Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dreuge schreef:Met de bus kan je denk ik makkelijk drugs smokkelen. Hou de pillen gewoon in je broekzak, en zodra jullie worden aangehouden gooi je ze ergens op de grond. Dan kan toch niemand bewijzen dat ze van jou zijn?
Petrovic schreef:Dreuge schreef:Met de bus kan je denk ik makkelijk drugs smokkelen. Hou de pillen gewoon in je broekzak, en zodra jullie worden aangehouden gooi je ze ergens op de grond. Dan kan toch niemand bewijzen dat ze van jou zijn?
Dit.
Nee Boobs, je gaat het volgende doen: je snijdt die 2 pillen elk doormidden, stopt ze in een rechte lijn tegen de naad van een klein weedzakje aan en rolt dit zakje strak op nadat je de sluiting evt met secondelijm dichtgeplakt hebt. Je pakt een tube tandpasta, spuit er wat uit & duwt het onstane plastic stripje door de opening van de tube. Vervolgens spuit je met een tweede tube tandpsta wat nieuwe pasta door de opening, dop er op en klaar is kees. Vergeet niet een mes mee te nemen om de tube open te snijden.Tandpasta is een van de middelen waarmee smokkelaars geuren camoufleren. Wilde een plasic zakje met leeuwenpoep door je brievenbus douwen, maar dit lijkt me een betere oplossing.Veel plezier tijdens het festival and stay cool at the borderBOOBS schreef:Thanks voor de reacties. Ik ga of voor dreuges methode of die van tomsnor
Poseidon schreef:Nee Boobs, je gaat het volgende doen: je snijdt die 2 pillen elk doormidden, stopt ze in een rechte lijn tegen de naad van een klein weedzakje aan en rolt dit zakje strak op nadat je de sluiting evt met secondelijm dichtgeplakt hebt. Je pakt een tube tandpasta, spuit er wat uit & duwt het onstane plastic stripje door de opening van de tube. Vervolgens spuit je met een tweede tube tandpsta wat nieuwe pasta door de opening, dop er op en klaar is kees. Vergeet niet een mes mee te nemen om de tube open te snijden.Tandpasta is een van de middelen waarmee smokkelaars geuren camoufleren. Wilde een plasic zakje met leeuwenpoep door je brievenbus douwen, maar dit lijkt me een betere oplossing.Veel plezier tijdens het festival and stay cool at the borderBOOBS schreef:Thanks voor de reacties. Ik ga of voor dreuges methode of die van tomsnor
Poseidon schreef:Nee Boobs, je gaat het volgende doen: je snijdt die 2 pillen elk doormidden, stopt ze in een rechte lijn tegen de naad van een klein weedzakje aan en rolt dit zakje strak op nadat je de sluiting evt met secondelijm dichtgeplakt hebt. Je pakt een tube tandpasta, spuit er wat uit & duwt het onstane plastic stripje door de opening van de tube. Vervolgens spuit je met een tweede tube tandpsta wat nieuwe pasta door de opening, dop er op en klaar is kees. Vergeet niet een mes mee te nemen om de tube open te snijden.Tandpasta is een van de middelen waarmee smokkelaars geuren camoufleren. Wilde een plasic zakje met leeuwenpoep door je brievenbus douwen, maar dit lijkt me een betere oplossing.Veel plezier tijdens het festival and stay cool at the borderBOOBS schreef:Thanks voor de reacties. Ik ga of voor dreuges methode of die van tomsnor
Dreuge schreef:Helemaal als je maar 2 pillen meeneemt. Als er nou opeens 50 gram coke op de grond ligt doen ze misschien moeilijk, maar met 2 pillen laten ze de bus gewoon doorrijden, denk ik
Pascal schreef:Eén tip met ketamine. Zeg altijd dat het MDMA is. Ketamine valt onder de medicijnenwet en wordt velen malen zwaarder bestraft.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
BOOBS schreef:Veel goede ideeen. Ik vind het wel een fijn idee dat als het nodig is ik het gewoon dri rijen naar voren kan gooien en kan doen alsof me neus bloed. Die hele bus heel sowieso drugs op zak!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Poseidon schreef:Zou zelf die 2 pillen onder mijn voorhuid proppen en die met een elastiekje op zijn plaats houden. Daar kijken ze nooit. Maar dan moet je niet besneden zijn. En ook niet horney worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten