Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
knolselderij schreef:ik persoonlijk zou zolang mogelijk met het pilletje wachten, en als het gevoel (zo goed als) uitgewerkt is, de sos gebruiken om de laatste 1,5 a 2 uur door te trekken
hardstylelovertje schreef:knolselderij schreef:ik persoonlijk zou zolang mogelijk met het pilletje wachten, en als het gevoel (zo goed als) uitgewerkt is, de sos gebruiken om de laatste 1,5 a 2 uur door te trekken
Zit ik alleen met een probleem, ik ga niets drinken. Ik ben dan de hele dag nuchter tenzij ik sos doe overdag. Na zonsondergang is het namelijk tijd voor een pilletje.
Daarom dacht ik dan overbrug ik de dag met wat sos, wacht totdat het is uitgewerkt en dan in de avond een pilletje. Zou dit ook kunnen?
En als ik nuchter blijf overdag, hoelaat ongeveer zal ik dan een pilletje nemen? Want de climax van xtc wil ik het liefst als het donker is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten