Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

HELP!

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: HELP!

Berichtdoor Vinz » ma maart 10, 2014 6:17 pm

Bedankt voor de aanpassing FranX =] Maar er staat dat het mogelijk gunstig is voor de tanden, verder kan ik niets vinden wat het voordeel moet zijn wanneer je een droge mond van de speed hebt. Voor mij blijft het gewoon water met een beetje Himalayazout, hier krijg ik immers geen slijm van in de keel :beer:

Ik kan het waarderen wanneer iemand bronnen vermeldt bij berichten. Al is mijn mening gevormd door ervaring 8-)
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HELP!

Berichtdoor FranX » wo maart 12, 2014 9:12 pm

Vinz schreef:Bedankt voor de aanpassing FranX =] Maar er staat dat het mogelijk gunstig is voor de tanden, verder kan ik niets vinden wat het voordeel moet zijn wanneer je een droge mond van de speed hebt. Voor mij blijft het gewoon water met een beetje Himalayazout, hier krijg ik immers geen slijm van in de keel :beer:

Ik kan het waarderen wanneer iemand bronnen vermeldt bij berichten. Al is mijn mening gevormd door ervaring 8-)


Zie: http://www.agd.org/media/142829/mj13_yadav.pdf
Ik zal er wat uit highlighten, in het pdf zelf staan Ph tabellen en meer achtergronden.

It appears that milk possesses many of the desired biological and physical properties for a saliva substitute.

Of het heeft er alle schijn van dat melk veel van de gewenste biologische en fysieke eigenschappen bezit voor speeksel vervanging. Een droge speed mond kan dus veel baat hebben bij inname van bv kaas of melk.

Frequent sipping/chewing of dairy products may satisfy the need to lubricate and moisten the mouth, while at the same time providing caries protection to highly susceptible individu.

Buiten een vervanging voor normaal speeksel kan bij regelmatig gebruik melkproducten (mits ongezoet) bescherming bieden tegen caries.

Natuurlijk wegen eigen ervaringen zwaar en je geeft aan dat water en Himalaya zout voor jou werkt.
Op basis van de samenstelling zie ik bij bij Himalaya zout veel mineralen en sporenelementen terug.
Hoewel in kleine hoeveelheden bevat het zout onder andere ook tin.

zie: http://www.ahealthylife.nl/keltisch-zee ... t-verschil

Tin gebruikt men weer in producten die het tandglazuur zou beschermen zoals Elmex protection.
Ik weet niet of je dit wist maar je bent qua tand bescherming idd op de goede weg.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: HELP!

Berichtdoor Vinz » do maart 13, 2014 2:01 pm

Bedankt voor het vertalen, dat was niet nodig geweest hoor. En ik ben bekend met keltisch zeezout, doet wonderen voor je tandvlees 8)
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HELP!

Berichtdoor marcko » do maart 13, 2014 7:22 pm

Speed is erg slecht voor de tanden met melk ga je de afbraak tegen.
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm

Re: HELP!

Berichtdoor Perry » do maart 13, 2014 7:45 pm

Ok, bedankt voor je inbreng marcko.
Nu zijn wij goed geïnformeerd :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: HELP!

Berichtdoor Klimtox » za maart 15, 2014 11:35 am

Hiervoor zijn een aantal wetenschappelijke artikelen geciteerd die vol staan met feitjes en daaruit volgende logisch getrokken conclusies. Leuk en aardig, maar daar kan je geen argumenten op baseren in mij ogen.

Ervaring telt altijd zwaarder dan bewezen feiten. En mijn ervaring is als volgt: Je tanden zijn een luxe product, vergelijkbaar met een margaritaville. Je kan nog zo veel poetsen, boenen, schrobben, spoelen en pijpen, als je uiteindelijk met je mond open op een stoeprand ligt en een kale man met Dr. Martens trapt op je kop, ben je alsnog je tanden kwijt :#: .
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Het is altijd lente in de ogen vd tandarts-assistente

Berichtdoor Poseidon » za maart 15, 2014 12:18 pm

Gemalen paarlemoer, opgelossen in een mix van arabische gom, beendermeel & pectine.
Dit regelmatig op de tanden smeren kan veel onheil voorkomen. Spreek uit ervaring. :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Vorige

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron