Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor Croxx » ma jan 25, 2016 2:30 am

Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van XTC 2 dagen achter elkaar?

Ik weet dat het niet slim is, maar wilde het samen met een vriendin van me toch een keer proberen om te ervaren hoe het is. We hadden beide pillen van 180mg en hadden op een vrijdag een goed techno feestje. Daar er ongeveer 4 weggetikt -zoals normaal vanwege hoge natuurlijke tolerantie- en de volgende dag besloten we dus om het nog eens te doen, om ook deze ervaring te kunnen ondervinden. De tweede avond (de zaterdag) dus in totaliteit 2 pillen gepakt. WORST MISTAKE EVER
Heb een complete week, dus letterlijk 7 dagen amper kunnen slapen, steeds maar 2 uur kunnen slapen, dan weer wakker schrikken. (Dus een nacht was 3x slapen, 3x wakker schrikken)
Ook tijdens deze 7 dagen bij elke 2 uur slaap non-stop nachtmerries, tot op het punt dat ik serieus begon te geloven dat er iets mis was gegaan in mijn hersenen en er een beetje angstig van begon te worden.
Laatst bijgewerkt door Croxx op di jan 26, 2016 3:28 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Croxx
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: ma jan 25, 2016 1:46 am

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor Perry » ma jan 25, 2016 3:04 am

Croxx schreef:pillen van 180mg
Daar er ongeveer 4 weggetikt -zoals normaal vanwege hoge natuurlijke tolerantie-
de volgende dag besloten we dus om het nog eens te doen
tweede avond (de zaterdag) dus in totaliteit 2 pillen gepakt

Okee, ik weet niet of jij enig idee hebt waar je mee bezig bent, maar 't lijkt er niet op. Velen zijn je voor gegaan wat betreft dergelijk misbruik en ik ken daar niemand van die geen spijt heeft.

Allereest is 2 dagen achter elkaar gebruiken al een slecht idee. Daarnaast zijn deze doseringen echt belachelijk hoog. Stel dat je slechts 1 dag gebruikt had, dan was dat dus 4 pillen geweest. Jij en, zoals je zegt, je vriendin ook. Ik weet niet hoe zwaar jij en je vriendin zijn, maar 't lijkt me stug dat (4×180=720, dus 720/2= 360 en 720/1.5=480) jij 360kg bent en je vriendin 480kg. Dat gezegd hebbende ben ik wel benieuwd naar de tijd die je gewoonlijk tussen MDMA gebruik laat, maar ik vermoed dat dit veel te weinig is en minstens een jaar afstand van alle middelen die een noemenswaardige aanslag op je serotonine systeem doen, geen overbodige luxe is.

Om toch nog even antwoord te geven op de gestelde vraag;
Ik heb veel MDMA gebruikt en misbruikt, maar ik kan me zo snel niet 2 dagen achter elkaar herinneren. Het heeft dus geen noemenswaardige indruk bij mij achtergelaten. Wat het nemen van 6x180mg over 1 nacht verspreid wel had. Dat was geen pretje en die ervaring was dan ook één van m'n laatste MDMA ervaringen ooit.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor Amvitamientje » ma jan 25, 2016 3:18 am

Perry schreef:Wat het nemen van 6x180mg over 1 nacht verspreid wel had. Dat was geen pretje en die ervaring was dan ook één van m'n laatste MDMA ervaringen ooit.


Stroomschokken in je kop gehad toevallig? Je zou toen even aanspreekbaar als een demente baby zijn geweest? :kleuter:

MDMA verneukt je neurotransmitters
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor Perry » ma jan 25, 2016 3:38 am

Geen schokken in m'n kop, maar volledige dofheid, compleet apathisch voor de wereld om mij heen en totaal geen besef van wat normale reacties op situaties zouden moeten zijn. Wel lichamelijk trillen. Dagen lang down en mjah, genoeg geluld. Geen zin meer.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor verneukeratief » ma jan 25, 2016 3:54 am

Regel 1 op dit forum: Luister nooit maar dan ook nooit naar jonggeleerd !1
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor Croxx » ma jan 25, 2016 4:03 am

Perry schreef:
Croxx schreef:pillen van 180mg
Daar er ongeveer 4 weggetikt -zoals normaal vanwege hoge natuurlijke tolerantie-
de volgende dag besloten we dus om het nog eens te doen
tweede avond (de zaterdag) dus in totaliteit 2 pillen gepakt

Okee, ik weet niet of jij enig idee hebt waar je mee bezig bent, maar 't lijkt er niet op. Velen zijn je voor gegaan wat betreft dergelijk misbruik en ik ken daar niemand van die geen spijt heeft.

Allereest is 2 dagen achter elkaar gebruiken al een slecht idee. Daarnaast zijn deze doseringen echt belachelijk hoog. Stel dat je slechts 1 dag gebruikt had, dan was dat dus 4 pillen geweest. Jij en, zoals je zegt, je vriendin ook. Ik weet niet hoe zwaar jij en je vriendin zijn, maar 't lijkt me stug dat (4×180=720, dus 720/2= 360 en 720/1.5=480) jij 360kg bent en je vriendin 480kg. Dat gezegd hebbende ben ik wel benieuwd naar de tijd die je gewoonlijk tussen MDMA gebruik laat, maar ik vermoed dat dit veel te weinig is en minstens een jaar afstand van alle middelen die een noemenswaardige aanslag op je serotonine systeem doen, geen overbodige luxe is.


Het lijkt veel inderdaad. Maar een hele heeft bij mij hetzelfde effect als een kwart voor mijn vrienden/vriendinnen. Dat is dus het vervelende eraan. Over het algemeen zit mijn gebruik ergens tussen 1x per 2 a 3 maanden. Zij heeft niet dezelfde dosering gepakt als ik natuurlijk, zou niet verstandig zijn. Overigens weeg ik 88kg met een iets breder postuur.

Heb er al eens over na zitten denken eens naar de huisarts te gaan om te kijken/uitzoeken waardoor mijn hoge resistentie door komt.
Avatar gebruiker
Croxx
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: ma jan 25, 2016 1:46 am

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor Amvitamientje » ma jan 25, 2016 4:04 am

Perry schreef:Geen schokken in m'n kop, maar volledige dofheid, compleet apathisch voor de wereld om mij heen en totaal geen besef van wat normale reacties op situaties zouden moeten zijn. Wel lichamelijk trillen. Dagen lang down en mjah, genoeg geluld. Geen zin meer.

Paar milligrammen meer en je had serotoninesyndroom :wave:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor Perry » ma jan 25, 2016 4:57 am

Croxx schreef:Het lijkt veel inderdaad. Maar een hele heeft bij mij hetzelfde effect als een kwart voor mijn vrienden/vriendinnen. Dat is dus het vervelende eraan. Over het algemeen zit mijn gebruik ergens tussen 1x per 2 a 3 maanden. Zij heeft niet dezelfde dosering gepakt als ik natuurlijk, zou niet verstandig zijn. Overigens weeg ik 88kg met een iets breder postuur.

Heb er al eens over na zitten denken eens naar de huisarts te gaan om te kijken/uitzoeken waardoor mijn hoge resistentie door komt.

Het is veel. Het lijkt niet zo. Het is belachelijk veel en meer nemen is niet de oplossing, maar maakt het waarschijnlijk alleen maar erger. Je zou wel naar je huisarts kunnen gaan, maar ik denk niet dat je daar op dit vlak heel veel wijzer van wordt.

Met 88kg zou je maximale dosis op een nacht op 178mg komen. Probeer MDMA ook bij voorkeur niet langer dan de 4~5 uur van 1 keer pakken te rekken, want daardoor komen al snel veel meer negatieve dan positieve effecten kijken.

@Gele Banaan En waarom zou dat zijn? Ik schrijf dan wel veelal kleine onzinnige posts, maar er zit meer inhoud in mijn kleine teen dan in het lege glas dat jouw persoonlijkheid was.
Oh en the name's Perry, thank you :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor verneukeratief » ma jan 25, 2016 5:27 am

@ jonggayleerd Je bent zelf een huisarts, maximale dosis en een geel glas.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor FRESH » ma jan 25, 2016 10:40 am

Croxx schreef:Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van XTC 2 dagen achter elkaar?


Eigenlijk gewoon goed. Heb het wel eens in een festival weekend gedaan. Maar ik heb het toen wel netjes gehouden. Ik neem max 3-4x per jaar XTC en verdeel dat altijd over 3-5 maanden ongeveer. 2 dagen achterelkaar ging best, ik was alleen erg moe de tweede dag, maar heb er verder niet slecht door geslapen. Ook geen vreemde gedachten, geen dinsdag dip etc.

Maar je moet het niet doen!
FRESH
Offline
 

Re: Ervaringen bij gebruik 2 dagen XTC

Berichtdoor Vinnie » ma jan 25, 2016 1:29 pm

#GeleBanaan4Mod
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner