Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Cafeïne

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Cafeïne

Berichtdoor verneukeratief » do jun 09, 2011 4:29 am

In mijn betere tijden dronk ik denk ik 10 a 12 koppen in de morgen om op gang te komen. Tegenwoordig doe ik het rustiger aan.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Cafeïne

Berichtdoor megatrippie » do jun 09, 2011 8:55 am

Gemiddeld 5 kopjes per dag.
Ik heb periodes in mijn leven gekend waarin ik vlot 25 kopjes per dag nuttigde
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Speed » do jun 09, 2011 3:18 pm

Tijd geleden veel cafeïne gesnoven, moest speed voorstellen :lol:
Maar zit nu goed 8-)

's avonds een vent 's morgens 73% :snort:
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Intoxication » do jun 09, 2011 4:56 pm

Speed schreef:'s avonds een vent 's morgens 73% :snort:

Held.
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Cafeïne

Berichtdoor Speed » do jun 09, 2011 5:15 pm

God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor misantropie » za jun 11, 2011 12:28 am

Ik drink enorm graag Red Bull, maar als ik zo 2 blikjes van, hoeveel is het nu weer, één maat groter als 25cl drink, dan wordt ik helemaal trillerig. Een raar gevoel en meestal denk ik dan dat men lichaam dan voedsel nodig heeft en begin ik maar te eten. Na een tijd gaat het dan wel weer over.

Koffie probeerde ik vaak te drinken bij het studeren, maar 2 koppen naar binnen en een half uur later ben ik helemaal slecht in men maag. Dan komt het trillen wel voor, maar door er een klontje suiker in te doen lijkt dit veel minder te zijn.

Het is dus helemaal niks voor mij, buiten de smaak van Red Bull dan. Ik heb ook ooit zo wel eens een cafeïne pil met pure cafeïne in gekregen van een maat die fitnessfreak is, en ipv regelmatig een ritalin te gebruike een doos van zulke pillen heeft besteld. Zo'n capsule bevatte 250mg, ik heb er eigenlijk niets van opgemerkt, misschien onbewust.

Maar in het algemeen wordt ik helemaal niet opmerkelijk alerter of wakkerder van cafeïne. Misschien omdat er tot 2 jaar geleden hier in huis altijd cola werd gedronken en niets anders?
done: tabak, alcohol, weed, hasj, poppers, relatine, paddo's, GHB, speed, coke, mdma, truffels, ketamine, 2c-b, LSD, mephedrone, 4-FMP, crystal meth, dichloropane, DMT, NRG-2.
to do: 4-HO-MiPT, 3-FMC, ethcathinone.
Avatar gebruiker
misantropie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 5:38 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: Cafeïne

Berichtdoor Casplantje. » za jun 11, 2011 9:56 pm

Ivo schreef:Voor de mensen die te gejaagd of zo worden van cafeïne, ik vind DMAA een perfect vervangmiddel :)


DMAA... waar haal je dat eigenlijk? Als ik het goed heb begrepen is het namelijks niet eens illegaal, of zit ik er nu naast?
Done: Alcohol, wiet, speed en XTC/MDMA
Avatar gebruiker
Casplantje.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 159
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:34 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Cafeïne

Berichtdoor Ivo » za jun 11, 2011 10:19 pm

Casplantje. schreef:
Ivo schreef:Voor de mensen die te gejaagd of zo worden van cafeïne, ik vind DMAA een perfect vervangmiddel :)


DMAA... waar haal je dat eigenlijk? Als ik het goed heb begrepen is het namelijks niet eens illegaal, of zit ik er nu naast?


Is niet illegaal. Ik weet niet of het als poeder verkocht wordt, maar het wordt iig als capsules verkocht. Ik heb bvb een tijdje terug "Black Cats" gekocht, werkte perfect :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Oom Klaas » za jun 11, 2011 10:35 pm

Voornamelijk 's ochtends koffie, voor de rest varieert het heel erg.
I'm a simple man. All I want is enough sleep for two normal men, enough whiskey for three, and enough women for four.
Avatar gebruiker
Oom Klaas
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 462
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:03 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Casplantje. » zo jun 12, 2011 3:42 pm

Ivo schreef:
Casplantje. schreef:
Ivo schreef:Voor de mensen die te gejaagd of zo worden van cafeïne, ik vind DMAA een perfect vervangmiddel :)


DMAA... waar haal je dat eigenlijk? Als ik het goed heb begrepen is het namelijks niet eens illegaal, of zit ik er nu naast?


Is niet illegaal. Ik weet niet of het als poeder verkocht wordt, maar het wordt iig als capsules verkocht. Ik heb bvb een tijdje terug "Black Cats" gekocht, werkte perfect :)

Oh super! Ga eens even navraag doen bij de smart shop. Dankjewel!
Done: Alcohol, wiet, speed en XTC/MDMA
Avatar gebruiker
Casplantje.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 159
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:34 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Cafeïne

Berichtdoor kotaku » zo jun 12, 2011 6:42 pm

Op mijn piek dronk ik dagelijks energy drink, tot een liter per dag ofzo en ik vond het niets meer.
Door tolerantie werd ik alleen nog maar onrustig van die zooi en besloot ik ermee te stoppen.
Vond mezelf een caffeïne-junk geworden en merkte ook wel dat ik ernaar verlangde toen ik me onthield...
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Cafeïne

Berichtdoor Dennenboom » zo jun 12, 2011 8:41 pm

Alleen met de examens, ik studeer er vrij goed op.



De ultieme synergie tussen koffie, chocolade en cafeïne... :)
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Exceptional » zo jun 12, 2011 11:31 pm

Zwart, sterk, met suiker <3

Maar buikpijn en kramp wegen zwaarder. Niks van dit voor mij dus.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor duplicity » ma jun 13, 2011 4:45 pm

In de zomer heb ik niet zo meteen trek in koffie dus ben eigenlijk op zoek naar iets vervangend.
Ben aan het twijfelen tussen cafeine in poedervorm, guarana tabletten of stackers.

Maar ik merk wel wat verschil op in de ABDH:

Cafeine in poedervorm: Tot maximaal 30- 100 miligram per dag
bron: http://www.headshopvision.nl/smartshop/catalog/product_info.php?products_id=627
Guarana: 1 guarana tablet bevat 47 mg -> 4 keer nemen per dag -> 188 mg per dag
bron: http://azarius.nl/smartshop/energy/concentration/guarana_caps/
Stackers: 1 capsule bevat 200 mg -> max 3 per dag -> 600 mg per dag
bron: http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=225&pname=Stacker%202%20Efedra%20vrij&bname=Stacker%202&session_id=319e9a96929ab16e50ee30fdf592fb20
:conf:
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Exceptional » ma jun 13, 2011 4:51 pm

duplicity schreef:Maar ik merk wel wat verschil op in de ABDH:

Is het bij dat soort dingen niet sowieso de bedoeling dat je die overschrijdt?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor duplicity » ma jun 13, 2011 4:53 pm

Exceptional Insight schreef:
duplicity schreef:Maar ik merk wel wat verschil op in de ABDH:

Is het bij dat soort dingen niet sowieso de bedoeling dat je die overschrijdt?


Met mijn tolerantie zal dat vast wel de bedoeling zijn. Maar een verschil van 500mg bij ABDH vind ik wel opmerkelijk veel.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Ivo » ma jun 13, 2011 4:55 pm

Exceptional Insight schreef:
duplicity schreef:Maar ik merk wel wat verschil op in de ABDH:

Is het bij dat soort dingen niet sowieso de bedoeling dat je die overschrijdt?

Lijkt me niet, te veel cafeïne nemen vind ik écht niet leuk...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Exceptional » ma jun 13, 2011 6:02 pm

Ivo schreef:Lijkt me niet, te veel cafeïne nemen vind ik écht niet leuk...

Nee, ik ook niet. Maar van weinig cafeïne voel ik niks en van veel wel, maar ook de vervelende dingen. Dus ik doe dat niet. Maar andere mensen blijkbaar wel.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor pammer » ma jun 13, 2011 11:22 pm

Ik heb ook wel iets met cafeine. Dagelijks drink ik het niet maar ik heb wel graag een hoge dosis cafeine. Dit kan zijn door lekker veel ice-koffie, of energy drinks of cafeine caps, of...

Mijn lievelingsdrankje was de Cocaine Energy Drink met 250mg cafeine. Wow wat was dat heerlijk :D!
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Einstein » ma jun 13, 2011 11:39 pm

pammer schreef:Mijn lievelingsdrankje was de Cocaine Energy Drink met 250mg cafeine. Wow wat was dat heerlijk :D!

Nice, lijkt me iets voor mijn to do-lijstje 8-) Zeker niet in Nederland te krijgen?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Cafeïne

Berichtdoor Bing Crosby » di jun 14, 2011 1:33 am

pammer schreef:Mijn lievelingsdrankje was de Cocaine Energy Drink met 250mg cafeine. Wow wat was dat heerlijk :D!


Haha. Voelt precies als echte straatceuk zeker?
Avatar gebruiker
Bing Crosby
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 627
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:20 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Karhu » di jun 14, 2011 5:15 am

Einstein schreef:
pammer schreef:Mijn lievelingsdrankje was de Cocaine Energy Drink met 250mg cafeine. Wow wat was dat heerlijk :D!

Nice, lijkt me iets voor mijn to do-lijstje 8-) Zeker niet in Nederland te krijgen?

Bij meeste smartshops wel te krijgen.
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Cafeïne

Berichtdoor MDMC » di jun 14, 2011 6:20 am

V-energie :love:
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Cafeïne

Berichtdoor Peptalk » wo jun 15, 2011 7:30 pm

Monster :love:

Verder eens wat caffeine in capsules gehad, niet veel bijzonders.

Vroegáh dronk ik zo´n 10 tot 24 blikjes energy per dag.
Was een erg chaotische tijd als ADHD´er :kleuter: :kleuter: :woeh: :woeh: :kleuter: :kleuter:

Edit. Na enkele maanden zoveel gebruikt te hebben begon ik ook erg veel last te krijgen van buikkrampen, gejaagdheid, koud zweet en ernorm veel plassen en dus uitdroging.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Cafeïne

Berichtdoor pammer » vr jun 17, 2011 2:04 am

Xeloc schreef:Nice, lijkt me iets voor mijn to do-lijstje 8-) Zeker niet in Nederland te krijgen?

Bij meeste smartshops wel te krijgen.[/quote]

Ben je daar wel zeker van? Ik heb ééén van de laatste kunnen laten afkomen uit amerika, ze zijn nl. uit de handel...
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor Naamdrager » vr jun 17, 2011 6:17 am

Het eerste wat ik in de regel doe op een dag is een kopje lekkere bittere zwarte epresso drinken, en dan meestal 's avonds ook een. Tegen de tijd dat tolerantie zorgt dat twee koppen niks meer doen stop ik een paar weken en begin dan weer met één per dag, en dat bouwt dan weer op naar 3-4 per dag over de loop van wat maanden, dan stop ik weer voor een weekje of twee of drie en dan begint het weer op nieuw. Gaat al jaren zo.

Dit klinkt zoals ik het ook een tijdje gedaan heb. Koffie werkt zoveel fijner wanneer je tolerantie laag is, bij mij kan het dan soms echt een soort euforie geven. Maar de laatste tijd komt het niet meer van dat stoppen, het is te moeilijk voor me en de koffie teveel binnen handbereik. Misschien toch maar weer eens doen, in de vakantie bv. Maar ik moet als ik dat wil echt rustig afbouwen over een aantal dagen, omdat ik anders ontwenningsverschijnselen krijg en dat maakt het wel wat lastiger.

Zijn er nou mensen die ervaring hebben met pure cafeine poeder ?

Hier heb ik al een tijd een potje van. Ik heb het soms bij me op plekken waar ik misschien niet aan koffie kan komen (als ik 's ochtends geen koffie drink, krijg ik in de loop van de dag hoofdpijn). Het werkt daar geloof ik wel voor. Maar voor m'n gevoel werkt pure cafeïne minder prettig dan koffie, het voelt nog gejaagder en onrustiger.

Overigens drink ik niet heel veel koffie, normaal 2-3 koppen per dag. De rest van de dag ook wel een paar koppen yerba mate trouwens. Eigenlijk werkt dat veel prettiger dan koffie, omdat het zenuwachtige effect afwezig is.
Naamdrager
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 9:24 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor psychedelicious » vr jun 17, 2011 12:09 pm

Petrovic schreef:
Lip schreef:Ik gebruik het bijna nooit. Heel soms als ik eens half 9 op school moet zijn, dan drink ik die walgelijke energy drink.

Haha dit, maar ik vind het wel lekker. Soms ook guarana.


Maak je dan Thee van die guarana?
je moet eens een aantal noten vijzelen en en dat poeder in 2 van die grote capsules douwen
als je die in een keer naar binnen gooit op een lege maag sta je gegarandeerd de hele avond te stuiteren! Ben je wel moe van de volgende dag...
Avatar gebruiker
psychedelicious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:59 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Cafeïne

Berichtdoor Hashja » vr jun 17, 2011 11:47 pm

Beetje laat misschien, maar goed.
duplicity schreef:Zijn er nou mensen die ervaring hebben met pure cafeine poeder ?

Ja, en ik vind het niets aan. Het voelt tot 100mg wakker, geen euforie en licht gejaagd.
Richting de 200mg en meer voelt het als de come down van pep. Nog wel wakker, maar je voelt geen euforie en je hebt niet echt zin om dingen te doen. Ik vind het zelf iig niks aan.
Ik houd het tegenwoordig bij hele lage dosissen omdat ik het vrijwel nooit aan raak. Ik ben fan van Cola, dus een blikje en soms 2 gaan er wel in. Maar koffie energy-drinks etc. drink ik vrijwel nooit.

duplicity schreef:Misschien een domme vraag maar waar haal je die pure poeder ?

De betere Smartshops verkopen het je ook met plezier! 8-)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Cafeïne

Berichtdoor duplicity » vr jun 17, 2011 11:49 pm

Ja toch maar eerst voor Guarana gegaan :kleuter: toch bedankt !
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Cafeïne

Berichtdoor snuifduif » za jun 18, 2011 12:13 am

psychedelicious schreef:
Petrovic schreef:
Lip schreef:Ik gebruik het bijna nooit. Heel soms als ik eens half 9 op school moet zijn, dan drink ik die walgelijke energy drink.

Haha dit, maar ik vind het wel lekker. Soms ook guarana.


Maak je dan Thee van die guarana?
je moet eens een aantal noten vijzelen en en dat poeder in 2 van die grote capsules douwen
als je die in een keer naar binnen gooit op een lege maag sta je gegarandeerd de hele avond te stuiteren! Ben je wel moe van de volgende dag...

Dan kan je net zo goed een beetje speed bommen :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner