Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Coke en wiet

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Coke en wiet

Berichtdoor sX600Xr » wo maart 11, 2020 5:54 pm

De laatste tijd, wanneer ik coke en wiet tegelijk doe, begin ik echt heel hard te trippen. Ik heb al veel truffels gedaan, en dit is veel intenser dan dat. Het is hoe ik mij een lsd-trip voorstel, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Het is nu wel zo dat ik bipolair ben, en ondertussen al twee psychoses achter de rug heb. Het trippen begint meestal als ik aan het schrijven ben, ik denk door te lang naar het witte scherm of het witte blad papier te kijken. Het is ook niet gewoon een filosofische trip, maar echt met prachtige Visuals, zowel met open als gesloten ogen.
Mijn laatste psychose is begonnen nadat ik een ego-dead beleefd had na een nacht coke, wiet en schrijven. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik geen lithium neem. Enkel seroquel, eerst van 300, nu van 600. Mijn eerste gedachte ging naar een bijnadoodservaring, waardoor ik dmt zou afgescheiden hebben. Maar aangezien ik het zo vaak kan beleven, lijkt dat me misschien toch nogal onwaarschijnlijk. Heeft iemand al zoiets meegemaakt?
sX600Xr
Newbie

Re: Coke en wiet

Berichtdoor Jmths » ma maart 16, 2020 1:30 am

Klinkt niet best als je zo hard gaat trippen van deze combinatie.

Gezien je achtergrond kun je het misschien beter een tijdje rustig aan doen. Ideaal zou wezen dat je van de drugs afblijft totdat je op verantwoorde wijze je medicatie hebt kunnen afbouwen wil je er niet de rest van je leven in blijven hangen. In tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt zijn antipsychotica verslavend en dempen een aanzienlijk deel aan signalen in je hersenen. Lange tijd achter de geraniums zitten kan zogezegd op de lange termijn invloed hebben op de kwaliteit van je leven.

Afgaand op wat je hier schrijft geef je de indruk dat je jezelf momenteel in een psychose episode bevindt ondanks gebruik van (een stevige dosis) Seroquel. Het is waarschijnlijk hoog tijd dat je je zorgen gaat maken om je mentale gezondheid en hier ook naar handelt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Jmths
Zwerver.info
Donateur

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs