Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer 2CB

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Eerste keer 2CB

Berichtdoor Mittens » zo nov 04, 2018 6:07 pm

Hi!

Ik ga over een maandje naar Psychedelic Rave in Rotterdam (wordt mijn eerste trance feestje!) en mijn vriend kwam met het voorstel om eens 2CB te proberen op een feestje, aangezien Psy Rave daar best wel op is afgesteld qua visuals.

Nu heb ik nog nooit 2CB gedaan, maar wel al meerdere keren truffels (binnen maar ook buiten in het park). 2CB lijkt me aardig vet om eens een keertje te proberen op een feestje. Wel twijfelen we om het misschien eerst eens thuis te proberen. Toch lijkt me dat niet zo leuk, met z'n tweetjes thuis (en het is ook nog eens te koud om buiten te gaan rondlopen). Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Eerst toch maar een keertje thuis proberen of gewoon op het feest proberen?

We hebben 4 pillen van 17mg (laten testen bij de GGD). Dus het is misschien niet genoeg om te testen én het hele feest ermee te doen, maar wellicht zouden we later die avond nog op mdma kunnen overstappen. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee? (Niet tegelijkertijd, maar eerst de 2CB zover mogelijk laten uitwerken)

En als laatst, wat zou een goede beginnershoeveelheid zijn? We zijn allebei vrij klein en niet heel zwaar (47kg en 62kg). Onze dealer zei dat we het best met een halve konden beginnen, maar op internet staat dat je pas rond de 15mg trippende effecten gaat ervaren.

Alvast bedankt! :lol:
Mittens
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo jan 17, 2018 6:10 pm

Re: Eerste keer 2CB

Berichtdoor eimbiegel » zo nov 04, 2018 9:31 pm

Ik persoonlijk vind 2cb echt geweldig thuis alhoewel ik zelf dan wel voor een hogere dosis durf te gaan.

Maar gezien je het nog nooit gedaan hebt dan zou het geen slecht idee zijn om het gewoon thuis te testen. 2cb is zwz al niet zo een zware trip (tenzij op hogere doseringen ofc).

Edit: op grote feestjes kan je soms wel verward raken, niets ernstig als je je kopje erbij houdt. Maar zo ben ik op dour festival vorig jaar mijn vrienden kwijt gespeeld omdat ik geen oriëntatie in de massa meer had :D
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner