Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Cocaine verslavend?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Cocaine verslavend?

Berichtdoor Dealer4ever » ma feb 05, 2018 1:29 am

Hee Lezers!

Een jaar geleden begon ik met het proberen van cocaïne, daarna nog een paar keer gedaan met een paar maanden ertussen. Ik en een goede vriend gebruikte het voornamelijk samen op een feestje, alleen waren we wel bang voor een verslaving.

Dus gingen we op het web opzoeken hoe verslavend cocaïne is, en dan kreeg je verhalen van dat je het eerst om de paar maanden doet daarna om de maand en daarna om de week, en dan broeit het uit tot dagelijks gebruik.

7 December 2017, had ik er weer zin in. Ik had 3 maanden niet meer gebruikt, op een feestje heb ik er toch van genomen. Op een geven moment gingen alle verhalen wat ik had gelezen op het internet over de verslaving door mijn hoofd heen, ik werd zo gek dat ik het pakje weggooide en heb gezegd dat ik het nooit meer zal aanraken.

Tot op de dag van vandaag heb ik er niet meer van genomen, en heb er zeker ook geen behoefte aan.
Ik zal het goedje ook nooit meer aanraken omdat mijn angst voor een verslaving groot is.

Hoe verslavend is cocaïne?
Zijn er gebruikers op lange termijn, die niet verslaafd zijn? Of wordt je uiteindelijk toch wel verslaafd.
Ookal ga ik het niet meer gebruiken, toch vind ik het wel interessant om me erin te verdiepen.
Dealer4ever
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: zo jul 07, 2013 3:20 am

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor PiraatPanda » ma feb 05, 2018 1:49 am

Veel mensen kunnen er redelijk mee omgaan, anderen gaan er uiteindelijk compleet aan onderdoor. Ja, er zijn mensen die t lange tijd af en toe gebruiken zonder last te krijgen van cravings of junkie gedrag.

Persoonlijkheden en situaties van mensen verschillen nu eenmaal. Niets of niemand kan je garantie geven of jij er verslaafd aan zult raken als je t vaker gaat gebruiken.

Interessante naam heb je trouwens :ugeek:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Cocaine verslavend?

Berichtdoor Tony Montana » vr jun 29, 2018 7:11 pm

Ik ben nu drie maanden clean, maar ik ben meer dan 20 jaar lang zwaar verslaafd geweest, goede Coke is voor mij altijd drug of choice geweest...
Me, I want what is coming to me. The World Chico, and everything in it...
Avatar gebruiker
Tony Montana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: zo feb 04, 2018 6:43 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner