Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hele vage shit met lachgas en wiet

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Penisprikkel » zo mei 22, 2016 10:32 am

Laat ik voorop stellen dat ik gisteren de ergste avond in mn drugsgebruikende leven en ik ben nooit zo bang en naar geweest. Nog steeds voel ik me niet helemaal oke..

Ben overigens een meid van 20 die veel experimenteert met drugs. Veel ervaring en weet eigenlijk bij alles wel hoe ik het zo leuk mogelijk maak voor mezelf. Gisteren ging het alleen echt even mis.

Een tijdje terug ging ik met vrienden wiet en hasj roken en een balonnetje doen. Alles werd zwart en ik zat in m'n trip. Altijd super fijn. Elke keer dat ik trip kom ik verder in tsja een soort levels. Je knalt steeds door dimenties heen en je komt steeds verder. Elke keer ontdek je weer wat nieuws maar vergeet je het ook weer. Ik hoor terwijl ik terug bij aarde kom m'n vriendin iets met kanker roepen en een vriend van me antwoordt. Weer terug bij aarde gaat m'n hart te keer. Daarna een uur of 3 flinke downe gevoelens gehad en het gevoel dat leven zinloos is. Dit trok weg (gelukkig)

'Ik doe geen balon meer!!!' Tot op een after 3 weken later. Ik zat in bad met diezelfde vriendin en een vriend zat bij ons. We hadden wel wat drugs gehad al toen we in bad een balonnetje gingen doen. Ik val langzaam in het zwart, ben heel gauw terug op aarde en hoor mn vriendin 'kaaaanker' schreeuwen en een vriend antwoorden. Ik realiseer me dat dit exact hetzelfde is als de vorige keer dat ik tripte van een balon en schrik me de tering in. Hartkloppingen en extreem verschrikt eng gevoel. Die herhalingen, zoals ik ze constant voel... Ik kan met m'n hoofd schudden en dan ben ik wakker en uit de trip. Niets aan de hand.

Tot gisteren....
Diezelfde vrienden (M en B) en ik gingen spacecake maken! 3 gram wiet er in flikkeren en daarnaast flink roken. Facking gezellig en leuk. Op een gegeven moment spelen we n klein spelletje en realiseert B zich dat ze het begrijpt. Ze schreeuwt 'kaaanker' en M antwoordt. Holy fuck ik trip denk ik bij mezelf en schud mezelf eruit. Ik ga helemaal gek, m'n hart begaf het voor m'n gevoel.
Tijd voor een frisje en wat frisse lucht.
Ik sta op en klap weer in diezelfde trip. Ik probeer mezelf eruit te trekken maar het moment dat ik er uit ben zit ik er midden in. Steeds weer. Ik raak vrij snel in paniek. M'n vrienden probeerde me te kalmeren maar dat ging echt pittig moeilijk. Uiteindelijk 3 films lang half geslapen half getript en nu s ochtends kan ik eindelijk relativeren. Ik zal hieronder proberen te beschrijven wat ik meemaak tijdens een trip.

Ik raak in een soort spiraal van kleine vierkantjes. Het zijn een soort levels/dimenties waar ik steeds doorheen klapte. Ik denk nu dat elke keer dat je tegen zo'n vierkant aankomt je reincarneert. Ik realiseer me op zo'n moment dat ik de enige persoon op aarde ben, maar eigenlijk is er geen aarde. Alleen ik die constant dood ga en weer leef. Eigenlijk besta ik ook niet. Er is niets. Ik leg verbanden. Mijn vorige gedachte is altijd relevant en hetzelfde. En elke keer leer ik meer. Op een moment in de trip heb ik het gevoel dat het gaat om dat je de dood moet accepteren en vredig dood zal gaan. Maar daarna denk ik 'nee ikben sterker het leven is mooi zo blijf ik leven'. Wow hemel en hel. Leven en dood. Ik realiseer me dat de bijbel misschien wel geschreven is door iemand die helemaal tripte. Misschien bestaat er wel een God.. Omdat die mensen verder zijn gekomen in de trip hebben ze hem wel écht gekend. Ik heb het gevoel dat ik alles en iedereen ben. Alles dat is in de wereld is iets wat ik als persoon ga meemaken en is een level in mijn trip. Ik vergeet ook de meeste dingen weer. Omdat ik steeds dood ga zal ik steeds vergeten wat er in een vorig level gebeurde. Net als dat mensen de dood niet na kunnen vertellen. Misschien is die opmerking wel gemaakt door iemand die dit heeft gerealiseerd tijdens een trip. Ik ga ook door al mijn zintuigen heen. Voel mezelf tegen een branden vlak vallen/het geluid vliegt diagonaal door mijn hoofd heen/mijn lichaam schokt steeds verder. Het enige wat er door m'n hoofd blijft gaan is die eeuwige herhaling van alles dat er ooit gebeurde.

Nou lekker wazig verhaaltje boven, maar ik geloof oprecht dat ik snap hoe de wereld werkt. Ik heb het gevoel dat ik enorm ver ben gekomen met de trips en weet hoe het werkt. Ik ben niet blij dat ikhet weet want oprecht nog zo'nn trip en ik denk dat je me vast moet zetten aan een bed wil ik niet mental gaan...

Hoe kan wiet je echt op zo'n manier pakken? En heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?
Penisprikkel
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: zo mei 22, 2016 9:45 am

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor CreaDizzy » zo mei 22, 2016 12:01 pm

Ja wiet kan dit wel doen. Bij mij in ieder geval. Ik heb tijdens spacecake trips met lachgas en bongtrips het zelfde meegemaakt maar ik heb het wat anders verwoord voor mezelf. Maar het voelt inderdaad alsof ik steeds dood ga en dan weer tot leven kom en soms is dat heel beangstigend. Ik denk dat het een soort extreme derealisatie/depersonalisatie is. Wiet kan dit namelijk wel opwekken en als je het daarna nog een keer meemaakt kun je een lichte paniek over je heen krijgen, zoals jij ook beschreef, en dit versterkt het 10000 keer omdat depersonalisatie/derealisatie eigenlijk voorkomt uit angst en paniek.

Mij is het zo uitgelegd, maar ik weet of dit ook bij jou van toepassing is hoor.
Je hebt ja zo'n reptielenbrein (amandelkern) in je hersenen waar je fight en flight systeem zit. Dus als jij iets ergs meemaakt of bang bent dan regelt je amandelkern dit. Normaal gesproken regelen de rest van je hersenen dat je niet de hele tijd in paniek bent door te zeggen "Dit heb je al een keer meegemaakt en je weet dat dit niet eng is." of "het is maar een horrorfilm, niet echt, geen reden om te vluchten." Maar als je eenmaal (door de wiet) bent ingesteld op "Als er angst/paniek is ga je dissociëren" doen je hersenen dat geruststellende niet meer. Dus dan kom je in zo'n depersonalisatie/dissociatie gedoe. Je gaat dissociëren door de wiet, wordt bang doordat je gaat dissociëren, en gaat nog harder dissociëren en wordt nog banger. Of je wordt bang doordat je gaat trippen door de wiet, denkt aan die vorige enge ervaring "help ik ben weer aan het trippen", wordt bang, gaat nog harder trippen/dissociëren, wordt nog banger etc.
Veel mensen die dit hebben krijgen daarnaast ook angsten als: bang zijn om gek te worden. bang zijn om controle te verliezen, bang zijn dat ze niet echt zijn of dat de wereld om hun heen niet echt is etc. Als jij dit ook hebt stel ik je gerust: je wordt niet gek, je verliest geen controle en alles is nog zo (on)echt als het altijd was.
Het is echter (als je de wetenschap geloofdt) gewoon een reactie van je amandelkern die denkt dat je in gevaar bent en je probeert te helpen door je te laten dissociëren. Ook al werkt dit vaak averechts omdat je niet echt in gevaar bent en dus juist beangstigd kan worden door dat gedissociëerde gevoel.

Nou weet ik helemaal niet zeker of dit bij jou het geval is. Maar dit is het eerste wat er bij mij te binnen schiet. Zelf ben ik hierdoor, na een paar nare ervaringen snel achter elkaar, helemaal gestopt met wiet, lachgas, en andere halogenen omdat ik er, ook als ik nuchter was, intens veel last van had/heb en er, volgens een arts, een gegeneraliseerde angststoornis door gecreëerd heb (ook al ben ik het daar niet mee eens).
Ik ken mensen die hetzelfde hebben waarbij het bij sommigen na een weekje over was, en bij anderen het na jaren nog niet over is. Dat ligt eraan hoe je er zelf mee omgaat.

Hoop dat je dr wat aan hebt :p
When in doubt, double the dose.
Avatar gebruiker
CreaDizzy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: wo maart 25, 2015 9:03 pm
Woonplaats: Atlantis

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Partypipo » zo mei 22, 2016 12:09 pm

Enige wat ik uit dit verhaal heb opgepikt is: vrouw van 20, met z'n allen in bad zitten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor CreaDizzy » zo mei 22, 2016 12:13 pm

Partypipo schreef:Enige wat ik uit dit verhaal heb opgepikt is: vrouw van 20, met z'n allen in bad zitten.


Penisprikkel?
When in doubt, double the dose.
Avatar gebruiker
CreaDizzy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: wo maart 25, 2015 9:03 pm
Woonplaats: Atlantis

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Partypipo » zo mei 22, 2016 12:22 pm

Die krijg ik ervan ja.
Zo heet ze ook inderdaad.

[Paramodus aan]
Het is een dubbel van iemand om alle boys hierzo op te geilen en dan stiekem achter de computer alle boys uit te lachen.
[Paramodus uit]
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Exceptional » zo mei 22, 2016 12:24 pm

Penisprikkel schreef:Hoe kan wiet je echt op zo'n manier pakken?

Je hebt drie gram in een cake gestopt en daarbij ook nog zitten blowen. Zo dus.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Maddog » zo mei 22, 2016 12:51 pm

Penisprikkel schreef:Ik raak in een soort spiraal van kleine vierkantjes. Het zijn een soort levels/dimenties waar ik steeds doorheen klapte. Ik denk nu dat elke keer dat je tegen zo'n vierkant aankomt je reincarneert. Ik realiseer me op zo'n moment dat ik de enige persoon op aarde ben, maar eigenlijk is er geen aarde. Alleen ik die constant dood ga en weer leef. Eigenlijk besta ik ook niet. Er is niets. Ik leg verbanden. Mijn vorige gedachte is altijd relevant en hetzelfde.



Dat heb ik wel eens gehad met alleen lachgas. Dan zieje in de verte die vierkantjes al aankomen en ineens zit je er midden in.

Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Maus » zo mei 22, 2016 4:46 pm

Off topic: wat een leuke naam heb je 8-)

OT:

Het lijkt me dat je in een soort existentiële trip hebt gezeten. Veel om -letterlijk- over 'na te denken'...

Blijven de gedachtes en gevoelens die je hebt gehad tijdens je trip in een best heftige mate in je hoofd hangen, schakel dan je huisarts in. De kans is dan groot dat je in een drugspsychose blijft hangen.

Tot slot: ik adviseer je de volgende keer je doseringen drugs beter voor te bereiden. 3 gram wiet is echt veel... :rock: :roll:

Sterkte! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Vinnie » zo mei 22, 2016 6:05 pm

+1 voor je naam
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Penisprikkel » zo mei 22, 2016 6:08 pm

Thanks voor alle reacties!
3 gram met 4 personen, dus heb zelf zo'n 0,8 gehad in de cake zelf. Daarnaast nog wat geblowed.
Normaal gesproken word ik niet stoned en dat vind ik altijd irritant maar dit was veeeeel irritanter :')

Het gaat nu allemaal weer oke, op vermoeidheid na door een slechte nacht voel ik me prima.

Ergens is het ook mega vet dat ik zo met m'n onderbewustzijn in contact ben geweest en voor m'n gevoel de wereld snap. Het was gewoon zo eng om er niet uit te kunnen komen, het gevoel van machteloosheid. Wat is drugs toch een feest haha!

Off topic:
Die naam, uhm ja wilde wel origineel blijven toch!
Penisprikkel
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: zo mei 22, 2016 9:45 am

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Exceptional » zo mei 22, 2016 6:10 pm

Penisprikkel schreef:Ergens is het ook mega vet dat ik zo met m'n onderbewustzijn in contact ben geweest en voor m'n gevoel de wereld snap.

Wat snapte je er eerst niet aan dan? En hoe is dat nu anders?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Vinnie » zo mei 22, 2016 6:17 pm

Exceptional schreef:
Penisprikkel schreef:Ergens is het ook mega vet dat ik zo met m'n onderbewustzijn in contact ben geweest en voor m'n gevoel de wereld snap.

Wat snapte je er eerst niet aan dan? En hoe is dat nu anders?


wel een herkenbaar gevoel, heb ik ook wel eens gehad na een trip, dat je het idee/gevoel hebt dat je de wereld beter begrijpt, maar het is meestal alleen een gevoel want als je net zo als exceptional gaan beredeneren wat je nou beter snap kom je meestal nergens op uit :)
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Exceptional » zo mei 22, 2016 6:18 pm

Maar ik vroeg het niet aan jou.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Vinnie » zo mei 22, 2016 6:23 pm

Exceptional schreef:Maar ik vroeg het niet aan jou.


zie je mij boeien?
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Penisprikkel » zo mei 22, 2016 6:32 pm

Exceptional schreef:Maar ik vroeg het niet aan jou.


Maar wat hierboven gezegd wordt is wel hoe het een beetje voelt. Gisteren had ik het gevoel dat ik God was en alles wat er in het leven gebeurd zelf in de hand heb. (Ik verklaar mezelf best voor gek nu ik dit typ, ben namelijk echt een nuchter persoon en geloof niet zo in zweverige dingen als reincarnatie, god en het hiernamaals)
Maar nu voel ik een soort tevredenheid. Alsof het moest gebeuren om me te realiseren dat ik niet bang moet zijn en dus zelf iets moois kan maken van mijn leven. Maar hoe meer ik hier nu aan terug denk hoe vager het wordt.
Penisprikkel
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: zo mei 22, 2016 9:45 am

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Exceptional » zo mei 22, 2016 7:28 pm

Vinnie schreef:zie je mij boeien?

Vrijwel nooit, eigenlijk.

Penisprikkel schreef:Maar wat hierboven gezegd wordt is wel hoe het een beetje voelt. Gisteren had ik het gevoel dat ik God was en alles wat er in het leven gebeurd zelf in de hand heb. (Ik verklaar mezelf best voor gek nu ik dit typ, ben namelijk echt een nuchter persoon en geloof niet zo in zweverige dingen als reincarnatie, god en het hiernamaals)
Maar nu voel ik een soort tevredenheid. Alsof het moest gebeuren om me te realiseren dat ik niet bang moet zijn en dus zelf iets moois kan maken van mijn leven. Maar hoe meer ik hier nu aan terug denk hoe vager het wordt.

Dus het is meer een soort allesomvattende tevredenheid, in plaats van het gevoel dingen te begrijpen? Dat klinkt wel logischer namelijk.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Abysmal » zo mei 22, 2016 7:32 pm

Niemand die iets zegt over lachgas in bad = vragen om problemen?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Penisprikkel » zo mei 22, 2016 7:53 pm

Abysmal schreef:Niemand die iets zegt over lachgas in bad = vragen om problemen?


Mini laagje water + mensen die toekeken zonder ballon (:
Penisprikkel
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: zo mei 22, 2016 9:45 am

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor kaasje » ma mei 23, 2016 10:41 am

Welkom de mysterieuze wereld van de entheogene ervaringingen! :D Geniet er van, deze soort momenten zijn geweldig, even kort de verlichting ervaren. Zelf heb ik dit ook wanneer ik lachgas met psychedelica combineer, ik bouw een soort puzzel op in mij hoofd, plots valt alles samen en lijkt het alsof ik alle eerdere lachgaservaringen opnieuw meemaak.

Het eindigt altijd met een besef dat ik op de aarde ben, dan hoor ik iemand iets zeggen over mij. Wat die persoon zegt is exact hetzelfde als bij al mijn lachgas trips, vervolgens zeggen er nog een paar mensen iets terwijl ik vooraf al perfect weet wat ze gaan zeggen. Zorgt voor extreem verwarrende maar leuke gedachten. :D Dan doe ik mijn ogen open en kom ik terug op de wereld en elke keer opnieuw is hetzelfde liedje dat opstaat opgebouwd en dropt vervolgens, om de loop af te maken.
Ik doe vooral ballonetjes en psychedelica op de goa, dus het is logisch dat er altijd muziek opstaat, en meestal zijn er ook dezelfde mensen bij.

Dit maakt het echt heel verwarrend, want in mijn hoofd ben ik er zeker van dat ze echt keer op keer exact hetzelfde zeggen, hoewel dit waarschijnlijk toch enkel in mijn hoofd is. Ik lig meestal KO op de grond na een ballonnetje en hoor dan zinnen als 'Ale, hij is weer vertrokken' of iets met dat ik aan het kwijlen ben en dan altijd gezamenlijk gelach. Ik zou het eens moeten opschrijven na zo'n trip.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor djor » vr mei 27, 2016 9:11 pm

Wiet is geen speelgoed :stoned:
Al moet ik toegeven dat het erg leuk spul is :kleuter:
Done: wiet, hasj, spacecake, LSA, XTC, 2-CB, truffels
To do: MDMA, LSD, paddo's

Still confused, but why?
djor
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: do jan 21, 2016 11:41 am

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor dropsleuteltje » wo jun 01, 2016 6:51 pm

Exceptional schreef:Maar ik vroeg het niet aan jou.

jij bent samen met wormenkrabber de grootse arrogante verwaande zwartgallige betweterige draak van het hele internet

een en al miserabele betweterige narigheid komt er uit jullie
dropsleuteltje
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 50
Geregistreerd: do dec 24, 2015 3:40 pm

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Exceptional » za jun 11, 2016 11:42 pm

dropsleuteltje schreef:
Exceptional schreef:Maar ik vroeg het niet aan jou.

jij bent samen met wormenkrabber de grootse arrogante verwaande zwartgallige betweterige draak van het hele internet

een en al miserabele betweterige narigheid komt er uit jullie

Waarom heeft deze een ban? Ik mag hem wel.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Petrovic » za jun 11, 2016 11:44 pm

Hij heeft hetzelfde IP adres als: MDMAmazing.
Avatar gebruiker
Petrovic
Wipkip Specialist
Moderator
Offline
 
Posts: 7023
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 9:12 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Exceptional » za jun 11, 2016 11:45 pm

Petrovic schreef:Hij heeft hetzelfde IP adres als: MDMAmazing.

Is dat tegenwoordig al reden genoeg voor een ban?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Petrovic » za jun 11, 2016 11:46 pm

Exceptional schreef:
Petrovic schreef:Hij heeft hetzelfde IP adres als: MDMAmazing.

Is dat tegenwoordig al reden genoeg voor een ban?

Geen idee, heb alleen even een IP check gedaan. Heb geen idee waarom hij een ban heeft. Voor mijn tijd dat ik weer moderator werd.
Avatar gebruiker
Petrovic
Wipkip Specialist
Moderator
Offline
 
Posts: 7023
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 9:12 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Amvitamientje » zo jun 12, 2016 12:10 am

Gebruiker verbannen om de reden "vrijwillig"
» dropsleuteltje
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Exceptional » zo jun 12, 2016 11:11 am

Duidelijk.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Hele vage shit met lachgas en wiet

Berichtdoor Bunnie » di jun 21, 2016 7:37 pm

cool ,man :smokin: ,dat is een B.M.E

Breakthrough Mystical Experience

:smokin:
Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner