volgen ofzo.

Sowieso is het verstandig om langs een dokter te gaan en daarbij eerlijk te zijn over al je gebruik.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Blijven hangen

Berichtdoor -ArKady. » wo okt 30, 2013 11:15 am

sporten en een actief leven is altijd goed maar nu het al een week aanhoud zou ik inderdaad toch even langs de dokter gaan.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Tomaat » wo okt 30, 2013 11:28 am

Laat dat blowen ook voor een tijdje, zal zeker geen kwaad kunnen
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Hamukun » wo okt 30, 2013 12:08 pm

Het klinkt meer alsof je ziek bent. Ik zou als het al een week aanhoudt eens naar de huisarts gaan.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Prototype » wo okt 30, 2013 12:38 pm

Ik vindt het ook klinken alsof je ziek bent.
De koorts, lichte hallucinaties ( misschien als gevolg van koorts, het komt voor ) en hartkloppingen kunnen symptomen zijn van griep of andere ziektes.
Zoals hier boven al gezegd wordt lijkt het mij slim om naar je huisarts te gaan als je klachten aanhouden.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Klimtox » wo okt 30, 2013 1:50 pm

Para van het blowen? Niet geslapen? Etc etc etc etc. Hoe verwacht je ooit dat wij weten wat het is. Ga naar de dokter :#:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Blijven hangen

Berichtdoor GaiaNyx » wo okt 30, 2013 1:53 pm

Op de koorts na, zou ik gokken op HPPD? Als de klachten aanhouden lijkt me eeen bezoek aan de husarts verstandig, als je ouder dan 16 bent mag hij niets aan je ouders vertellen. Blowen, stress (dus ook griep oid) kan HPPD verergeren
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Poseidon » wo okt 30, 2013 3:06 pm

drugs-enzo schreef:Hallo, ik ben nog een vrij jong meisje


Wat moet ik me onder vrij jong voorstellen? Ik zie op je lijst met dope die je gedaan hebt crack staan. Oppassen voor loverboys meiske. ;)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Vinnie » wo okt 30, 2013 3:39 pm

er bestaat niet zoiets als in een trip blijven hangen wel kan je psychose oplopen van een heftige trip.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Perry » wo okt 30, 2013 6:48 pm

voldie schreef:er bestaat niet zoiets als in een trip blijven hangen

Hier heb ik anders wel verhalen over gehoord... Maar misschien valt dat dan gewoon onder psychose?
Ik ken iemand die onbewust 2cb nam (in plaats van mdma) en die valt vaak terug in die trip en barst in huilen uit etc.
Hij is ontslagen, omdat 'ie z'n werk niet meer kon doen.
Hij leeft nu met toezicht etc. :s
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Klimtox » wo okt 30, 2013 6:53 pm

Ja klinkt als een psychoot inderdaad. Je kan niet blijven hangen, je lichaam breekt de stof af en op een gegeven moment is het weg, simpel. In de tussentijd kan een psychose zijn getriggered ja.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Blijven hangen

Berichtdoor Einstein » wo okt 30, 2013 7:54 pm

Inderdaad. Dit lijkt echter meer gewone griep, mogelijk in combinatie met HPPD.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner