Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

De Gulden Middenweg

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

De Gulden Middenweg

Berichtdoor Moonlight Fanatic » wo mei 24, 2023 10:53 am

Beste recreatieve ontspanningsgebruikers...

Voor hen die sinds 2014 nog in leven zijn, heb ik een mededeling.

ik heb sinds 2014 vrijblijvend informatie verschaft, omdat Klaarblijkelijk niemand op deze aardkloot deze informatie aan mij kon verschaffen.

ik had wel dood kunnen zijn, en daarom had ik besloten deze informatie te verschaffen, die een vroegtijdige dood kon voorkomen.

Indien u sindsdien toch overleden bent, dan komt dat omdat uw denkwezen mijn informatie als ongefundeerd beschouwde, zo verblind door waardevolle informatie dat deze wel uit iemands duim gezogen moest zijn...

indien u hierdoor ontging dat ik als wekelijkse Topposter wekenlang bovenaan de site van Drugsforum.info prijkte...

Wel ja, dan begrijp ik dat u mogelijks overleden bent, want deze cruciale fout in denkwezen, zal je in het wereldje, bepaald door de variabelen des levens, eens fataal wezen.

U rustte in vrede...

Hey! Iets anders!

ik heb natuurlijk als Topposter bovenaan de website mogen prijken, omdat ik de verschillende valkuilen der gewoontevorming aan onervaren adolescenten kenbaar maakte.
want ik wilde niet, enkele doden op mijn geweten hebben, door mijn stilzwijgen, omdat niemand mij p ook niet gewaarschuwd had.
ik ben nu eenmaal net omgekeerd, en zal niet een ander aandoen, dat ik ook niet wil dat mij zal geschieden... Zodoende...
Omdat het me ergens waardevoller lijkt dan stilzwijgend in wrok, het vel van mijn onderlip af te liggen bijten.

zodoende kom ik nog een laatste maal, om te helpen, oplossingen te brengen welke je geest en lichaam uiteindelijk, zullen veranderen, en daarmee ook jou persoonlijkheid. (Vertaling: Je bent een Junk geworden)
Suck on it, on the empty thought, everyone must be as paranoid, and therefore retarded, as you.

Zoals ik zei, de ontelbare variabelen des levens welke zich manifesteren als ongeziene gewoontevorming, door Karma als dobbelstenen in het rond gegooid, heeft ondertussen afgerekend met die enkelen, die mijn waarschuwingen in de wind sloegen.

Life's a bitch, but Karma, will protect you if your not a bitch yourself.

ik kom nog één keer helpen, maar moest een tijdje kat-en muis spelen met verschillende RC-Vendors om te achterhalen of het geen oplichters of dieven waren.

Doe raar, en de instinctief afgegane alarmbellen hebben als taak te achterhalen waarom dat is.

En net als Karma, heb ik Tijd hiervoor, onvoorstelbare tijd, waarbij tot in de puntjes geîmiteerd zal worden, wat u durft te denken op basis van vooroordelen, waarbij gedacht wordt mijn vriendelijke neutraliteit als die van een Nerd te bestempelen, en ik zal deze les voor eens en altijd bijbrengen.
Door uw 'fraude-artiesten-bedrijf dmv narratief te vernietigen.

(een stepbedrijf uit Polen mocht de deuren sluiten, maar heb alle sporen uitgewist omdat de mogelijkheid bestond dat ze me zouden vermoorden, er stonden immers broodwinningen op het spel)

ik kan er namelijk niet tegen wanneer mijn neutraliteit aanzien wordt als iemand die je op duizendeneen manieren kan rippen.
ik kan daar zo niet tegen, dat Karma mij eens de correcte straf zal aanduiden.
En omdat Karma mijn meest trouwe vriend ooit is? vertrouw ik daar ten volle 100 procent op, zodat het zich uiteindelijk, zal manifesteren.

ik wil u geen schrik aanjagen, ik bouw het narratief, dat we ondertussen weten dat al die RC-dealers triestige kruimeldieven zijn. (aas-eters, gieren, parasieten, en corrupte veilingmeesters welke voor hun professie de nuttige taak hadden de gaten in een bol kaas te creëren)
En fier dat ze waren! Het type dat het huis van Hans en Grietje in één maal zou verorberen, omdat gesmolten chocola hun overlevings-instincten activeert, maar ik dwaal af..

Wanneer ik u nu vermeld, dat ik toch een betrouwbare RC-leverancier heb gevonden, en deze om uw gemoedsrust tot rust te brengen kenbaar maak, dan moet u mij door dit opgestelde narratief, geloven.

Dat, is de kracht van manifestatie

Het kan zoals u ziet, leiden tot vernietiging, of, tot onzichtbare stuwing dat deze RC-Vendor tot Marktleider zal bekronen.

Dit, is wat hij verdient, omdat hij zaken doet.

Dat wat al de rest beweerd, en gniffelend en stotterend in hun zakdoekje lacht: "Sukkel!"

Je kan het vergelijken met de vermelding van traceer-cookies, maar dat men respect heeft voor je privacy.

Wat is dat voor peuter-humor, maar ik dwaal af...

Ik zal deze RC-vendor tot marktleider bekronen, door hem er regelmatig op mijn (vaak ongemerkte) manier aan te herinneren, dat zaken doen, niet inhoudt doorheen de tijd als een ekster, aan je investeringsbudget te gaan knabbelen.

Vergeet ook niet Drugsforum.Nl, dat dit een hulpmiddel kan zijn voor recreatieve gebruikers, dat aanvoelen dat ze de verkeerde kant opgaan. (ja, het heeft tijd)
Het is hulp, want je kan her vergelijken met een heroîne-verslaafde dat overstapt op methadon, of bijvoorbeeld een GHB-verslaafde, dat overstapt op Backlofen.

Deze RC-Dealer, is zo cool en zo correct, dat hij mij mijn prijs zal moeten toewijzen.
Want ik ben eigenlijk net dezelfde.

De volgende prijs, zal hij me dmv narratief-opbouwing, ook toekennen.

Want, ik heb geen haast, maar deze Cover-Art, zal ik eens als een sticker op een Skate-board, op die step kleven dat dat Pools bedrijf van mij trachtte te stelen.

Deze step, in combinatie met de Cover Art, zal één van de coolste dingen zijn die deze RC-Vendor ooit gezien heeft, door onvoorstelbaar begrip van wat hier allemaal speelt.

Eveneens, het bewijs dat wij onvoorstelbaar cool zijn, en hierdoor net hetzelfde.

Want, hij zal zien, dat zijn sticker op de knapste step kleeft die hij ooit gezien heeft, welks een verhaal herbergt, en alleen maar op de step gekleefd zou worden, indien het de stijl van de step zou complimenteren.

Het besef dat we inderdaad hetzelfde zijn, en de onbewuste gewaarwording dat ik zo'n step niet laat stelen, zal hem inderdaad, moeten overhalen de tweede prijs toe te kennen.

PS:

zo is dat.

je kan van mij een kruimel stelen, het is zo zielig dat je hem mag houden, maar tracht mijn persoonlijke stijl te stelen, en je zal als objectieve straf, vernietigd worden. (eens volgt dat andere bedrijf, dat mijn neutraliteit en vriendelijkheid als het wezen van een Nerd bestempelde, eveneens 'afgestraft' worden, want DAAR kan ik niet tegen, en zal een les leren, welke de mogelijkheid tot het hebben van vooroordelen, vernietigd, waardoor meteen, een stuk van de identiteit vernietigd wordt.

Opgelost, les geleerd, want wanneer ik een les leer, is het van de eerste keer goed.

Door dit stuk verborgen aether-narratief, moet u dit geloven.

Waardoor u mij zal geloven, dat dit de enige RC-vendor is, dat op den duur niet begint te stelen

PSS:

Ik wil een aantal groeten doen, aan de eerste mensen die mij te binnen schieten, en dat zijn AEBI :wave: en MAUS :blowkiss:

Deze zijn echt gemeend, MVG,,

-Full Moon.
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op wo mei 24, 2023 11:04 am, in totaal 1 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: De Gulden Middenweg

Berichtdoor Moonlight Fanatic » wo mei 24, 2023 11:03 am

20230524_081020.jpg
Zo Wijs, als een Tegeltje
20230524_081020.jpg (146.99 KiB) 1836 keer bekeken
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner