Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Feesten zonder MDMA?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Lampje » wo maart 07, 2012 11:07 pm

Hallo allemaal!

Ik heb afgelopen zaterdag een super feestje gehad bij Energy the network onder het genot van een xtc pilletje hier staat overigens ook nog een tripreport over. Alleen nu is de vraag ik geef wel redelijk om mijn lichaam en dit is de eerste keer dat ik op het blok stuit dat ik een maand na het vorige feestje er weer een heb geplant. A state of trance 550 komt er namelijk aan en ik ben niet van plan om xtc te gebruiken, omdat ik echt het gevoel wil blijven houden en ik zeker weet dat ik dit in de war schop als ik de maand erna weer ga.

Terugkomend op mijn vraag, zijn er nog andere leuke snoepjes/middeltjes die niet op de serotonine/dopamine inwerken alleen er wel voor zorgen dat het feestje er iets leuker uit gaat zien :mrgreen: .

Groetjes!
Lampje
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: di maart 06, 2012 1:57 pm

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor BOOBS » wo maart 07, 2012 11:13 pm

Alcohol, 2cb, keta en speed? Of nis ik er een aantal?
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Stefaan » wo maart 07, 2012 11:20 pm

Lekker aan de g
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor BOOBS » wo maart 07, 2012 11:30 pm

Ohja
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Mad Hatter » wo maart 07, 2012 11:37 pm

Ik heb met carnaval 10mg 2c-b en ghb gebruikt een heerlijke euforie en geen zin om stil te staan
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Trippie » do maart 08, 2012 1:06 am

Na je tripreportje van MDMA te hebben gelezen lijk jij mij wel een persoon die tripmiddelen en met name LSD en 2-cb op feestjes gaat waarderen. Die veroorzaken naar mijn weten geen lichamelijke schade en zijn niet verslavend en om deze redenen volgens mij de beste keuze als je dan toch drugs wilt nemen, en je er natuurlijk goed op gaat.
Heb nog niets geweten dat LSD op een dubstep feest overtreft :-D
Lees je natuurlijk wel eerst in en probeer ze eens in een rustige/veilige setting want je gaat zelfs dan al niet weten wat je overkomt. :-P
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Doc » do maart 08, 2012 7:32 pm

2c-b is naar horen wel goed te doen op een feestje, maar LSD moet je mee uitkijken

In de thuis setting kan er vrijwel niks misgaan met LSD maar toen ik het op een feestje deed had ik toch wel ff moeite om te "wennen" aan alles.
Kwam waarschijnlijk ook omdat het een illegaal feest in een hele vage kelder ergens was dat je 4 trappen ofzo af moest onder een c1000 half tussen het magazijn, en ik tripte al hard toen ik binnekwam dus snapte er geen zak van waar ik was enz.
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor TrueGrit » vr maart 09, 2012 12:34 am

De drug die je zoekt is 2C-I

4-FA is ook nice, werkt wel op serotonine/dopamine maar een stuk minder dan MDMA
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor BOOBS » vr maart 09, 2012 12:35 am

Wat is het verachill tussen 2cb en 2ci en waarom dan 2ci over 2cb?
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Trippie » vr maart 09, 2012 12:38 am

Ook leuk is de combinatie sos + alcohol. Je kan dan gewoon blijven zuipen wat je wilt, je kan nooit out gaan je wordt alleen maar strakker en wordt beter in alles wat je wil doen. Je krijgt er zelfs niet zo'n harde kater van als normaalgezien op enkel alcohol.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Gonzo » vr maart 09, 2012 12:41 am

http://nl.wikipedia.org/wiki/2C-I

http://nl.wikipedia.org/wiki/2C-B

Ik zou niet zo snel LSD op een feest nemen als je nog niet zo vaak getript hebt, 2c-b/i gaat denk ik wel werken..
Ik zou alleen niet te veel nemen,rond de 10 a 15 mg zou het moeten doen..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Gonzo » vr maart 09, 2012 12:44 am

Trippie schreef:Ook leuk is de combinatie sos + alcohol. Je kan dan gewoon blijven zuipen wat je wilt, je kan nooit out gaan je wordt alleen maar strakker en wordt beter in alles wat je wil doen. Je krijgt er zelfs niet zo'n harde kater van als normaalgezien op enkel alcohol.


:#:

http://www.jellinek.nl/informatie_en_ad ... combineert
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor TrueGrit » vr maart 09, 2012 12:47 am

BOOBS schreef:Wat is het verachill tussen 2cb en 2ci en waarom dan 2ci over 2cb?


2ci heeft een langere werkingsduur en is veel meer stimulerend dan 2cb.
2cb is wat wisselvalliger, terwijl 2ci heel constant is.
Merk zelf dat bij 2cb mijn gedachten wat sneller afdwalen.
De visuals zijn ook anders, vind zelf de 2cb visuals erg mooi in vergelijking met andere 2c-tjes.
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Lampje » zo maart 11, 2012 2:03 pm

Trippie schreef:Na je tripreportje van MDMA te hebben gelezen lijk jij mij wel een persoon die tripmiddelen en met name LSD en 2-cb op feestjes gaat waarderen. Die veroorzaken naar mijn weten geen lichamelijke schade en zijn niet verslavend en om deze redenen volgens mij de beste keuze als je dan toch drugs wilt nemen, en je er natuurlijk goed op gaat.
Heb nog niets geweten dat LSD op een dubstep feest overtreft :-D
Lees je natuurlijk wel eerst in en probeer ze eens in een rustige/veilige setting want je gaat zelfs dan al niet weten wat je overkomt. :-P


Ik denk dat ik eens 2cb wil uitproberen vrienden van mij zijn hier ook al bekend mee dus die sturen het wel een beetje thx ;)
Lampje
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: di maart 06, 2012 1:57 pm

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor FRESH » zo maart 11, 2012 9:53 pm

TrueGrit schreef:De drug die je zoekt is 2C-I

4-FA is ook nice, werkt wel op serotonine/dopamine maar een stuk minder dan MDMA


Inderdaad lekker 4-FMP doen! Zeer lekker stofje :-)
En anders is 2C-B of 2C-I ook een hele goede aanrader! Wel op je dosering letten, anders trip je de tent uit :p
FRESH
Offline
 

Re: Feesten zonder MDMA?

Berichtdoor Cropp » ma maart 12, 2012 8:34 am

Halve zegel in de kroeg, lekker man.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron