Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Gevolgen minderjarig gebruik?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor Partypipo » do mei 01, 2014 3:21 am

TGLxScorpion schreef:
JongGeleerd schreef:Ik ga tegenwoordig nog altijd naar hardcore feesten, soms onder invloed van alcohol, soms andere drugs, soms zelfs als BOB.
Het heeft ook te maken met de volwassenheid ten opzichte van wat feesten inhoudt.
Je kunt het doen werken, maar het vergt discipline, wat nogal snel vervalt als je feest.
Een rijbewijs kan heel erg helpen met die verantwoordelijkheid :P


Maar hardcore feesten zijn voor mij geen probleem onder invloed van alcohol, de mental-,acidcore en teknofeesten wel.. Daar moet ik dus met ophouden..

Bij zulke feesten denk ik eerder aan paddo's, truffels, 2cb, 4 aco dmt, al land, LSD en dat soort dingen.
Trippen dus.
Maakt niks kapot in je hoofd, maakt niks op.
Het verandert misschien wel wat in je hoofd en ik denk ook niet dat het verstandig is om te trippen en zeker niet om vaak te trippen als je hersenen nog niet uitgegroeid zijn. Maar het zal alsnog 1000x beter zijn dan al die pillen die je naar binnen gegooid hebt.
Als je alleen maar naar feesten gaat voor de drugs wordt het tijd dat je naar feesten gaat waar je je wel gewoon kan vermaken zonder drugs. Muziek hoort genoeg te zijn op een feest. Jouw favoriete muziek zou je helemaal van uit je dak moeten gaan...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor frozentoast » do mei 01, 2014 12:02 pm

Ik dacht dat ik een redelijk volledig antwoord gaf maar niet voor JG en xtc d aangezien zij het topic weer moesten hijacken :sad:
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor zombeatz » wo apr 08, 2015 7:27 pm

Ik zelf ben ook minder jarig en zit in m'n examen jaar ... ik ben al aan het minderen met gebruik ondanks mijn cijfers nogsteeds goed zijn en ik zelfs beter leer met pep op dan als ik nuchter ben... ik weet dat het nare consequenties heeft om op jonge leeftijd drugs te gebruiken maar in juli moet ik toch stoppen wegens vervolg opleiding ... mijn cijfers zijn momenteel boven gemiddeld en heb ook geen last van m'n korte termijn ( dus het is voor iedereen anders denk ik ? )
Did:
alcohol , weed , xtc , speed , coke , 2cb , GHB , truffels , 4-FMP

and i loved every singel one of em
Avatar gebruiker
zombeatz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: di apr 07, 2015 11:47 pm

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor OscarJones » wo apr 08, 2015 8:48 pm

Als je niet van de muziekstyle kan genieten, waarom ga je er dan uberhaupt heen.
OscarJones
Offline
 

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor Trip-tamine » wo apr 08, 2015 9:03 pm

Apenkool schreef:Als je niet van de muziekstyle kan genieten, waarom ga je er dan uberhaupt heen.


Eerlijk gezegd kan hetzelfde gezegd worden over mijn relatie met carnaval. Ik haat veel van die muziek, maar de sfeer is gewoon geweldig.
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor OscarJones » wo apr 08, 2015 9:05 pm

Trip-tamine schreef:
Apenkool schreef:Als je niet van de muziekstyle kan genieten, waarom ga je er dan uberhaupt heen.


Eerlijk gezegd kan hetzelfde gezegd worden over mijn relatie met carnaval. Ik haat veel van die muziek, maar de sfeer is gewoon geweldig.


Fair enough. Maar mijn punt is als je niet van het feest of de muziek kan genieten zonder drugs. Waarom zou je het dan uberhaupt doen
OscarJones
Offline
 

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor Hassan » wo apr 08, 2015 9:06 pm

Trip-tamine schreef:
Apenkool schreef:Als je niet van de muziekstyle kan genieten, waarom ga je er dan uberhaupt heen.


Eerlijk gezegd kan hetzelfde gezegd worden over mijn relatie met carnaval. Ik haat veel van die muziek, maar de sfeer is gewoon geweldig.


ga eens nuchter carnavallen, kijken hoe geweldig het dan nog is.

het zijn de liters bier die je weggewerkt waardoor het zo leuk is
Hassan
Offline
 

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor Trip-tamine » wo apr 08, 2015 9:15 pm

Apenkool schreef:
Trip-tamine schreef:
Apenkool schreef:Als je niet van de muziekstyle kan genieten, waarom ga je er dan uberhaupt heen.


Eerlijk gezegd kan hetzelfde gezegd worden over mijn relatie met carnaval. Ik haat veel van die muziek, maar de sfeer is gewoon geweldig.


Fair enough. Maar mijn punt is als je niet van het feest of de muziek kan genieten zonder drugs. Waarom zou je het dan uberhaupt doen


Sommige mensen kunnen het. Laten we het niet over die mensen hebben, die zijn in de minderheid.

Bij carnaval is bier de drug of choice. Carnaval zou ook niet leuk zijn zonder goed wat bier te drinken. Dit is dan ook erg normaal om te doen.

Maarja, feestjes die je alleen leuk vindt met harddrugs op... Als je de lijn van carnaval door wilt trekken, is het helemaal prima. Natuurlijk moet er ergens een grens zijn.

Misschien moeten we het ook van de andere kant bekijken. Gaan ze aan de drugs omdat ze die feesten saai vinden, of gaan ze feesten omdat ze drugs willen doen?
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor Hassan » wo apr 08, 2015 9:18 pm

mensen komen denk ik ook gewoon graag samen onder het genot van wat harde muziek om drugs te gebruiken.

ook kunnen vele het anders niet tot 07:00 volhouden denk ik zo
Hassan
Offline
 

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor zombeatz » do apr 09, 2015 12:45 am

Ano schreef:mensen komen denk ik ook gewoon graag samen onder het genot van wat harde muziek om drugs te gebruiken.

ook kunnen vele het anders niet tot 07:00 volhouden denk ik zo


Nacht door halen met speed , paar joints , 1 blauwe superman PP en je 2 beste vrienden op het strand met heldere hemel en een JBL Pulse is het beste wat je kan doen :grin:
Did:
alcohol , weed , xtc , speed , coke , 2cb , GHB , truffels , 4-FMP

and i loved every singel one of em
Avatar gebruiker
zombeatz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: di apr 07, 2015 11:47 pm

Re: Gevolgen minderjarig gebruik?

Berichtdoor Partypipo » do apr 09, 2015 1:22 am

zombeatz schreef:Ik zelf ben ook minder jarig en zit in m'n examen jaar ... ik ben al aan het minderen met gebruik ondanks mijn cijfers nogsteeds goed zijn en ik zelfs beter leer met pep op dan als ik nuchter ben... ik weet dat het nare consequenties heeft om op jonge leeftijd drugs te gebruiken maar in juli moet ik toch stoppen wegens vervolg opleiding ... mijn cijfers zijn momenteel boven gemiddeld en heb ook geen last van m'n korte termijn ( dus het is voor iedereen anders denk ik ? )

Van roken krijg je een heel erg verhoogde kans op kanker.

Ik heb afgelopen zaterdag 1 sigaret gerookt en ik heb vandaag nog steeds geen last van kanker. Iedereen zal wel anders zijn ofzo.

Dit is ongeveer dezelfde logica die jij gebruikt...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron