Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

E-Liquids verrijken

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

E-Liquids verrijken

Berichtdoor Perry » di aug 25, 2015 1:06 am

Ik vroeg mij af: Welke drug zou er aan PG based E-liquids toegevoegd kunnen worden om te vapen. Lijkt me wel nice om eens te proberen. Ik weet sowieso dat je er cannabiez in kan krijgen, hoe weet ik niet, maar daar houd ik toch niet zo van, dus graag andere suggesties. Ik probeer er momenteel achter te komen wat voor temperatuur hij wordt. Ik gebruik een eGo-T :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Frog » di aug 25, 2015 1:25 am

Als je het gaat lukken doe het goed en in stilte geef de anti e-cig en politiek lobby geen wapens in handen aub.
Ik zie de kranten koppen al voor me,


jongen man geflipt door roken drugs uit e-cigaret
In Groningen is een jongeman compleet door het lint gegaan door het roken van drugs uit een elektroniche sigaret.
De XX aantal jarige jonge man heeft een drachtig paard, dat 10 maanden dragend was opgesneden,en vervolgens seks gehad met het bijna volgroeide veulen.
Na de daad viel hij in slaap in de stallen van boer Harmsen, die hem daar vol met bloed en stuiptrekkend aantrof tussen 2 hooibalen.
Boer Harmsen alarmeerde de politie,en toen die ter plekken kwam liep de man op handen en voeten en schreeuwde en tierde dat hij in opdracht van pegasus handelende, die aan hem was verschenen in een visioen.

De Politie probeerde de verwarde man tot bedaren te brengen waardoor deze alleen maar agressiever werd en een hooivork wist te grijpen, een vrouwelijke agent verwonde, en vervolgens kreeg de dader het voor elkaar zichzelf van het leven te beroven met die zelfde hooivork.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Perry » di aug 25, 2015 2:09 am

ParaFrog... Weet je hoeveel lui al wiet vapen met zo'n ding? I'm just thinking of taking it one step further
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Prototype » di aug 25, 2015 10:10 am

Whahaha wat een verhaal Frog. :lol:
Heb je dat zelf verzonnen?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Fristiboi7 » di aug 25, 2015 10:38 am

Frog schreef:Als je het gaat lukken doe het goed en in stilte geef de anti e-cig en politiek lobby geen wapens in handen aub.
Ik zie de kranten koppen al voor me,


jongen man geflipt door roken drugs uit e-cigaret
In Groningen is een jongeman compleet door het lint gegaan door het roken van drugs uit een elektroniche sigaret.
De XX aantal jarige jonge man heeft een drachtig paard, dat 10 maanden dragend was opgesneden,en vervolgens seks gehad met het bijna volgroeide veulen.
Na de daad viel hij in slaap in de stallen van boer Harmsen, die hem daar vol met bloed en stuiptrekkend aantrof tussen 2 hooibalen.
Boer Harmsen alarmeerde de politie,en toen die ter plekken kwam liep de man op handen en voeten en schreeuwde en tierde dat hij in opdracht van pegasus handelende, die aan hem was verschenen in een visioen.

De Politie probeerde de verwarde man tot bedaren te brengen waardoor deze alleen maar agressiever werd en een hooivork wist te grijpen, een vrouwelijke agent verwonde, en vervolgens kreeg de dader het voor elkaar zichzelf van het leven te beroven met die zelfde hooivork.


:hulde:
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Perry » di aug 25, 2015 11:20 am

Druks schreef:Kwestie van opzoeken wat er oplost in PG. Op wat internationale drug forums komt het wel vaker voorbij en ik geloof dat Dr.Gonzo (RIP) ook wel eens amfetamine gevaped heeft.

Oplossen in PG en verdampen bij de juiste temperatuur...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Frog » di aug 25, 2015 11:59 am

Prototype schreef:Whahaha wat een verhaal Frog. :lol:
Heb je dat zelf verzonnen?

jazeker ^_^

@jongeleerd noem me maar para, maar het zal maar is misgaan weet je dan verneuk je misschien wel voor heel veel mensen hun kans op stoppen met roken, hun kans op vroegtijdig sterven neemt toe,kanker,COPD etc etc.
De anti Vape lobby zal een dergelijk voorval aangrijpen met twee handen, de media zal er van smullen.

Noem me para, maar je weet zelf heel goed hoe de media drugs gerelateerde ongelukken of geweldsdelicten oppakt, kom bij dat dit om vapen gaat er er grote belangen meespelen, en het om iets elektronisch gaat wat voor velen nog nieuw is, de media aandacht groots zijn, SB6 kankerzes zal met hart van NL er op in gaan spits en metro de Televaag, maar ook het AD en een hoop andere dagbladen zullen een dergelijk verhaal omarmen alsof ze goud gevonden hebben.
Tel daar bij op alle twitteraars etc, en het gaat viraal.....

Dus pas gewoon heel erg op met wat je doet, je speelt anders niet alleen met je eigen leven maar letterlijk met dat van velen anderen.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Perry » di aug 25, 2015 12:31 pm

Frog schreef:
Prototype schreef:Whahaha wat een verhaal Frog. :lol:
Heb je dat zelf verzonnen?

jazeker ^_^

@jongeleerd noem me maar para, maar het zal maar is misgaan weet je dan verneuk je misschien wel voor heel veel mensen hun kans op stoppen met roken, hun kans op vroegtijdig sterven neemt toe,kanker,COPD etc etc.
De anti Vape lobby zal een dergelijk voorval aangrijpen met twee handen, de media zal er van smullen.

Noem me para, maar je weet zelf heel goed hoe de media drugs gerelateerde ongelukken of geweldsdelicten oppakt, kom bij dat dit om vapen gaat er er grote belangen meespelen, en het om iets elektronisch gaat wat voor velen nog nieuw is, de media aandacht groots zijn, SB6 kankerzes zal met hart van NL er op in gaan spits en metro de Televaag, maar ook het AD en een hoop andere dagbladen zullen een dergelijk verhaal omarmen alsof ze goud gevonden hebben.
Tel daar bij op alle twitteraars etc, en het gaat viraal.....

Dus pas gewoon heel erg op met wat je doet, je speelt anders niet alleen met je eigen leven maar letterlijk met dat van velen anderen.

:#: Jij hebt geen idee waar je 't over hebt, of wel? Je bent bang voor 't onbekende, is dat 't?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Perry » di aug 25, 2015 12:37 pm

Ja, je deed 't lijken alsof alle stoffen die oplossen in PG bruikbaar zijn, maar ik denk dat etizolam in m'n vaporizer weinig nut heeft...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Frog » di aug 25, 2015 12:39 pm

JongGeleerd schreef:
Frog schreef:
Prototype schreef:Whahaha wat een verhaal Frog. :lol:
Heb je dat zelf verzonnen?

jazeker ^_^

@jongeleerd noem me maar para, maar het zal maar is misgaan weet je dan verneuk je misschien wel voor heel veel mensen hun kans op stoppen met roken, hun kans op vroegtijdig sterven neemt toe,kanker,COPD etc etc.
De anti Vape lobby zal een dergelijk voorval aangrijpen met twee handen, de media zal er van smullen.

Noem me para, maar je weet zelf heel goed hoe de media drugs gerelateerde ongelukken of geweldsdelicten oppakt, kom bij dat dit om vapen gaat er er grote belangen meespelen, en het om iets elektronisch gaat wat voor velen nog nieuw is, de media aandacht groots zijn, SB6 kankerzes zal met hart van NL er op in gaan spits en metro de Televaag, maar ook het AD en een hoop andere dagbladen zullen een dergelijk verhaal omarmen alsof ze goud gevonden hebben.
Tel daar bij op alle twitteraars etc, en het gaat viraal.....

Dus pas gewoon heel erg op met wat je doet, je speelt anders niet alleen met je eigen leven maar letterlijk met dat van velen anderen.

:#: Jij hebt geen idee waar je 't over hebt, of wel? Je bent bang voor 't onbekende, is dat 't?

Ik ben niet heel erg bang voor het onbekende, maar het geen wat ik hierboven schets zo werkt de media wel in grote lijnen, misschien is het wat aangedikt, maar over hoe de zaken er voor staan in vape land en de anti lobby weet ik wel t een en ander van af, dus ga niet zo praten tegen me.

Het zal maar is mis gaan JG, vapen is voor veel mensen het antwoord gebleken op stoppen met roken, na soms letterlijk tientallen pogingen te stoppen met roken, en jaren met hun gezondheid geworsteld te hebben.

Het is wachten op mensen als jij die een keer fout gaan door DMT oid er in te gooien, of dat er een batterij ontploft omdat iemand een verkeerde build heeft gemaakt en de media aan dacht zal niet van de lucht zijn...koren op de molen van anti vape, ( politiek/Big Pharma/big tobacco)
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Perry » di aug 25, 2015 1:00 pm

Druks schreef:
JongGeleerd schreef:Ja, je deed 't lijken alsof alle stoffen die oplossen in PG bruikbaar zijn, maar ik denk dat etizolam in m'n vaporizer weinig nut heeft...


Dus eigenlijk weet je al wat je moet doen. Het ontgaat mij een beetje wat het doel van dit topik is.

Weet je wel hoeveel verschillende drugs er zijn? :s Als ik dat allemaal uit moet gaan zoeken ben ik eeuwig bezig. Ik vroeg me dus af of mensen dingen weten die geschikt zijn.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Maanvos » di aug 25, 2015 1:10 pm

:roll2: :roll2: :roll2: :roll2:

Spoiler! :
:lol: :lol:
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Zelfkweek » di aug 25, 2015 3:46 pm

is vapen nu slechter voor je gezondheid dan roken ofniet? je weet toch nooit wat er in je liquids zit?
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Perry » di aug 25, 2015 3:55 pm

Propyleen glycol, aroma en nicotine
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Zelfkweek » di aug 25, 2015 4:38 pm

ja die Propyleen glycol is dat niet iets synthetisch dat ze in labos maken ergens in china? geen idee of daar al "veiligheids maatregelen", "normen" en "kwaliteits controle" voorzien voor zijn...

Het lijkt mij een beetje zoals research chemicals.. iedereen probeert het maar niemand weet hoeveel schade het zal toebrengen in de toekomst...

Dan Vape ik liever een lekkere kop wiet :grin:

Misschien zie ik het een beetje te zwart?
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Frog » di aug 25, 2015 5:14 pm

Zelfkweek schreef:ja die Propyleen glycol is dat niet iets synthetisch dat ze in labos maken ergens in china? geen idee of daar al "veiligheids maatregelen", "normen" en "kwaliteits controle" voorzien voor zijn...

Het lijkt mij een beetje zoals research chemicals.. iedereen probeert het maar niemand weet hoeveel schade het zal toebrengen in de toekomst...

Dan Vape ik liever een lekkere kop wiet :grin:

Misschien zie ik het een beetje te zwart?

Ja dat denk ik wel, dat je het wat te zwart ziet, er komt veel meer bij kijken,maar goed ik ga niet te veel oftopic, van sigaretten is iig bekend en van wiet roken ook dat het kanker verwekend is en niet goed voor, vapen daar in tegen het geen wat er bekend is lijkt tot nu toe er gunstig en een gezonder alternatief -wat niet zegt dat het gezond is-voor roken
Voor info zal ik je willen verwijzen naar http://www.dampforum.nu/
en bekijk dit eens

sry voor de oftopic :oops:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Rudolph » di aug 25, 2015 6:05 pm

Dees toppa
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Einstein » di aug 25, 2015 6:46 pm

Zelfkweek schreef:ja die Propyleen glycol is dat niet iets synthetisch dat ze in labos maken ergens in china? geen idee of daar al "veiligheids maatregelen", "normen" en "kwaliteits controle" voorzien voor zijn...

Van propyleenglycol zijn de meeste veiligheidseigenschappen vrij goed bekend. Nu gaat dat niet per se op voor gevapete propyleenglycol (wie weet wat er daarbij nog meer voor rommel ontstaat), maar an sich is het een behoorlijk veilige stof.
Je hebt daarbij met maar één stof van doen die al dan niet schadelijk is (3 als je aroma en nicotine/matreaal meetelt). Je wil niet weten hoeveel verschillende additieven er in normale sigaretten zitten :#:
Ik denk voorts dat de propyleenglycol in e-liquids uit redelijk goede laboratoria afkomstig is en op kwaliteit wordt getest, dat mag ik althans hopen. Dat het een synthetische stof is maakt geen verschil voor de veiligheid.

OT: ik weet niet precies hoe vaporizers werken, als het gewoon om verdamping gaat zal je mogelijk in de problemen raken met stoffen met een te hoog kookpunt of een te slechte oplosbaarheid. De werkzame dosis van nicotine ligt een stuk lager dan die van bijvoorbeeld amfetamine, dus de eisen aan nicotine qua oplosbaarheid en kookpunt liggen ook lager. Het kookpunt van nicotine is in ieder geval behoorlijk wat hoger dan dat van propyleenglycol (260°C vs. 180°C geloof ik uit mijn hoofd), dus er is wat variatie mogelijk.
Speed (amfetaminesulfaat) zou ik niet als goede kandidaat aanwijzen, maar als dat blijkbaar wel werkt maakt het misschien niet zo heel veel uit.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Amvitamientje » di maart 15, 2016 5:17 am

Misschien is @Perry nog geinteresseerd hier in, ik iig wel. Wat ik heb kunnen vinden is: THC, opium, heroïne, crack en methamvitamientjes. Niet echt bepaald de drugs die mij interesseren.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor djeemen » di maart 15, 2016 9:40 am

Voor Perry zit er hoogstwaarschijnlijk wel wat leuks tussen.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Poseidon » di maart 15, 2016 10:20 am

God damn als het van die propyleen glycol-flubro die Perry me een x geschonken heeft zou gaan regenen vandaag, dann zou ik de ganse dag met pannnen, enmers, jerrycans, & opblaasbare kinderzwembadjeS in de weer zijn. :love:
Opium en methopties in die richting lijken me ook wel da bomb :keta:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Perry » di maart 15, 2016 5:18 pm

@djeemen :roll:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Jmths » di maart 15, 2016 5:34 pm

5-MeO-MiPT is rookbaar, zou wel uitkijken met de dosering echter, krijg oraal al een halve hartaanval van dat spul. :P
Staan in PIKHAL een paar ervaringen beschreven.
DMT analogen zoals 5-MeO-DMT zullen zich vast ook goed lenen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Amvitamientje » di maart 15, 2016 6:25 pm

Ik lees op internet ook ervaringen van het vapen van 2C-B , 2C-E, DMT en DOC. Maakt het nog wat interessanter.
Al denk ik niet dat het echt heel goed voor je longen is :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: E-Liquids verrijken

Berichtdoor Jmths » di maart 15, 2016 7:10 pm

Amvitamientje schreef:Ik lees op internet ook ervaringen van het vapen van 2C-B , 2C-E, DMT en DOC. Maakt het nog wat interessanter.
Al denk ik niet dat het echt heel goed voor je longen is :)

DOC roken lijkt me sowieso best link, laatst kleine 3mg DOC nasaal gedaan en dat was echt waanzin. Met mijn ogen open zag ik hoe mijn droomwereld (een universum) en de realiteit (wat ik daadwerkelijk zag) versmolten en weer uit elkaar getrokken werden (was wel met wat MXE er bij moet ik toegeven :P ).

Als DOC gevaped harder binnen slaat dan nasaal denk ik dat je bij een relatief lage dosering snel kans hebt op een epileptische aanval / kortsluiting.

Hoge doseringen 2C-X substanties nasaal zijn in het verleden ook al fataal geweest (zie Erowid). Als vapen harder binnen komt dan nasale inname zou ik wel met extra bedachtzaamheid handelen.

Ik bedenk met net dat ik in het verleden wel eens Butyryl-Fentanyl gevaped heb, was goed te doen, was echter wel een 1:100 mix met lactose, pure vorm durf ik niet aan te raden. :P
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron