Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
ma okt 29, 2018 3:12 pm
Hallo allemaal,
Ik gebruik af en toe coke. Meestal is dit ongeveer 1 keer per maand. Ik vind het op zich wel leuk om te doen, maar het vervelende is dat ELKE keer wanneer ik het doe, ik een enorm vervelend gevoel in mijn keel krijg. Dit duurt tot uren na inname.
Hierdoor krijg ik dus voortdurend braakneigingen / kokhalzingen. Een sigaret roken is bijna onmogelijk, wanneer ik een trekje neem moet ik elke keer kokhalzen. Vaak is dit ook zo wanneer ik een pint probeer te drinken.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen of hoe ik het kan voorkomen ? Ik vind het ontzettend vervelend.
Bedankt !
ma okt 29, 2018 4:06 pm
Waarschijnlijk snuif je te hard, waardoor het doorschiet naar je keel. Probeer rustig in te ademen ipv je neus hard op te halen
ma okt 29, 2018 4:43 pm
Perry schreef:Waarschijnlijk snuif je te hard, waardoor het doorschiet naar je keel. Probeer rustig in te ademen ipv je neus hard op te halen
Ik heb hier ooit gelezen dat je niet te hard mag snuiven, dus ik probeer hier echt wel op te letten. Volgens mij is dat dus niet het probleem.
Toch bedankt om mee te denken !
ma okt 29, 2018 4:45 pm
Dan zou het aan versnijdingen kunnen liggen, heb je het ooit laten testen?
Anders zou ik enkel nog kunnen bedenken dat het gewoon iets is wat je voor lief zal gaan moeten nemen als je coke wilt blijven gebruiken...
ma okt 29, 2018 5:31 pm
Cocaine heeft verdovende eigenschappen, en als het zo'n vervelend gevoel geeft in je keel zou ik proberen over een iets langere periode meerdere kleine puntjes te nemen en tussendoor met een neusspray gevuld met water bevochtigen. Zo voorkom je dat er grote hoeveelheden je huig/keel in druipen, maar dat het meeste in je neus slijmvliezen opgenomen wordt. 1 spray water per neusgat vóór en na het snuiven.
Verder heb ik zelf ook wel eens last van een samentrekkende maag bij coke, bij erg sterke soms zo erg dat ik na een paar minuten spontaan moet braken. (voel me overigens prima daarna)
ma okt 29, 2018 7:20 pm
Had ik vroeger ook wel last van. Kwam vooral door de bittere smaak die in m'n keel bleef hangen denk ik. Als je t maar vaak genoeg gebruikt dan wen je daar wel aan.
Perry schreef:Spoiler! :
Coke is toch niet zoveel aan, dus stop gewoon joh
Ja idd. En stop gelijk ook met roken, ook al zo'n nutteloze hobby.
ma okt 29, 2018 8:19 pm
Komt dit door het (zwaar) verdovende gevoel? Zo ja, is je coke niet teveel versneden met Lidocaine? Deze ervaring had ik namelijk ook met te zwaar versneden coke. Onversneden coke verdooft naar mijn ervaring nauwelijks.
ma okt 29, 2018 8:50 pm
MrMDMA schreef:Onversneden coke verdooft naar mijn ervaring nauwelijks.
Denk dat het dan niet onversneden was.
Kan ook zijn dat het verdovende effect van het versnijdingsmiddel nog veel intenser is dan cocaine, vooral articaine
di okt 30, 2018 10:11 pm
snuifduif schreef:MrMDMA schreef:Onversneden coke verdooft naar mijn ervaring nauwelijks.
Denk dat het dan niet onversneden was.
Kan ook zijn dat het verdovende effect van het versnijdingsmiddel nog veel intenser is dan cocaine, vooral articaine
Ik kende de herkomst van het blok. Was in iedergeval vanaf binnenkomst niet mee gerommeld. Nauwelijkse verdoving is naar mijn maatstaven een lokaal kort verdovend gevoel in je slijmvliezen. Ik heb rommel gekend waarvan zelfs de nadrip mijn keel zwaar verdoofde.