zo maart 13, 2016 10:15 pm
zo maart 13, 2016 10:18 pm
Maurits schreef:Dat klopt wel, hoewel wiet je tijdelijk behoorlijk psychotisch kan maken (= zware bad-trip). En psychotisch worden (ook al is het maar van korte duur) kan in principe al traumatisch zijn voor sommigen.
En dan hebben we het niet over een echte cannabis-psychose die psychiatrisch behandeld moet worden met anti-psychotica en benzodiazepinen...
Zo kijk ik er tegenaan.
zo maart 13, 2016 10:20 pm
CrazyGuy schreef:Maurits schreef:Dat klopt wel, hoewel wiet je tijdelijk behoorlijk psychotisch kan maken (= zware bad-trip). En psychotisch worden (ook al is het maar van korte duur) kan in principe al traumatisch zijn voor sommigen.
En dan hebben we het niet over een echte cannabis-psychose die psychiatrisch behandeld moet worden met anti-psychotica en benzodiazepinen...
Zo kijk ik er tegenaan.
Nog niet gesproken over de belachelijke behandelaren die je uitlachen als je over een paralelunivresum of over je paranoïde staat verteld. Eigen schuld is de boodschap, nou begin maar vast met zoeken naar een goeie aangezien de ervaringen met drugs even zeldzaam zijn als iemand die een behandeling kan geven die je doet laten herstellen. Wijsheid verkregen van drugs. Zie je het al voor je als je daarmee aankomt?
Zo kijk ik er tegen aan.
zo maart 13, 2016 10:24 pm
zo maart 13, 2016 10:26 pm
CrazyGuy schreef:Amen brother! Amen!
Studententypes, veelgebruikt woord van mij. Ik kan niks anders dan walging voor deze types opbrengen. En slechts een klein beetje sympathie dat ze zo onwetend zijn. Het heeft iets onschuldigs toch? Probeer de rollen eens om te draaien dat jij hun therapeut wordt. Kan je lachen.
zo maart 13, 2016 10:28 pm
CrazyGuy schreef:Amen brother! Amen!
Studententypes, veelgebruikt woord van mij. Ik kan niks anders dan walging voor deze types opbrengen. En slechts een klein beetje sympathie dat ze zo onwetend zijn. Het heeft iets onschuldigs toch? Probeer de rollen eens om te draaien dat jij hun therapeut wordt. Kan je lachen.
ma maart 14, 2016 12:02 am
ma maart 14, 2016 9:56 pm