Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer blowen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Eerste keer blowen

Berichtdoor Maus » zo maart 13, 2016 10:15 pm

Dat klopt wel, hoewel wiet je tijdelijk behoorlijk psychotisch kan maken (= zware bad-trip). En psychotisch worden (ook al is het maar van korte duur) kan in principe al traumatisch zijn voor sommigen.

En dan hebben we het niet over een echte cannabis-psychose die psychiatrisch behandeld moet worden met anti-psychotica en benzodiazepinen...

Zo kijk ik er tegenaan.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Eerste keer blowen

Berichtdoor CrazyGuy » zo maart 13, 2016 10:18 pm

Maurits schreef:Dat klopt wel, hoewel wiet je tijdelijk behoorlijk psychotisch kan maken (= zware bad-trip). En psychotisch worden (ook al is het maar van korte duur) kan in principe al traumatisch zijn voor sommigen.

En dan hebben we het niet over een echte cannabis-psychose die psychiatrisch behandeld moet worden met anti-psychotica en benzodiazepinen...

Zo kijk ik er tegenaan.



Nog niet gesproken over de belachelijke behandelaren die je uitlachen als je over een paralelunivresum of over je paranoïde staat verteld. Eigen schuld is de boodschap, nou begin maar vast met zoeken naar een goeie aangezien de ervaringen met drugs even zeldzaam zijn als iemand die een behandeling kan geven die je doet laten herstellen. Wijsheid verkregen van drugs. Zie je het al voor je als je daarmee aankomt?

Zo kijk ik er tegen aan.
Hoi!
CrazyGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 130
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 6:06 pm

Re: Eerste keer blowen

Berichtdoor Maus » zo maart 13, 2016 10:20 pm

CrazyGuy schreef:
Maurits schreef:Dat klopt wel, hoewel wiet je tijdelijk behoorlijk psychotisch kan maken (= zware bad-trip). En psychotisch worden (ook al is het maar van korte duur) kan in principe al traumatisch zijn voor sommigen.

En dan hebben we het niet over een echte cannabis-psychose die psychiatrisch behandeld moet worden met anti-psychotica en benzodiazepinen...

Zo kijk ik er tegenaan.



Nog niet gesproken over de belachelijke behandelaren die je uitlachen als je over een paralelunivresum of over je paranoïde staat verteld. Eigen schuld is de boodschap, nou begin maar vast met zoeken naar een goeie aangezien de ervaringen met drugs even zeldzaam zijn als iemand die een behandeling kan geven die je doet laten herstellen. Wijsheid verkregen van drugs. Zie je het al voor je als je daarmee aankomt?

Zo kijk ik er tegen aan.

Veel psychiaters weten er idd niks vanaf, ze hebben alleen studeerkamerwijsheid... :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Eerste keer blowen

Berichtdoor CrazyGuy » zo maart 13, 2016 10:24 pm

Amen brother! Amen!

Studententypes, veelgebruikt woord van mij. Ik kan niks anders dan walging voor deze types opbrengen. En slechts een klein beetje sympathie dat ze zo onwetend zijn. Het heeft iets onschuldigs toch? Probeer de rollen eens om te draaien dat jij hun therapeut wordt. Kan je lachen.
Hoi!
CrazyGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 130
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 6:06 pm

Re: Eerste keer blowen

Berichtdoor Maus » zo maart 13, 2016 10:26 pm

CrazyGuy schreef:Amen brother! Amen!

Studententypes, veelgebruikt woord van mij. Ik kan niks anders dan walging voor deze types opbrengen. En slechts een klein beetje sympathie dat ze zo onwetend zijn. Het heeft iets onschuldigs toch? Probeer de rollen eens om te draaien dat jij hun therapeut wordt. Kan je lachen.

:hulde:

Ik heb m'n psychiater wel eens gevraagd welke psychiatrische pillen of drugs hij ooit geslikt heeft. Het antwoord was: een keer een Oxazepammetje :roll: :s
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Eerste keer blowen

Berichtdoor Perry » zo maart 13, 2016 10:28 pm

CrazyGuy schreef:Amen brother! Amen!

Studententypes, veelgebruikt woord van mij. Ik kan niks anders dan walging voor deze types opbrengen. En slechts een klein beetje sympathie dat ze zo onwetend zijn. Het heeft iets onschuldigs toch? Probeer de rollen eens om te draaien dat jij hun therapeut wordt. Kan je lachen.

Jij ook een fijne avond.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer blowen

Berichtdoor cojiro » ma maart 14, 2016 12:02 am

ik ben ook een studententype :s
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Eerste keer blowen

Berichtdoor CrazyGuy » ma maart 14, 2016 9:56 pm

Dat is flink balen dan :-P
Hoi!
CrazyGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 130
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 6:06 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner