Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugs en voetbalwedstrijd

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Drugs en voetbalwedstrijd

Berichtdoor steadycase » do aug 08, 2013 4:48 pm

Weet niet zo goed waar ik het precies moet plaatsen, dus daarom maar hier. Ik vraag me af wat nou een leuke drugs is om een voetbal wedstrijd mee te gaan kijken (op TV thuis, wellicht met nog wat vrienden, welteverstaan dus niet in de kroeg of iets dergelijks). Net zoals veel weedsmokers een film beter schijnen te vinden met een joint.

Wellicht is het onzin en blaat ik nu een hoop troep, maar wellicht heeft iemand er wel ervaring mee en heeft die tips.
Avatar gebruiker
steadycase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: zo aug 04, 2013 2:32 am

Re: Drugs en voetbalwedstrijd

Berichtdoor Radagast » do aug 08, 2013 4:57 pm

Hangt ervan af of je van plan bent de match echt te volgen of niet, alcohol lijkt mij het meest voor de hand liggend :beer: . Coke en speed moet ook nog wel lukken.
Avatar gebruiker
Radagast
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 192
Geregistreerd: za dec 22, 2012 1:52 pm

Re: Drugs en voetbalwedstrijd

Berichtdoor steadycase » do aug 08, 2013 5:03 pm

Ja, het is wel de bedoeling dat ik wat van de wedstrijd meekrijg. Hoe, dat maakt niet uit. :P

Mja met speed ga je volgens mij echt 3cm van de beeldbuis afzitten en met je ogen de bal volgen. :kleuter:
Avatar gebruiker
steadycase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: zo aug 04, 2013 2:32 am

Re: Drugs en voetbalwedstrijd

Berichtdoor Einstein » do aug 08, 2013 5:32 pm

Speed lijkt me wel grappig, ja. 2x 45 minuten hypergefocust helemaal in de wedstrijd opgaan en uit je plaat gaan :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Drugs en voetbalwedstrijd

Berichtdoor hansvaak » vr aug 09, 2013 11:26 am

Ik drink bijna standaard als ik 's avonds een potje voetbal kijk. Standaard rook ik er wat hasj bij, past beide perfect.

Andere drugs.. denk niet dat dat echt gaat helpen en dat je de wedstrijd niet meer kan of wil volgen.
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: Drugs en voetbalwedstrijd

Berichtdoor Trippie » vr aug 09, 2013 12:07 pm

Met wat maten aan de coke lijkt me wel leuk voor een voetbalwedstrijd. Dan kan je lekker voor de match en dan na de eerste helft lijnen zitten snatsen. Dan tijdens de wedstrijd pils tanken en overdreven druk beginnen doen, commentaar geven want je weet het zelf natuurlijk beter, af en toe wat roepen zonder echte reden, de scheidsrechter uitschijten en zijn sexuele geaardheid in twijfel trekken en natuurlijk alles in de lucht gooien en zo veel mogelijk lawaai maken als jouw club een goal heeft gemaakt.

Ja, als ik een voetbalfan was zou ik het zowiezo op de coke doen :D
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Drugs en voetbalwedstrijd

Berichtdoor steadycase » vr aug 09, 2013 1:56 pm

Trippie schreef:Met wat maten aan de coke lijkt me wel leuk voor een voetbalwedstrijd. Dan kan je lekker voor de match en dan na de eerste helft lijnen zitten snatsen. Dan tijdens de wedstrijd pils tanken en overdreven druk beginnen doen, commentaar geven want je weet het zelf natuurlijk beter, af en toe wat roepen zonder echte reden, de scheidsrechter uitschijten en zijn sexuele geaardheid in twijfel trekken en natuurlijk alles in de lucht gooien en zo veel mogelijk lawaai maken als jouw club een goal heeft gemaakt.

Ja, als ik een voetbalfan was zou ik het zowiezo op de coke doen :D

Haha, klinkt best als een idee. :D :kleuter: :woeh: :kleuter:
Avatar gebruiker
steadycase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: zo aug 04, 2013 2:32 am

Re: Drugs en voetbalwedstrijd

Berichtdoor daywalker » vr aug 09, 2013 2:12 pm

Bommetje pep en veel drank :)

OF een jointje

ieder zijn ding, maar die dingen vind k t leukst en liefst niet op de bank thuis of in een kroeg, maar in de tribune live :P
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

Royal Queen Seeds banner