Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugs combineren met asta- en hooikoort medicijnen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Drugs combineren met asta- en hooikoort medicijnen

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo sep 11, 2016 1:16 pm

Ik heb de bijsluiters van alle drie de medicijnen even doorgenomen. Er is voorzover ik kan zien geen wisselwerking bekend tussen oxycodone en de middelen die je noemt.

De bijsluiters:

Het kan uiteraard geen kwaad om voor de zekerheid iets lager te doseren dan je normaal zou doen.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: Drugs combineren met asta- en hooikoort medicijnen

Berichtdoor Perry » zo sep 11, 2016 1:56 pm

Vaak kunnen hooikoortsmedicijnen versuffend zijn en oxycodon kan dit ook zijn. Dat kan dus als resultaat een opeenstapeling van versuffing geven :kleuter: Maaruhm, ja, ik combineer altijd hooikoortsmedicatie + opiaten, vanwege de jeuk die je ermee doet verdwijnen :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron