Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer XTC.

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Eerste keer XTC.

Berichtdoor Tholfi » zo feb 22, 2015 3:47 pm

Hey daar,

ik ga dinsdag mijn eerste keer XTC proberen, ik heb nu alleen nog maar wiet, alcohol en sigaretten gedaan. Ik heb een yellow-up gekocht voor - eurotjes, ik ga samen met een vriend poppen. Ik vroeg me af welke dosering handig zou zijn? We hebben allebei alleen ervaring met wiet, alcohol en nicotine. Daarnaast moeten we in de avond met m'n ouders, opa en oma en mijn zus haar vriend gaan eten. Goed, het is misschien niet slim maar dit komt het beste uit. Wat zouden jullie aanraden qua dosering en wat we gaan doen? Waardevolle spullen (mobiel, pinpas etc.) mee? Ik ben een grote noob op dit gebied dus alles is welkom!

groet.
Tholfi
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo feb 22, 2015 3:40 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Perry » zo feb 22, 2015 3:53 pm

Beter lees je je gewoon volledig in ipv enkel de dosering te vragen. Er staan hier genoeg topics met waardevolle info, de belangrijkste zijn zelfs sticky (bovenaan de pagina)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Partypipo » zo feb 22, 2015 4:17 pm

Je gaat niet kunnen eten en je gaat met gigantische pupillen aan die tafel zitten. Je gaat bang zijn dat ze dat gaan zien en als de XTC al een paar uur aan de gang is en je denkt "kuuuuuuttttt straks eten en zie mij nu zo eens erbij zitten. Dit komt niet goed straks, eten met familie, iedereen gaat het zien!" dan ga je zo hard flippen en zo verschrikkelijk bad.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Rudolph » zo feb 22, 2015 4:21 pm

Het lijkt me sterk dat een doordeweekse dag met 's avonds een etentje de beste mogelijkheid is,stel het uit tot je wel een goede mogelijkheid hebt. Daarnaast mogen prijzen hier niet gepost worden.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor feestbeest92 » zo feb 22, 2015 4:44 pm

Zoals hierboven al wordt gezegd, je gaat je tijdens je trip zorgen maken over dat je straks met familie aan tafel moet zitten en onder invloed van xtc is zo'n gedachte echt niet fijn. Stel het uit, je wil niet bad gaan op xtc en al helemaal niet de eerste keer. De omstandigheden moeten goed zijn en dat zijn ze in jouw geval niet.
feestbeest92
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: wo aug 27, 2014 7:33 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Ivo » zo feb 22, 2015 4:58 pm

Ik heb de prijs even uit de post gehaald, die mag je hier niet posten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Partypipo » zo feb 22, 2015 5:26 pm

Mja, ik denk nu aan hoe Fennec XTC gedaan heeft terwijl ze met familie naar de bouwmarkt ging ofzo. En voor haar ging dat prima.

Het kán dus wel goed gaan. Maar alsnog vind ik dat je zulke dingen in betere omstandigheden moet nemen. Je wilt zoveel mogelijk risico's uitsluiten. Bad gaan op XTC en nog een half jaar daardoor last hebben van derealisatie of depersonalisatie is echt niet wat je wilt!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Tholfi » zo feb 22, 2015 10:20 pm

Goed, ik lijk nu de grootste debiel ooit maar goed. Ik spreek rond 11 uur met die vriend af, dan ben ik tot een uur of 6, half 7 weg. Ik hoor dat eten moeilijk is maar ook als het al uitgewerkt is? Wij zaten te denken aan kwartjes, kan een halfje kwaad? Sorry dat ik er uitzie als een of andere debiel. ^^
Tholfi
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo feb 22, 2015 3:40 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Miss E » ma feb 23, 2015 12:23 am

Houd er rekening mee dat het soms wel een paar uur kan duren voordat een pil inslaat. Als jij om 11 uur 's ochtends die pil inneemt, ben jij 's avonds 6 uur/half 7 nog niet goed genoeg om gewoon met je familie te gaan eten alsof er niets is gebeurd. ;)

Hoeveel je moet nemen hangt af van je geslacht en gewicht en die heb ik nog niet voorbij zien komen.
Hoe oud ben je eigenlijk? Heb je je verder wel ingelezen over MDMA?
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Knabbel » ma feb 23, 2015 12:33 am

Ik raad het je ook af om xtc te nemen terwijl je 's avonds nog met je ouders moet gaan eten. Heb je wel eens iemand gezien met pillen op? Het is heus niet zo dat je alleen moeite hebt met eten hoor, maar wat nou als je bij je family aan tafel zit, je kaak heeft nog steeds zijn eigen wil, je hebt geen iris meer omdat je pupillen zo groot zijn? Dat gaan ze wel zien ben ik bang. Helemaal omdat het je eerste keer is, je weet niet of je er dan al normaal uit ziet. Ik blijf er persoonlijk een beetje alien uit zien totdat ik geslapen heb. En dan kun je het alsnog soms zien aan mijn ogen.

Het is je eerste keer, neem daar de tijd voor. :wave:
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Rudolph » ma feb 23, 2015 12:35 am

Vooral omdat het je eerste keer is (en dat is toch altijd nog de leukste keer voor iedereen :smokin: ) zou ik er gewoon goed te tijd voor nemen zonder verplichtingen. Je hoeft het toch niet zo snel mogelijk in je mik te gooien?
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Hassan » ma feb 23, 2015 1:06 am

hoe oud ben je? 14? 15?
Hassan
Offline
 

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Chocoloco » ma feb 23, 2015 8:40 pm

ik hoop zo erg dat dit een dubbelaccount is...wtf is er mis met je om op dinsdagochtend xtc te poppen en denkend at je vervolgens nog rustig met je ouders kan gaan eten..? Ik kan me niet voorstellen dat er geen betere gelegenheid is
Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Lager » di feb 24, 2015 2:22 am

Als je pilletje uitgewerkt is voelt het alsof je overreden bent door een vrachtwagen.. Lijkt me niet dat je dan nog gezellig uiteten gaat
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Prototype » di feb 24, 2015 3:24 am

JongGeleerd schreef:Beter lees je je gewoon volledig in ipv enkel de dosering te vragen. Er staan hier genoeg topics met waardevolle info, de belangrijkste zijn zelfs sticky (bovenaan de pagina)

Dit.
Voor het extra gemak:
viewtopic.php?t=9605
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Blow » wo feb 25, 2015 10:27 am

Zoals hierboven al is benoemd, ik zou je eerste keer goed plannen. Neem de tijd en zorg dat er op geen enkele manier spanning veroorzaakt kan worden. Dit geeft de fijnste space en de beste ervaring. Mijn beste ervaring met XTC was denk ik toch ook wel mijn eerste keer.

Veel succes! :kleuter:
Avatar gebruiker
Blow
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: di feb 24, 2015 9:52 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Tholfi » wo feb 25, 2015 7:06 pm

Heel erg bedankt voor de goede reacties, het was inderdaad heel dom geweest om het toch te doen. Ik heb wat vrienden uitgenodigd en hebben maar een aantal grammetjes naar binnen gewerkt. Heb een groep jongens van een jaar of 17/18 leren kennen die ons echt even wegwijs hebben gemaakt. Do's en dont's, daar ben ik ze wel dankbaar voor. Daarnaast hebben we besloten om te wachten tot een volgende vakantie als we geen verplichtingen hebben en lekker kunnen stuiteren. Nogmaals bedankt!
Tholfi
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo feb 22, 2015 3:40 pm

Re: Eerste keer XTC.

Berichtdoor Perry » do feb 26, 2015 10:37 am

Dit baart mij alsnog zorgen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

Royal Queen Seeds banner