Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

drugs gevonden in huis (Mephedrone)

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

drugs gevonden in huis (Mephedrone)

Berichtdoor Enthesia » vr jun 14, 2019 9:10 pm

(EDIT POST: ik woon in België)

Hallo,

een bewogen dag erop zitten... Ik zit voor het ogenblik met een burn-out en depressie thuis.
Vandaag echt een hele slechte dag gehad en zat met zelfmoordgedachten.
Ben naar mijn dealer gereden en 3gr mephedrone gaan halen om in 1x in te slikken.
Een vriend van mij had intussen een facebook bericht gelezen en gechat, omdat ik 20 minuutjes niet reageerde heeft hij het crisiscentrum gebeld, deze hebben de politie naar mijn huis gezonden om te checken of alles oké was.
Toen ik de deur open deed kwam de 1e agent al binnen met de vraag of alles oké was, de 2e volgde direct achter hem.
Voor ik goed en wel besefte wat er aan het gebeuren was stonden de agenten in mijn living... en plots viel me te binnen dat de 3gr mephedrone open en bloot op de tafel lag. Deze hadden ze natuurlijk direct zien liggen en in beslag genomen (lees: de agent pakte het vast en stak het in zijn jaszak).
Heb verklaard dat deze inderdaad diende om een overdosis te nemen.
Erna hebben ze mij gedwongen mee genomen naar het ziekenhuis om te controleren of alles oké was met mij.
Daar gekomen hebben ze mijn telefoonnummer gevraagd en gingen ze dan contact opnemen met mij voor een proces verbaal op te maken wegens drugsbezit en zijn ze vertrokken, foetsie dierbare meph...
Verder heeft de dokter mijn bloeddruk genomen, pols gemeten, zuurstof in het bloed gemeten, geluisterd naar mijn longen en hart.
Ook heeft hij gevraagd waarom en met wat ik het wou doen en hoe ik me op dat moment voelde.
Heb alles naar waarheid beantwoord behalve het laatste, heb gezegd dat ik me tiptop voelde en 5 min. later stond ik terug op straat...

Dus, mijn vraag: Wat kan de politie doen ivm met de 3gr in beslag genomen mephedrone?
Ik heb geen geschreven goedkeuring gegeven om mijn huis binnen te komen, ze hebben geen proces verbaal opgemaakt op dat moment, ik heb nergens een verklaring getekend dat ze drugs mee genomen hebben, er zijn geen foto's genomen geweest, er is geen bloed of urinestaal genomen geweest.

Wat als ze bellen om een verklaring te gaan afleggen om het proces verbaal op te maken... er zijn nergens bewijzen dat ze de drugs op dat moment gevonden en mee genomen hebben.
Enthesia
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jun 14, 2019 7:57 pm

Re: drugs gevonden in huis (Mephedrone)

Berichtdoor Enthesia » vr jun 14, 2019 10:34 pm

Over mijn suïcidale gedachten hoef je u geen zorgen te maken, 1x een poging gedaan met slaappillen en wees maar zeker, zal geen 2x de stap zetten, ja, de gedachten zijn er, de gedachten zijn er al 10 jaar, de uitvoering gebeurd niet (behalve die 1ne keer dan)
Ik stel een vraag over het drugsbezit, niet over mijn mentale gezondheid, daarvoor heb ik mijn huisarts en psychiater
Enthesia
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jun 14, 2019 7:57 pm

Re: drugs gevonden in huis (Mephedrone)

Berichtdoor Jmths » vr jun 14, 2019 11:34 pm

De agenten gaan er gok ik niets mee doen, het is vrij standaard om bij vermoeden van zelfmoord intentie middelen te ontnemen die dit mogelijk kunnen faciliteren. In het geval dat de agenten er wel op terug komen is het enige juiste antwoord dat het de schuld van de sossen is. Dan kom je er waarschijnlijk met een tik op de vingers mee weg. :')
Als een politieagent drugs ziet ben je het natuurlijk sowieso kwijt.

Ik weet het niet zeker maar om een proces verbaal op te maken voor bezit van een kleine hoeveelheid drugs voor persoonlijk gebruik na melding van het crisiscentrum lijkt mij er een beetje dik bovenop. Gezien het hoge suïcide gehalte in Vlaanderen zou het wat lomp wezen in ieder geval. Aan de andere kant wordt vanuit Brussel gesteld dat België een van de meest corrupte landen binnen de EU is, als ze het ergens kunnen weten. Antwerpse politie is ook wel meermaals benoemd in de kranten in verband met corruptie.

In Antwerpen had ik zo'n 6 brieven verzonden om bezwaar te maken tegen een overduidelijk onterechte boete. De politieagent dacht dat ik door rood fietste waarop ik reageerde dat ik overduidelijk door groen fietste. De stoplichten bij het Sint Jansplein verspringen oneven en de politieagent kwam mij vanaf de andere kant van het kruispunt tegemoet. De agent melde vrij letterlijk dat hij geen zin had in gezeur en dat ik bezwaar elders mocht aankaarten.

Na meermaals gebeld te hebben werd mij door een callcenter medewerker verteld (die er naar eigen zeggen niets mee te maken had en er niets aan kon doen) dat de Antwerpse politie geen reactie hoeft te geven op bezwaarschrift. Na meerdere dreigbrieven en verhogingen van de boete vervolgens nooit meer iets van vernomen van politie Antwerpen. Als de Vlaamse politie besluit om proces verbaal tegen je op te stellen betwijfel ik sterk dat je daar veel tegen kunt beginnen.

In Antwerpen kende ik 3 personen begin jaren 20 die zichzelf van kant hebben gemaakt. Alle 3 de keren waren downer drugs betrokken waarbij benzodiazepine gebruik een sterk aanwezige factor was, maar ook gewoon de pech hadden omringd te zijn door negatieve context. Voor wie Antwerpen een bijzondere plaats is kan ik begrijpen maar voor mij heeft het een bittere bijsmaak gekregen. Voor mij is een stukje natuur en mensen uit wie ik energie kan halen belangrijk, voor mij heeft andere context zeker meerwaarde gehad. Los daarvan is mijn accent is ook simpelweg te gehard om er te kunnen gedijen.

(Racemische) 4-MMC heeft een vrij significante serotonine bijslag. Misbruik van 4-MMC kan zogezegd een sterke rol spelen in faciliteren van burn-out en depressie. Voor zover mogelijk kun je beter even rustig aan doen met de middelen. Serotonine geïnduceerde depressie kan al snel een maand aanhouden en stimulant misbruik heeft natuurlijk vaak ook niet zo'n positief effect op de energie reserves. Mocht de klap tijdelijk te hard aankomen kan het wellicht de moeite wezen om bij de huisarts tijdelijk gebruik van een SRI (serotonine heropname remmer) te bespreken.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: drugs gevonden in huis (Mephedrone)

Berichtdoor Enthesia » za jun 15, 2019 5:10 am

Hoi, bedankt voor de duidelijke uitleg.
Ik vind het voornamelijk vreemd dat ze me achteraf nog een verklaring gaan laten afleggen, als ik zeg dat er niets in huis aanwezig was... ik heb het nergens verklaard of getekend ook.
Ik neem nu 3x per dag Deanxit, dit werkt vooral op angststoornissen, depressie en psychoses (waar ik de laatste tijd veel last van heb)
Het is een TCA die de heropname van noradrenaline remt.
Ik weet dat de burn-out en depressie veroorzaakt wordt door de meph, ik ben er dan ook enkele weken geleden mee gestopt, deze downdag, was een trigger om de 3gr te kopen.
Ik besef zelf ook wel dat het niet de juiste manier was om om tebgaannmet deze dag, maar ja, wie laat er nooit eens een steek vallen?
Enthesia
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jun 14, 2019 7:57 pm

Re: drugs gevonden in huis (Mephedrone)

Berichtdoor psychadelix » za aug 24, 2019 3:49 am

En hoe is het verder afgelopen intussen? Heeft de politie je nog een verklaring laten afleggen of niet? Ik denk persoonlijk dat ze je niets kunnen maken en dat je dus wel goed zit. Zorg voor je zelf! :wave:
Avatar gebruiker
psychadelix
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: zo jan 07, 2018 3:40 am

Re: drugs gevonden in huis (Mephedrone)

Berichtdoor Jmths » za aug 24, 2019 2:49 pm

Ik ben ook wel benieuwd hoe het is verlopen mocht je dit nog lezen.

Sterkte nog verder.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner