Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Caffeine

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Caffeine

Berichtdoor Jamess » do maart 22, 2012 4:43 pm

:love:

Wat een geweldige drug is het ook, flinke shitload caffeine en ik voel me zelfs lichtelijk euforisch.
geen hartklopping or whatsoever jummie.

( hoop dat ik het in het goeie subforum post :roll2: )


-EDIT : misschien komt het ook wel door het roken van veel peuken oi oi oi wat een combinatie pfoe.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Caffeine

Berichtdoor knolselderij » do maart 22, 2012 5:54 pm

heb me nog nooit lekker gevoeld van veel cafeïne, eerder onrustig
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Caffeine

Berichtdoor Hi-Hat » do maart 22, 2012 7:03 pm

Cafeïne is heerlijk, ja! Heb nooit echt dat gejaagde wat ik vaak hoor. Weet iemand trouwens waar je chill cafeinecapsules/pillen kan kopen?
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Caffeine

Berichtdoor Einstein » do maart 22, 2012 7:14 pm

Afhankelijk van mijn stemming kan ik er heerlijk euforisch van worden of extreem gejaagd en paranoïde, al komt het eerste steeds vaker voor, vreemd genoeg.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Caffeine

Berichtdoor Ollie » do maart 22, 2012 8:14 pm

Toen ik stopte met roken merkte ik pas het effect van de cafeïne. Na 5 minuten BAM sloeg die in, echt bizar lekker warm en euforisch gevoel. (wel mild hoor) Maar de keren daarop werd het weer wat minder. Nicotine en cafeïne schijnen elkaars werking op te heffen, daardoor kon het zo zijn dat ik dat ene bakkie zo intens ervoer? Nu merk ik wel dat ik een uur of 2 na een bakkie erg knorrig kan worden als ik m'n zin niet krijg. Overweeg om binnenkort eens een maandje te stoppen, kijken wat voor een invloed het op m'n lijf/stemming heeft :| (ik drink nu dagelijks 2-3 stevige bakkies)
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: Caffeine

Berichtdoor edblok2 » ma apr 02, 2012 7:40 pm

Eerste kop koffie sochtend in bed, WNL kijken, is zo heerlijk he. De 2e en 3e (en soms 4e en 5e) zijn meer omdat ik er verslaafd aan ben. Maar een hele milde euforie ervaar ik ook wel ja. Als is het meer een soort vriendelijke stimulans waardoor je zin krijgt in de dag. Totaal niet vergelijkbaar met harddrugs natuurlijk. Cafeine capsules lijkt me niets, teveel cafeine daar krijg ik een soort nervositeit en soms zelfs angsten van die totaal niet leuk meer zijn.
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Caffeine

Berichtdoor Jamess » ma apr 02, 2012 7:43 pm

Ik heb zoals ik al zei ook wel eens euforie ( mild ) maar af en toe ook dat gejaagde zweterige niet chille caffeine gevoel
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Caffeine

Berichtdoor Cropp » ma apr 02, 2012 7:52 pm

Einstein schreef:Afhankelijk van mijn stemming kan ik er heerlijk euforisch van worden of extreem gejaagd en paranoïde, al komt het eerste steeds vaker voor, vreemd genoeg.

Dit heeft bij mij niet met mijn stemming te maken maar met dosis.

2 espresso, heerlijk!

4 red bull, shaken en jagen
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Caffeine

Berichtdoor Einstein » ma apr 02, 2012 10:17 pm

Bij mij vaak ook inderdaad, maar soms kan ik ook ineens enorm veel koffie wegtikken zonder me gejaagd te voelen en soms voel ik me sowieso al onrustig worden, ook na een enkele kop koffie, of zo.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Caffeine

Berichtdoor Poseidon » di apr 03, 2012 11:56 am

Als de week begint na een woest drugsweekend is het wel lekker om er mee op gang te komen maar na een paar dagen begint het me stevig de hals uit te hangen. Krijg er dan een vies, onbehaaglijk gevoel van. Dan wordt het tijd voor een mooi alternatief :snort:

Anderen om me heen zeggen dat ik er een lulkick van krijg en een gejaagde indruk maak. Merk ik zelf echter niets van.
Een Irish Coffee na een etentje.... heerlijk, maar dan hebben we het over een combo.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Caffeine

Berichtdoor Drefbon » di apr 03, 2012 1:42 pm

Ik neem ochtens regelmatig wat cafeinepoeder als ik moeite met opstarten heb, van koffie krijg ik vaak buikpijn dus heb ik maar poeder gekocht.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

Royal Queen Seeds banner