Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Crystal meth weinig tot geen effect?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Crystal meth weinig tot geen effect?

Berichtdoor Marc65 » ma sep 30, 2024 11:02 am

Hallo, wij hebben ca. 5 maanden terug een keer Crystal Meth/Ice gebruikt en dit was geweldig om een keer te doen. Waanzinnig leuke dag en avond gehad samen met mijn vrouw. Dit waren zeer heldere kristallen. Ik(man) 55mg en zei 50mg oraal genomen, binnen een half uur kwam het als een gek opzetten :love:

Een week of 2 geleden via via weer wat Crystal Meth/Ice kristallen kunnen regelen, deze waren niet glashelder maar troebel transparant (niet vooraf laten testen :oops:)
Deze keer ik(man) 70mg en zei 60mg genomen, na een uur een heel klein beetje het idee dat er wat opkwam maar nee verder niets, ruim 2.5 uur later ik 50mg en zei 40mg bij genomen maar geen effect, zelfs na weer een 1.5 uur ik nog 20mg genomen maar niet kunnen slapen was het enige effect.

Alsnog laten testen en het was wel degelijk Methafetamine alleen was de zuiverheid 53%

Zou dit het kunnen verklaren dat het nagenoeg niet het geweldige euforische en opwindende effect had zoals bij de toen heldere kristallen?
Waar ik overigens niet de zuiverheid van weet.

Oh ja, wij zijn nieuw op dit forum dus hopelijk is dit bericht volgens de regels :grin:
Marc65
Newbie

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs