Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugs op een festival

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Drugs op een festival

Berichtdoor z0rr0 » wo jan 07, 2015 11:11 pm

Dag lieve mensen,

Het nieuwe jaar is geopend en daarmee komen de eerste signalen van het festivalseizoen ook weer langs. Ik ben zelf van plan een aantal leuke dingen te bezoeken, en daarbij wil ik ook het een en ander gebruiken. Nou vroeg ik me af welke festivals vaak bezocht worden door de DF-community en welke drugs jullie aan- of juist afraden om op een festival te gebruiken.
Ik ben zelf al meerdere keren naar Lowlands en Pinkpop geweest en ik heb vorig jaar ook Down the Rabbit Hole bezocht. Dit jaar wil ik graag naar Dour met de boys en naar DTRH met mijn vriendin. Zelf heb ik alleen nog maar 1x MDMA gedaan op een festival, maar ik loop wel de hele tijd met twee hoerenlampen rond :stoned:

Groetjes!
jonko
Avatar gebruiker
z0rr0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: di okt 15, 2013 7:28 pm

Re: Drugs op een festival

Berichtdoor blaatschaap404 » wo jan 07, 2015 11:40 pm

Ben zelf 5 keer op Lowlands geweest en twee keer op pinkpop. Vind pinkpop niet heel erg geschikt voor hard drugs gezien ik het meer een soort van familiefestival vind :p (B)Lowlands daarentegen.. De security is superrelaxed, je mag gewoon 5 gram wiet mee nemen dus je hoeft ook geen moeite te doen het te verstoppen als je het terrein op wilt. Hard drugs moet je zoals op elk feestje wel even wegstoppen als je het wilt meenemen. Zelf heb ik elk jaar wat pillen mee waar ik 1 avondje gebruik van maak, de rest van het festival vul ik op met blowen en zuipen :P
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: Drugs op een festival

Berichtdoor verneukeratief » wo jan 07, 2015 11:45 pm

Eerst pillen/drugs vreten in een vacuüm zakje verpakt. :arrow: Next Chili con Carne/kapsalon met sambal. Enter nu the Festival. Glimlachen naar de beveiligung, peuk opsteken et voilá.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Drugs op een festival

Berichtdoor Aebi » do jan 08, 2015 12:42 am

Op dtrh best hard gegaan op 6apb en ook een avondje op coke. Leuk joh.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Drugs op een festival

Berichtdoor janmoraal1 » do jan 08, 2015 12:51 am

Het is voor mij best moeilijk om hierop te reageren.. Werk als vrijwilleger op festivals en dan dope afpakken van jongeren want die zijn makkelijk. Wij vinden het helemaal niet kunnen en heb meer malen gezien dat de drugs onder de beveigelers en personeel werd verdeeld dus.
TedBundy schreef:Verslavingsgevoelig ? Ik ben gewoon verslaafd, het gevoeilige ruimschoots voorbij.

janmoraal1
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 39
Geregistreerd: zo nov 30, 2014 12:41 am
Woonplaats: Monster

Re: Drugs op een festival

Berichtdoor snuifduif » do jan 08, 2015 1:33 am

Neem lachgas mee om te verkopen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Drugs op een festival

Berichtdoor Isa_ » za jan 24, 2015 3:09 pm

Lowlands :rock:
Isa_
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za jan 24, 2015 11:11 am

Re: Drugs op een festival

Berichtdoor frozentoast » za jan 24, 2015 4:47 pm

Mijn ervaring is dat ze op grote festivals alleen echt op wapens fouilleren, waardoor je best een sealtje in je schoenen of onderbroek zou kunnen doen. Soms staan er wel honden maar dat zijn vrijwel nooit getrainde drugshonden, die staan er vaak meer om zenuwachtige mensen door de mand te laten vallen. Als je het wel aandurft kan je een gebruikershoeveelheid meenemen (verschilt volgens mij per gemeente/lokale politie, maar meestal is het <0.5-1 gram harddrugs). Als je het niet aandurft maar wel strak wilt staan kan je van tevoren goed eten en dan een bommetje pep of 4-fa nemen, vaak is dit genoeg voor een hele festivaldag en hoef je je verder niet druk te maken in de rij.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron