door Ciakranar » wo maart 02, 2011 2:38 pm
Bij spellen als AOE lijkt het me in ieder geval leuk om géén handicap in te stellen. Misschien bedenkt Team LSD wel een epic out-of-this-world strategie en ownen ze iedereen?

Bij CoD zou het waarschijnlijk inderdaad eerlijker zijn om een handicap in te stellen, maar ik denk dat het juist leuker zou zijn om te zien hoe iedereens gaming skills veranderen. Want er valt natuurlijk wel meer aan op te merken qua verandering dan louter het aantal kills

.
Het is wel belangrijk om dan vooraf wat ijk-matches te houden om iedereens nuchtere skills te bepalen zodat we gebalanceerde teams hebben en dat we daarna dus specifiek de veranderingen kunnen bekijken.
Bij CoD is het niet zo moeilijk om alle scores bij te houden, aan het eind van elke match gewoon alles opschrijven en dat uitzetten tegen de referentie-waardes.
Het zou verder wel het leukste zijn als we voor elk team wat hebben eigenlijk. Want zoals je al zegt; CoD is wel zo'n typisch upper-spel. Serious Sam zou ik wel een typisch coke-spel / bier-spel vinden, maar wat doen we bijvoorbeeld voor Team Keta?

. Als Earthbound van de SNES toevallig een multiplayer-mogelijkheid had zou dat wel vet zijn

.
En voor Team LSD / ayahuasca bijvoorbeeld iets als Black & White
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne
To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium