Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugstest

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 7:09 pm

Hey,

Ik wil binnenkort een drugstest gaan doen om aan m'n schoonouders te laten zien dat ik gestopt ben, ze doen nogal moeilijk daarover

Heb al de verslavingszorg bij mij in de buurt gebeld maar die heeft alleen testen die tot 3 dagen gaan, dus dat schiet niet heel erg op, dat kan iedereen wel.

Dus mijn vraag is of iemand weet of er testen zijn voor bijvoorbeeld een maand en waar ik die zou kunnen doen, liefst ergens in Overijssel

Heb dinsdag een afspraak bij de huisarts staan maar verwacht daar niet teveel van, hoop dat iemand hier weet of dat te doen is.

Alvast bedankt!
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor Dopey » ma maart 28, 2011 7:11 pm

Over wat voor soort dope gaat het?
De meeste drugs zijn namelijk maar kort terug te vinden, wiet is hier een uitzondering op.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor muz1k » ma maart 28, 2011 7:14 pm

Ik moet heel eerlijk zeggen niet bijzonder veel van dit onderwerp af te weten maar ik weet wel dat er veel meer soorten drugtests zijn dan alleen een urinetest. Je kan ook (al wordt dit in Nederland nooit toegepast) aan iemands haar (ja dat spul op je hoofd) aflezen wat diegene gebruikt heeft. Om deze technologie te gebruiken zal je wel flink wat centjes moeten hebben.

Misschien handig om wat specifieker te zijn qua welke drug? Heb je het vroeger veel gebruikt of is het meer hier en daar eens iets gebruiken? Dat soort zaken hangen er namelijk ook erg vanaf.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Drugstest

Berichtdoor Dopey » ma maart 28, 2011 7:18 pm

Stom van me om je niet hier naar door te verwijzen: viewtopic.php?f=3&t=51
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 7:37 pm

Zal eerst even reageren, daarna dat linkje bekijken alvast bedankt voor de snelle reacties ;)

Heb vorig jaar ongeveer het hele jaar door elke dag speed gebruikt, af en toe een pilletje/coke/ghb/keta erbij maar echt af en toe..

2 weken geleden nog speed/coke gehad, dus ik moet een test hebben die tot een maand terug gaat ofzo, m'n haar laten bekijken wordt hem niet omdat je het daar van jaren geleden kan terug vinden wat ik heb gehoord.

Test die een maand of een paar weken terug gaat zou voor mij in elk geval het beste wezen, anders iets langer moet ik maar wat meer geduld hebben :)
Laatst bijgewerkt door wittewaass op ma maart 28, 2011 7:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 7:38 pm

Chris Pontius schreef:Stom van me om je niet hier naar door te verwijzen: viewtopic.php?f=3&t=51


Die heb ik al gelezen, heb ik alleen niet veel aan omdat als ik aan m'n schoonouders laat zien dat ik 'al' 3 dagen gestopt ben ze me alleen maar zullen uitlachen denk ik :D Iedereen kan wel 3 dagen stoppen en daarna weer lekker doorgebruiken 8-)
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor PoisonDrink » ma maart 28, 2011 7:41 pm

wittewaass schreef:Test die een maand of een paar weken terug gaat zou voor mij in elk geval het beste wezen, anders iets langer moet ik maar wat meer geduld hebben :)


Ik snap het niet. Is het nu écht de bedoeling om ermee te stoppen, of gewoon om aan te tonen dat je clean bent en daarna weer door gebruiken? Een test die 'maar' een maand terug gaat, bestaat volgens mij niet.. Tegen die tijd zijn de meeste drugs al uit je bloed/urine, en zo'n haar-test is echt geen standaard test die je even snel kan laten uitvoeren denk ik..
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Drugstest

Berichtdoor Dopey » ma maart 28, 2011 7:44 pm

Ik neem aan dat ze je niet meer op je woord geloven?

PoisonDrink schreef:Een test die 'maar' een maand terug gaat, bestaat volgens mij niet.. Tegen die tijd zijn de meeste drugs al uit je bloed/urine


Dat denk ik dus ook.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 7:48 pm

Chris Pontius schreef:Ik neem aan dat ze je niet meer op je woord geloven?

PoisonDrink schreef:Een test die 'maar' een maand terug gaat, bestaat volgens mij niet.. Tegen die tijd zijn de meeste drugs al uit je bloed/urine


Dat denk ik dus ook.


Tja op zich zou ik best nog wat willen gebruiken, maar je moet er wat voor over hebben zeggen ze dan. Dus dan maar stoppen met de drugs, was er al 3 maand vanaf dus stoppen zelf is geen probleem.

Ze geloven me idd niet meer op m'n woord, daar heb ik zelf al voor gezorgd dat ze dat niet meer doen met m'n stomme kop ^^ Daarom wil ik nu ook bewijzen dat ik er echt vanaf ben, m'n vriendin is minderjarig dus haar ouders hebben nog veel te veel over haar te zeggen, mag haar nu niet eens zien omdat ze denken dat ik nog gebruik :roll:

Heb ook nog niet van zo'n test gehoord die een maand terug gaat, heb verslavingszorg al gebeld maar die wisten het ook niet precies, doen ook alleen maar urine testen daar die tot een dag of 3 gaan.
Hoopte dat iemand hier wist of zo'n test bestaat :)
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor PoisonDrink » ma maart 28, 2011 7:53 pm

Het lijkt me juist verdacht moest iemand willen bewijzen clean te zijn, maar het wel pas binnen een maand willen laten testen. Of begrijp ik het niet goed? Je wilt dat ze zogezegd nu de test doen om te tonen dat je een hele maand niks hebt gebruikt? Zo'n test ken ik niet..
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Drugstest

Berichtdoor Dopey » ma maart 28, 2011 7:55 pm

Waarschijnlijk zullen zij het niet zo bekijken, maar als je een jaar fulltime aan de pep hebt gezeten moet het verschil toch ook wel aan je lichaam te zien zijn? :P Het lijkt mij dat je er wat 'levendiger' uitziet. Zo heb ik in ieder geval het vertrouwen ooit terug gewonnen. :lol:
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 8:13 pm

Heb nu 7 maand met m'n vriendin, dus haar ouders kennen mij niet van dat ik elke dag gebruikte ;) Dus dat gaat voor mij niet werken :p

@Poison, M'n schoonma moet niks van me hebben, wil me niet eens spreken of wat dan ook omdat ik haar dochter aan de drugs zou helpen en haar 'misbruik en gebruik', denkt niet al te best over me dus.
Haar ouders zijn gescheiden dus haar pa heeft niet zoveel te vertellen.

Dus die weet ook niet dat ik een drugs test wil ga doen en dat ik daarom nu 2 weken niks heb gehad. Vandaar dat ik een test wil die een maand terug gaat ofzo, wacht ik nog 2 weken doe ik hem dan, komt wat overtuigender over dan 3 dagen met een urine test.
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor PoisonDrink » ma maart 28, 2011 8:25 pm

wittewaass schreef:Dus die weet ook niet dat ik een drugs test wil ga doen en dat ik daarom nu 2 weken niks heb gehad. Vandaar dat ik een test wil die een maand terug gaat ofzo, wacht ik nog 2 weken doe ik hem dan, komt wat overtuigender over dan 3 dagen met een urine test.


Ok nu snap ik het. Jammer genoeg vrees ik voor je dat zo'n tests niet bestaan.. Je zou bijvoorbeeld wél meerdere test-kits via het internet kunnen bestellen en zo over een periode van één maand (of langer) om de week een test doen.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 8:30 pm

Daar had ik ook al aan gedacht idd, dan wordt het gewoon elke zondag een test doen aangezien ik 40 uur in de week werk, heb dan niet echt tijd om te gebruiken.

Zal wel niks anders op zitten dan :/

Bedankt voor je hulp in elk geval, heb morgen nog een afspraak bij de huisarts, denk niet dat hij me echt kan helpen maargoed is het proberen waard. Dus dan zou ik deze week al kunnen beginnen met testen, hopen dat haar ma dan wat minder moeilijk doet.
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor PoisonDrink » ma maart 28, 2011 8:31 pm

Wel erg als je schoonouders zo'n beeld van je hebben.. Dat je zelf al mbv tests moet bewijzen dat je niks meer gebruikt.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 9:42 pm

Klopt.. Maar zal wel door het leeftijdsverschil komen, ben 21 zij is een stuk jonger.

Maarja.. Je schoonouders heb je niet voor het uitkiezen hé. Dus moet het er maar mee doen.
Zo'n test gaat me 21 euro kosten zag ik al op Internet, duur grapje 80 euro in de maand :p
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor Dopey » ma maart 28, 2011 9:44 pm

Zorg dat zij die testen betalen tenzij ze positief testen. :rock2:
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 9:51 pm

Haha dat gaan ze echt niet doen..
Haar ma heeft ww uitkering ofzo, dus houdt ook al niet veel over :D
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor Langeman » ma maart 28, 2011 10:07 pm

Wat vind je vriendin van dit hele verhaal? of is zij te jong om een eigen mening te hebben :grin: ?
Gelukkig heb ik niet zo'n schoonmoeder. Vind het een beetje raar namelijk om zo met je schoonzoon om te gaan.
Langeman
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:10 am

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » ma maart 28, 2011 10:09 pm

Die heeft er geen problemen mee, weet dat ik niet gebruik als zij er bij is en dat ik niet verslaafd ben.

Is het op zich ook wel, wou dat mijn schoonma wat relaxter was :D
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor Flameon » ma maart 28, 2011 11:51 pm

Heeey jij, eindelijk ... welkom hier! :D

Zoals hier boven al door meerdere leden beschreven kun je door een bloed of urinetest niet aantonen dat je al een maand nuchter bent bijvoorbeeld. Alleen bij alcohol kun je lang terug gaan, maar daar gaat het niet om.
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Drugstest

Berichtdoor Exceptional » di maart 29, 2011 1:46 am

Doe het gewoon niet.

Vertel ze de waarheid. Geloven ze die niet? Dan niet.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di maart 29, 2011 1:53 am

Exceptional Insight schreef:Doe het gewoon niet.

Vertel ze de waarheid. Geloven ze die niet? Dan niet.


Sommige mensen willen wel een normale relatie met hun ouders. Ik snap niet dat jij hier zo'n statement durft te maken na wat jij thuis hebt aangericht met je gepruts. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor Exceptional » di maart 29, 2011 2:05 am

Tomzeur schreef:Sommige mensen willen wel een normale relatie met hun ouders. Ik snap niet dat jij hier zo'n statement durft te maken na wat jij thuis hebt aangericht met je gepruts. 8-)

Je kunt niet iedereen tevreden houden.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor wittewaass » di maart 29, 2011 7:43 am

Exceptional Insight schreef:Doe het gewoon niet.

Vertel ze de waarheid. Geloven ze die niet? Dan niet.


Zoals ik al zei, ze geloven me niet meer op m'n woord, ze heeft nu al 2 maand huisarrest omdat ze met mij heeft, heeft nogal een strenge ma en stiefvader. Dus de waarheid vertellen wordt hem niet :\
Flameon schreef:Heeey jij, eindelijk ... welkom hier! :D

Zoals hier boven al door meerdere leden beschreven kun je door een bloed of urinetest niet aantonen dat je al een maand nuchter bent bijvoorbeeld. Alleen bij alcohol kun je lang terug gaan, maar daar gaat het niet om.


Haha idd eindelijk.. Thanks :D

Zit dus niks anders op dan elke zondag een test, als ik wil laten zien dat ik gestopt ben blijkbaar
wittewaass
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 7:08 pm

Re: Drugstest

Berichtdoor Aaltje » di maart 29, 2011 8:21 am

wittewaass schreef:Zit dus niks anders op dan elke zondag een test, als ik wil laten zien dat ik gestopt ben blijkbaar

Ik hoop dat het helpt.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Drugstest

Berichtdoor Flameon » di maart 29, 2011 1:14 pm

Iedere zondag een test zou kunnen inderdaad. De vraag is of je zover moet gaan voor je schoonouders
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Drugstest

Berichtdoor Drientje » di maart 29, 2011 1:26 pm

Kom op zeg.

Hoe oud ben je?

Ga je echt dat allemaal overhoop halen voor een meisje?
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Drugstest

Berichtdoor PoisonDrink » di maart 29, 2011 3:36 pm

Flameon schreef:Iedere zondag een test zou kunnen inderdaad. De vraag is of je zover moet gaan voor je schoonouders


Dan kan je zondagavond en maandag (en misschien dinsdag?) nog stiekem speed gebruiken. :lol:

Niet? (aan de mensen die meer van zo'n tests kennen)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Drugstest

Berichtdoor Veggol » di maart 29, 2011 3:48 pm

Ik verklaar je ook voor gek. Die ouders hebben helemaal niets te willen. Waarom zou je echt in godesnaam elke keer zo'n test doen voor die schoonouders. Het is jouw leven niet die van hun.
Want nog even vraagje tussendoor[wat me niet echt duidelijk is]

Wil je bewijzen dat je 1maand clean bent geweest en daarna door gaan? Of stop je er echt serieus mee?
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner