Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Effectloze kratom

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Effectloze kratom

Berichtdoor Marco1999 » di aug 05, 2025 11:19 am

Ik heb nu zo'n 6-8x kratom geprobeerd. Ik begon met een kleine dosis van 2 gram maeng da waar ik (op juiste wijze) thee van heb gezet. Het had 0.0 effect. De volgende dag probeerde ik het nog een keer met een hogere dosis maar weer had ik geen enkel effect. De weken erna heb ik meerdere vormen (thee, toss & wash) geprobeerd maar allemaal zonder effect. De hoogste dosis die ik tot nu toe genomen heb was 7gram. Het enige effect wat ik voel is iets slappere benen en vaak misselijkheid (incl. kotsen bij toss & wash). Na 3x proberen dacht ik dat het aan de batch kratom zou moeten liggen. Van de smartshop kreeg ik een nieuwe zak mee naar huis (van een andere batch) maar ook met de nieuwe batch (die ik ook iets van 3-5x heb geprobeerd) voelde ik helemaal niks. Nu heb ik gelezen dat het kan dat je compleet ongevoelig bent voor kratom dus ik denk dat dit bij mij het geval is. Heeft iemand hier ervaring mee? en nog belangrijker heeft iemand hier een oplossing voor?
Marco1999
Newbie

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs