Diep in hun hart houden ze van je. Denk dat ze vochtige ogen van ontroering krijgen als ze je real live meeten.

voldie schreef:
Rudolph schreef:Voldie, juist je ontkenning dat je niks snapt is de hap, snap dat nou
voldie schreef:Rudolph schreef:Voldie, juist je ontkenning dat je niks snapt is de hap, snap dat nou
gooi jezelf alsjeblieft weg
JongGeleerd schreef:Geef die jongen eens een broodje... Je ziet toch dat ie uitgehongerd is!
JongGeleerd schreef:Geef die jongen eens een broodje... Je ziet toch dat ie uitgehongerd is!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Fristiboi7 schreef:Nou, iemand had me gezegd dat je die dingen ook wel recreatief kunt slikken. Heb ik gedaan en voelde er me alleen misselijk door en verder niets dus ben maar aan de echte pillen gegaan![]()
supergabbur schreef:Denk je alles gehad te hebben, krijg je dit.... fucking retard
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten