Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer truffels. vraagje

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Eerste keer truffels. vraagje

Berichtdoor Truffel_noob_ » vr nov 09, 2018 2:28 am

Hallo,

Me maatje en ik zijn van plan om over 3 dagen voor het eerst truffels te proberen. Nu heeft hij zonder enkel research de truffels al aangeschaft. Dit zijn de dragon's Dynamite, hij heeft 2 bakjes gekocht van 15 gram. Nu heb ik even gekenen op het internet en het blijke best wel sterke truffels te zijn. Nu zijn wij wel bekent met drugs maar het is onze eerste keer truffels. Hoeveel gram raden jullie aan om te nemen?
Truffel_noob_
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr nov 09, 2018 2:22 am

Re: Eerste keer truffels. vraagje

Berichtdoor Truffel_noob_ » vr nov 09, 2018 2:30 am

We willen wel graag de volle ervaring beleven aangezien we de kans om truffels te nemen niet vaak hebben. Alvast bedankt voor jullie tijd :D
Truffel_noob_
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr nov 09, 2018 2:22 am

Re: Eerste keer truffels. vraagje

Berichtdoor Truffel_noob_ » vr nov 09, 2018 4:20 pm

Gaan we doen. Bedankt vor de snelle reactie :P
Truffel_noob_
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr nov 09, 2018 2:22 am

Re: Eerste keer truffels. vraagje

Berichtdoor zornax » wo nov 14, 2018 11:32 pm

Truffel_noob_ schreef:Hallo,

Me maatje en ik zijn van plan om over 3 dagen voor het eerst truffels te proberen. Nu heeft hij zonder enkel research de truffels al aangeschaft. Dit zijn de dragon's Dynamite, hij heeft 2 bakjes gekocht van 15 gram. Nu heb ik even gekenen op het internet en het blijke best wel sterke truffels te zijn. Nu zijn wij wel bekent met drugs maar het is onze eerste keer truffels. Hoeveel gram raden jullie aan om te nemen?


Hoe was je ervaring? Ben wel benieuwd! Zeker omdat het je 1e x is.

Zelf eens 4 jaar terug als niet ervaren tripper 15 gram van deze genomen. (was mijn 4de x) Halverwege de trip nog een joint op (ik smoke echt zelfden) Meest zieke en aparte ervaring die ik ooit heb meegemaakt. Tekeningen maken op een vel papier van 1 bij 2 meter. Spelen met glowsticks. Zitten in de stoel, schokken in je lichaam voelen wat ik toen ervaarde als negatieve energie dat mijn lichaam probeerde te verlaten.

Ik weet nog goed dat wegspacede op een mix van paul kalkbrenner op een matras in de woonkamer. Ik bestond niet meer, niks bestond meer. Ik zweefde gewoon rond en dacht dat dit de dood was, wat overigens erg vredig was. Toen ik bijkwam voelde ik mij een compleet ander mens, ik heb mij toen wel aantal weken heel vredig gevoeld.

Toen ik bijkwam nog wat wiet op, toen afgesloten met een rondje door het bos lopen. Speeltuin tegengekomen met een kabelbaan. Hier aantal maal vanaf gegaan terwijl ik omhoog keek naar een heldere sterrenhemel.

Hierna nooit meer truffels gedaan, zo onder de indruk. Binnenkort wil ik het zeker weer eens proberen. (Ps, geen idee waaorm ik dit nu deel, maar ik zou hier een leuk tripreport van kunnen maken :lol: )
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner