Kockar schreef:had je nu meisjes gezegd...
Poseidon schreef:wil toch echt een x met wat toffe dudes gaan snorkelen op mdma, 2cb of LSD in een mooi koraalrif.
Kockar schreef:had je nu meisjes gezegd...
Poseidon schreef:Kockar schreef:had je nu meisjes gezegd...
Ging spontaan in het schoollokaal snorkelen toen ik nog kunstgeschiedenis aan een klas met meisjes gaf en met al die bikini-inhoud kan ik me niet op de overige natuur concentreren![]()
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
lieke schreef:Als je je tablet uit zet en onder de dekens wilt kruipen en dan denkt
'Huh wat is het donker'
'Huh waar zijn mijn dekens'
'Heey ik zit nog rechtop'
En dan pas valt het kwartje, ik lig niet in bed, ik zit nog beneden op de bank haha!
@ weed haha en nee echt niets anders
lieke schreef:Je maanvos (nooit eerder gesproken) zijn nummer vraagt omdat je wilt bellen om te vertellen hoe gelukkig je bent haha![]()
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
lieke schreef:Je maanvos (nooit eerder gesproken) zijn nummer vraagt omdat je wilt bellen om te vertellen hoe gelukkig je bent haha![]()
Snater schreef:Als je je brandende peuk laat vallen, weer oppakt en verkeerd om in je mond steekt en na een aantal keeraanstekenhijsen erachter komt dat hij verkeerd om zit
Lieke schreef:Je maanvos (nooit eerder gesproken) zijn nummer vraagt omdat je wilt bellen om te vertellen hoe gelukkig je bent haha![]()
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Lieke schreef:Je maanvos (nooit eerder gesproken) zijn nummer vraagt omdat je wilt bellen om te vertellen hoe gelukkig je bent haha![]()
Haha,Tinychatalles is leuk op MDMA
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Hardgaan schreef:je je bedenkt wat de fak je aan het doen bent als je je op een zondagmiddag na een feest opeens zwaar parra tussen de schappen in de Albert Heijn probeert te verstoppen @ veul te veul speed en pillen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast