Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Help me afstuderen (in slechts 5 minuten)!

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Help me afstuderen (in slechts 5 minuten)!

Berichtdoor masterstudentcrimi » do apr 27, 2023 7:55 pm

Ik ben masterstudent criminologie aan de Universiteit Gent en zoek Belgische respondenten voor het invullen van mijn enquête: https://ugent.qualtrics.com/jfe/form/SV_dcyxQcdzyJrK5eK
Het duurt slechts 5 minuten en is volledig anoniem!!!

Ik schrijf momenteel mijn masterproef: concreet gaat deze over Belgische gebruikers van drugsgerelateerde discussiefora. Hierbij probeer ik antwoorden te vinden op onderwerpen als:
- Het profiel van Belgische gebruikers die deelnemen aan online drugsgerelateerde discussiefora
- Waarom gebruiken deze Belgische gebruikers online druggerelateerde discussiefora?
- Welke waarde/belang hechten Belgische gebruikers van online discussiefora aan informatie die gedeeld wordt op druggerelateerde discussiefora?

Met dit bericht wil ik vragen of Belgische gebruikers deze enquête kunnen invullen en me helpen afstuderen!

Ik ben jullie alvast erg dankbaar voor jullie medewerking!
masterstudentcrimi
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do apr 20, 2023 2:38 pm

Re: Help me afstuderen (in slechts 5 minuten)!

Berichtdoor Perry » di mei 02, 2023 7:28 pm

lol, succes met de herkansing!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner