Ik had een aantal weken wat clonazolam besteld op internet.
Leek mij wel is leuk om te proberen.
Ik heb het in poedervorm gekocht.
In 1 gram poeder zit 15mg Clonazolam. Ik heb zelf 200mg poeder genomen dus 3mg clonazolam...
Nu ik dit zit te typen weet ik dat ik een grootte reken fout heb gemaakt. Een normale dosis is rond de 500ug oftewel 0.5mg

.
Het was rond een uurtje of 10 en mijn vriendin lag al te slapen.
Ik heb het rond 5 over 10 gemengd in een drankie en om half 11 was hij op. een half uur hierna voelde ik mij lekker ontspannen,rustig en vrolijk. ik heb nog een pizza in de oven gedaan en er uit gehaald....
Toen werd ik wakker in mijn bed rond een uur of 1 in de middag. Ik dacht watteef*ckkkk!
Mijn hele kamer was een troep en volgemij heb ik ook nog binnen gerookt. De halve pizza stond er nog, maar mijn hele bureau stond op een andere plek...
Ik bel loop naar beneden naar mijn vriendin toe en die zei "zo jij leeft ook nog joh zombie".
Ik vraag aan haar wat heb ik allemaal gedaan gister avond???
Ik heb blijkbaar voor een dichte deur gestaan vertellen dat mijn schoenen mooier zijn als ik pizza heb gegeten. Ik heb midden in mijn kamer een lekker jointje gerookt en toen het alarm afging die in de wasmand gegooid. Ook heb ik op een dichte wc bril lopen plassen. Mijn vriendin deed gelukkig maar de bril voor me open. Daarna heeft zei mij in bed gelegd.
En al dit weet ik allemaal niet meer...
Wel een leuk verhaal voor in de boeken, maar mensen pas op met de dosering van clonazolam die shit is sterk!!!!