Poseidon schreef:bedoel dus 6 doosjes valium, oxa, librium etc per maand. Dat komt ne3r op 360 benzo's per jaar maar vermoedelijk komt 500 stuks meer in de richting
dat jij nog in staat bent seksueel te functioneren vind ik werkelijk een prestatie

Poseidon schreef:bedoel dus 6 doosjes valium, oxa, librium etc per maand. Dat komt ne3r op 360 benzo's per jaar maar vermoedelijk komt 500 stuks meer in de richting
Basshoven schreef:Poseidon schreef:bedoel dus 6 doosjes valium, oxa, librium etc per maand. Dat komt ne3r op 360 benzo's per jaar maar vermoedelijk komt 500 stuks meer in de richting
dat jij nog in staat bent seksueel te functioneren vind ik werkelijk een prestatieIn mijn benzo periode lag het op dat vlak echt volledig stil!
Radical schreef:Wtf al die junks hier
Gonzo schreef:Dat is in zijn geval niet echt een negatieve bijwerking geloof ik, de goede man woonde zowat in de Casa Rossa en Yab Yum...
Radical schreef:Wtf al die junks hier
Basshoven schreef:Ik vind dat we, als het lijstje af is, dat we de kosten uit moet rekenen in straatprijzen. Dat wordt echt schandaligVoor 30 kilo wiet aan een gemiddelde van 6,5/gr (een soort gemiddelde tussen de straatprijzen in belgië en de wat duurdere shopwiet in NL) zitten we al aan de €195000
De prijs van coke varieert natuurlijk, maar ik maak er €13680 van
Enkel wiet en coke maakt al €208680schandaal
JongGeleerd schreef:Pep >honderd gram
Ruwe schatting, maar ach
Kockar schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast