Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Geestelijk kapot?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Geestelijk kapot?

Berichtdoor ikbenzo » di jan 03, 2012 12:44 am

Ik gebruik sinds 6 maanden de antidepresiva citalopram en 4 maanden gebruik ik gbl 3ml per 2 uur ...

Nu heb ik vorige week 3 pillen geslikt (xtc) en paar dagen geleden 1g base gerookt.

Toen voelde ik me nog wel ok om het zomaar tezeggen.
Maar toen ik de dag erna 2g mephedrone heb gesnoven in 6 uur tijd ging het mis.
Ik voelde me klote toen het ging uitwerken en heb in korte tijd veel gbl gebuikt, hoeveel weet ik niet precies, maar het was ongeveer 8ml in 3 uur...
Toen heb ik 2 uur kunnen slapen, toen ik bijkwam werd ik heel vaag en zwetend wakker.
Helemaal nat, en dikke ruis in me oren, verstoord beeld, zag flisten in me ogen en zwarte vlekken op de muur... Ik had enge ged8tes van: Dit waren me laatste minuten hier op aarde, en van dat ik mensen op moest gaan bellen dat dit me einde was enz... Ik in paniek naar de keuken toe om gbl te nemen. Ik wist dat ik niet veel moest nemen dus ben begonnen met 3ml. Dat werkte niet toen 1ml erbij, nog niet rustig toen weer 1 ml erbij. Dat heb ik de uren erna terug kunnen brengen naar 3ml gelukkig weer. Nu ben ik 5 dagen verder en heb nog steeds last van ruis in me oren en heb nog steeds vaag beeld ... Nu d8 ik bij mezelf: Kan dit blijvend zijn? Ik ben bij de brijder geweest en hun konden mij ook niet gerust stellen ... Weten jullie hier iets van? Gaat dit gevoel nog een een keer een keer over? Gr van mij
ikbenzo
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za mei 07, 2011 10:54 am

Re: Geestelijk kapot?

Berichtdoor Sublimo » di jan 03, 2012 12:52 am

Gebruik je nog steeds dagelijks gbl?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Geestelijk kapot?

Berichtdoor ikbenzo » di jan 03, 2012 1:25 am

Ja ieder 2 uur 3ml ... 16 jan opname bij de brijder hoofddorp.
ikbenzo
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za mei 07, 2011 10:54 am

Re: Geestelijk kapot?

Berichtdoor Spoednick » di jan 03, 2012 1:51 am

Je moet absoluut geen xtc of mephedrone gebruiken als je een SSRI als citalopram neemt.

Als je een tijd stopt met drugs, zullen die rare symptomen verdwijnen en ga je je veel beter voelen.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Geestelijk kapot?

Berichtdoor DamnFine69 » vr jan 04, 2013 12:58 pm

Dat zijn gewaagde uitspraken maar ik hoop dat je gelijk hebt voor hem.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 806
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Geestelijk kapot?

Berichtdoor braindamage » vr jan 04, 2013 1:02 pm

ikbenzonietheelslim
Avatar gebruiker
braindamage
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 171
Geregistreerd: za jan 14, 2012 6:28 pm

Re: Geestelijk kapot?

Berichtdoor Poseidon » vr jan 04, 2013 1:20 pm

Spoednick schreef:Je moet absoluut geen xtc of mephedrone gebruiken als je een SSRI als neemt.


Base roken met citalopram is eveneens het noodlot tarten.

Hoewel er grenzen aan zijn, heeft ons organisme een indrukwekkend vermogen om zich te herstellen.


Kappen met alle dope, bewegen in de buitenlucht, veel daglicht tot je nemen, goed slapen, gezond eten, extra vitaminen... daar knap je waarschijnlijk spoedig van op.

Niet stressen en gaan malen in je hoofd. Praat erover als je jezelf slecht voelt.

You'll made it :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10563
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Geestelijk kapot?

Berichtdoor Ivo » vr jan 04, 2013 2:10 pm

Tue Jan 03, 2012 12:51 am ;)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7847
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner