Partypipo schreef:sejku schreef:Persoonlijk vind ik paddo's/truffels (mentaal) veel heviger dan LSD maar zoals eerder vermeld is de trip wel korter dus moest het haar niet bevallen zit ze er niet 8 uur mee opgescheept.
Eerste keer LSD is inderdaad fenomenaal dus ik zou ik jouw geval gewoon aanraden even te wachten en dan binnen een paar weken gewoon samen aan de LSD te gaan, al vind ik ook dat je toch zeker eens op psilocybine hebt moeten trippen, was mijn eerste trip en toch wel een wonderlijke ervaring, al doe ik het niet meer want het is me iets te mental.

Voor een eerste keer trippen zou ik geen 2C-B aanraden, hier ontbreekt toch wel dat wauw-effect dat je met truffels en LSD wel krijgt.
Die je voor je eerste keer trippen toch wel moet ervaren.
Later wel een aanrader.
Ik zou niet weten waarom 2cb geen wauw effect zou geven
De 2cb ervaring kan verschillen per persoon. Misschien werkt het voor Sejku niet zo heftig als dat het bij jou doet. Bij mij werkt 2cb matig vergeleken bij wat ik van vrienden hoor bijvoorbeeld. Voor de meeste mensen heeft 2-cb in ieder geval wel echt de 'wauw' factor als ik het zo om me heen hoor

Ik weet niet hoe het met lsd zit, maar truffels/paddo's zijn wel makkelijk af te kappen (is mij verteld door een ervaren tripper, zelf nooit toegepast want ik ben nog nooit dusdanig slecht gegaan) door een boel suiker/vitamine c naar binnen te werken en eventueel (voordat je de vitamine c/suiker neemt uiteraard) de boel uitkotst. Lijkt me geen prettige ervaring

Ben wel van mening dat als je positief/zelfverzekerd in je schoenen staat en vertrouwde mensen met je mee hebt je vrijwel niet fout kan gaan op psychedelica. Belangrijkste voor je onervaren vriendin is dan ook dat ze zich op dr gemak voelt, lekker in dr vel zit, en het vooral niet met tegenzin (peer pressure, hoeft niet van jullie af te komen, maar vanuit haarzelf) doet.
Mijn eerste psychedelische trip was op paddo's, echt een fantastische tijd gehad, op een klein 'conflict' met een paal na totaal geen vervelende momenten gehad ^^
(uitleg over de paal: ik kwam een paal tegen waar een kastje aanhing met een klink (die zat uiteraard op slot) ik wou de klink bewegen maar dat kon niet. Dat voelde alsof je in een nieuwe klas op het middelbaar beland, en er is een klasgenoot waar je best wel bevriend mee zou willen zijn want hij is wel tof, maar for some reason mag hij jou totaal niet. Heel raar in ieder geval

maar nadat de tripsitter kwam kijken wat ik aan het doen was, werd ik afgeleid door een hele grote boom, en toen was het gevoel ook weg.)