Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Wtf pos
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Je kan het doen, maar nut heeft het niet
Waarom niet wat zout in water doen?
verneukeratief schreef:Zeer waarschijnlijk wel maar in deze is het zeer belangrijk te weten of de tampons reeds hun oorspronkelijke functie vervuld hebben
missPanda schreef:Amvitamientje schreef:Je kan het doen, maar nut heeft het niet
Waarom niet wat zout in water doen?
Dat hebben we al geprobeerd.
verneukeratief schreef:Zeer waarschijnlijk wel maar in deze is het zeer belangrijk te weten of de tampons reeds hun oorspronkelijke functie vervuld hebben
Nee die bewaren we voor de bloody mary
Update tot zover: druppeltje ghb in je verkouden neus smeert je neus lekker
Het ontstopt niet echt, maar haalt wel irritatie weg.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:sos verstopt bij mij mn neus juist
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Poseidon schreef:Fijn dat mijn lieve prive-verpleegster ook eens wat in mij stopt...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten