vr mei 11, 2012 3:22 pm
Hardcore*angel schreef:Ik weet niet maar er word gevraagd wat ze als eerst kan proberen en het is een jongen dame die allaang afgestudeerd is en de studente van nu rotzooien met alles zoals Ritalin in nemen om de hele nacht te kunnen studeren..dus een pilletje en een nakkie is dan niet zo erg!
vr mei 11, 2012 3:47 pm
Hardcore*angel schreef:Ik weet niet maar er word gevraagd wat ze als eerst kan proberen en het is een jongen dame die allaang afgestudeerd is en de studente van nu rotzooien met alles zoals Ritalin in nemen om de hele nacht te kunnen studeren..dus een pilletje en een nakkie is dan niet zo erg!
vr mei 11, 2012 4:18 pm
vr mei 11, 2012 4:26 pm
za mei 12, 2012 12:48 am
braindamage schreef:De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
za mei 12, 2012 1:15 am
Hardcore*angel schreef:ik persoonlijk ga niet lekker op XTC maar wel 1x gehad, en wat suusonline zegt over haar beste vriendin dat ben ik...
Als ik xtc probeerde was het geen hele maar een halve, en vind het gevoel niet zo super ik ben meer vaag dan space..
Ik ga lekker op speed en daar ken je wel goed uit je bol van zijn maar ieder zijn ervaring is anders!
za mei 12, 2012 1:19 am
di mei 15, 2012 9:12 pm
Poseidon schreef:braindamage schreef:De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Als het hier uit de hand loopt ziet hier alles wit. Maar mijn hersenen zijn inmiddels zo belegen dat het toch niet meer uit maakt.
Braindamage die vroeger op .nl een toffe band met Yeti had?
wo mei 16, 2012 12:29 am
braindamage schreef:Poseidon schreef:braindamage schreef:De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Als het hier uit de hand loopt ziet hier alles wit. Maar mijn hersenen zijn inmiddels zo belegen dat het toch niet meer uit maakt.
Braindamage die vroeger op .nl een toffe band met Yeti had?
Ik heb geen vrienden
wo mei 16, 2012 5:36 am
do mei 17, 2012 4:38 am
Gman007 schreef:En is de 1e keer drugs al geweest voor de topic starter?? Zo ja, hoe was het?
do mei 17, 2012 8:39 am