Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drug test-kits

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Drug test-kits

Berichtdoor Piotr » zo apr 06, 2014 6:11 pm

De test-kits voor particulieren zijn vrij aan de prijs en dat is voor mij een reden ze niet zo snel aan te schaffen. Ik heb zelf echter geen ervaring met deze test-kits, ik maak voornamelijk gebruik van het veiligere alternatief; de testservices. Een voorbeeld van deze test-kits zijn de EZ test-kits, hiervan bestaan verschillende variaties om allerlei drugs te kwalificeren, maar (meestal) niet om te kwantificeren. Test-kits om te kwantificeren zijn er wel, maar deze zijn echter nog duurder en doen meestal onder aan de kwaliteit van de testservices die ook nog een volledig gratis zijn. De tests hebben naast deze merknamen ook wat duidelijkere benamingen, dit zijn een aantal van de handigste tests: Mandelin, Marquis, Mecke en Liebermann reagent.

"http://en.wikipedia.org/wiki/Pill_testing"
Na wat in-depth wikipedia research gedaan te hebben ( :roll2: ), waren de ingrediënten van deze tests vrij makkelijk te achterhalen. Alleen is dit puur gebaseerd op speculatie, de officiële merken geven de inhoud van de test-kits niet vrij. De mandelin, marquis, mecke en liebermann reagents zijn allemaal gebaseerd op een kleuromslag in zuur milieu, waarbij altijd geconcentreerd zwavelzuur aan te pas komt, dus pas op!

De oplossingen van de volgende reagents bestaan (waarschijnlijk) uit:
Mandelin: 1g Ammoniummetavanadaat per 100ml 95-98% zwavelzuur
Marquis: 5ml 40% Formaldehyde per 100ml 95-98% zwavelzuur
Mecke: 1g Selenigzuur per 100ml 95-98% zwavelzuur
Liebermann: 1g Kaliumnitriet per 10ml 95-98% zwavelzuur (Misschien wikipedia fout. Not sure.)

De marquis reagent is volgens mij de meest gebruikte en handigste test, dit is dan ook de test die ze meestal gebruiken bij de testservices om vooraf te kijken of het wel de drug bevat die het hoort te bevatten. Ik heb een handige colour-chart gevonden die een duidelijk overzicht geeft van de kleuromslagen die plaatsvinden bij verschillende drugs: https://www.dhpforum.nl/wiki/index.php/Marquis_Reagent_%28English_Version%29

Alvast een begin gemaakt voor een misschien wel bruikbaar onderwerp! Ik hoop dat mensen aanvullingen hebben voor dit topic. Dit bewijst maar de winstmarge op de EZ-test ongelofelijk hoog is, stelletje afzetters....
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron