Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Dopey » do apr 28, 2011 10:30 pm

Hetzelfde als het Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic, maar dan speciaal voor dingen die betrekking hebben op geheugenverlies vanwege drugs.


...je de volgende dag er achter komt dat een DFer een sig heeft gevuld met gebrabbel van jou.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do apr 28, 2011 10:31 pm

Jules schreef:...je de volgende dag er achter komt dat een DFer een sig heeft gevuld met gebrabbel van jou.


High five!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Partypipo » zo dec 16, 2012 12:46 pm

Als je met een groep de Qlimax 2011 dvd zit te kijken en dat bijna de hele groep pas op de dvd ziet dat The Opposites live bij Coone erbij waren, terwijl we er dus allemaal gewoon bij waren.
En Coone was pas de tweede dj...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Towel » zo dec 16, 2012 4:02 pm

Als je de volgende dag een vriend aan de telefoon hebt met de vraag waarom je gebeld hebt dat je drugs op had, en onzinverhalen aan het vertellen was.
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Multitude » zo dec 16, 2012 5:12 pm

Als een heel forum anderhalf jaar lang een topic vergeet.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Partypipo » ma dec 17, 2012 11:44 pm

Multitude schreef:Als een heel forum anderhalf jaar lang een topic vergeet.

Damn, ja!
Stelletje junks! :D
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Poseidon » di dec 18, 2012 1:34 am

Als je jezelf afvraagt waarom je in een hondenmand wakker wordt met zo'n kwijltong tegen je wang aan.

Het overkwam me 10 jaar geleden op B's birthday. Out gegaan na een halve liter Stoli en een gram Rode Libanon.
Heb nooit weten te achterhalen of een of andere grapjas me erin gelegd heeft of dat ik zelf de mand in gekropen ben.

Zat onder de vlooienbeten. :mad:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Maddog » di dec 18, 2012 2:41 am

Als er een bloempot met een banaan, twee broodjes, en een pot augurken op proppen rood papier staat, met daarnaast twee bordjes en tweee lepels. Je beste makker is met een hengel in zijn handen op een tuinstoel bij de wasmand aan het slapen. Je word dan wakker en loopt rond in een vreemd huis, waar het bankstel op geheimzinnige wijze is verdwenen in de tijd dat je nog net weet een laatste glas drinken te pakken en dan op de grond wakker worden. Dan loop je de keuken in, en daar zitten twee andere onbekenden je aan te staren, En een hele vriendelijke jongedame vraagt met een poeslief stemmetje "Wil je koffie?"
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor zornax » di dec 18, 2012 4:21 am

Als je na een feest in het verkeerde dorp uitstapt met de bus. Je daar verdwaald in de war rondloopt en bekende tegenkomt die je een slaapplek aanbieden waarna je 's ochtends wakker word op de bank omdat zijn pa de woonkamer binnenkomt lopen en van je schrikt. Je geen idee hebt wie hij is en waar je bent en hoe je daar gekomen bent. En hij jouw ook niet kent. Je broek kapot is en je t shirt helemaal vies.

Kreeg wel een bakje koffie van zijn pa gelukkig :p
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Partypipo » zo jun 23, 2013 8:56 pm

Als je naar beneden loopt en daar blijken je kleren die je gister aan had te liggen en in de gootsteen liggen stukjes half verteerde biefstuk, iets wat je gisteravond gegeten hebt.
Misschien iets teveel gedronken...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Lizard King » ma sep 02, 2013 11:55 am

Als je gaat slapen in je eigen bed en wakker wordt in het logeerbed (met het eigen deken dwars over je heen) met een big-ass doorn in je knie. Geen idee wat ik ondertussen gedaan had.
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Trippie » ma sep 02, 2013 2:01 pm

... je je GSM weeral kwijt bent.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Poseidon » ma sep 02, 2013 2:56 pm

Als je met de taxi een fles champgane bij de nachtwinkel gaat halen en hem extrA geld biedt als hij het koopt omdat je vreest onmiddelijk ingerekend te worden door passerende cops zodra je uitstapt.

Hij weigerde. :s
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Hamukun » za sep 07, 2013 3:30 pm

Lizard King schreef:Als je gaat slapen in je eigen bed en wakker wordt in het logeerbed (met het eigen deken dwars over je heen) met een big-ass doorn in je knie. Geen idee wat ik ondertussen gedaan had.


Hahaha, ik werd vanmorgen ook wakker in mijn logeerkamer, terwijl ik toch echt in mijn eigen bed in slaap ben gevallen. Wel zonder deken helaas. Ook waren er allemaal dozen in mijn werkkamer verplaatst en door elkaar gesmeten. Geen idee wat ik allemaal heb gedaan, maar gelukkig geen doorn in m'n knie :)
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Lizard King » ma sep 09, 2013 12:42 am

Hamukun schreef:
Lizard King schreef:Als je gaat slapen in je eigen bed en wakker wordt in het logeerbed (met het eigen deken dwars over je heen) met een big-ass doorn in je knie. Geen idee wat ik ondertussen gedaan had.


Hahaha, ik werd vanmorgen ook wakker in mijn logeerkamer, terwijl ik toch echt in mijn eigen bed in slaap ben gevallen. Wel zonder deken helaas. Ook waren er allemaal dozen in mijn werkkamer verplaatst en door elkaar gesmeten. Geen idee wat ik allemaal heb gedaan, maar gelukkig geen doorn in m'n knie :)


Schitterend :rock: . Ook op veel weed? Ben er nog steeds niet uit of het slaapwandelen was, ofdat de schizofrene wederhelft het effe overnam :grin:
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Hamukun » ma sep 09, 2013 10:45 am

Haha, ja wiet, alcohol en 3,4-dmmc... Zal wel een gevalletje zijn van 's nachts naar de wc gaan en dan niet meer goed weten wat te doen :)
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Partypipo » za sep 28, 2013 9:02 pm

Als je bij de supermarkt aan de kassa staat de dag nadat je alcohol + 4-aco-dmt + mxe + lachgas op had en dat het kassa meisje je half uitlacht en zegt: ach gelukkig is het weekend hè?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Radical » za sep 28, 2013 9:09 pm

ILoveMDMA schreef:Als je bij de supermarkt aan de kassa staat de dag nadat je alcohol + 4-aco-dmt + mxe + lachgas op had en dat het kassa meisje je half uitlacht en zegt: ach gelukkig is het weekend hè?

Trouw met haar
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het

Berichtdoor Partypipo » zo sep 29, 2013 9:40 pm

MDMArvin schreef:
ILoveMDMA schreef:Als je bij de supermarkt aan de kassa staat de dag nadat je alcohol + 4-aco-dmt + mxe + lachgas op had en dat het kassa meisje je half uitlacht en zegt: ach gelukkig is het weekend hè?

Trouw met haar

Zou ik best willen ja. Is een heel mooi meisje en ze lijkt ook wel leuk.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Ben » zo sep 29, 2013 9:43 pm

Hey, ILoveMDMA, je bent een toffe gast, maar als je me geen 50 euro geeft, breek ik je schenen.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Radical » zo sep 29, 2013 9:52 pm

ILoveMDMA schreef:
MDMArvin schreef:
ILoveMDMA schreef:Als je bij de supermarkt aan de kassa staat de dag nadat je alcohol + 4-aco-dmt + mxe + lachgas op had en dat het kassa meisje je half uitlacht en zegt: ach gelukkig is het weekend hè?

Trouw met haar

Zou ik best willen ja. Is een heel mooi meisje en ze lijkt ook wel leuk.

Ik zal zeggen ga wat vaker naar de winkel. :')
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Ben » zo sep 29, 2013 9:57 pm

Fuck off met je aantijgingen, Marvin. Je horoscoop voor morgen: kijk uit voor knuppels.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Radical » zo sep 29, 2013 10:00 pm

Super bedankt, zal mijn best doen knuppels te vermijden :s
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Azy » zo sep 29, 2013 10:01 pm

Ben schreef:Fuck off met je aantijgingen, Marvin. Je horoscoop voor morgen: kijk uit voor knuppels.


Ja stop nu maar met uitlokken want het slaagt nergens op. :roll2:
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Ben » zo sep 29, 2013 10:05 pm

Oké, sorry.

PS: zorg dat je hoofd goed vastzit als je naar bed gaat, want ik kan heel hard trekken.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Enya » ma sep 30, 2013 9:20 am

:lol:
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Kockar » ma sep 30, 2013 12:12 pm

als je denkt een lijn te kunnen leggen terwijl je rijd om zo tegen 2 paaltjes te rijden,, eergisteren gebeurd -..-
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Klimtox » ma sep 30, 2013 6:06 pm

Kockar schreef:als je denkt een lijn te kunnen leggen terwijl je rijd om zo tegen 2 paaltjes te rijden,, eergisteren gebeurd -..-

retard
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor Ivo » ma sep 30, 2013 6:18 pm

Klimtox schreef:
Kockar schreef:als je denkt een lijn te kunnen leggen terwijl je rijd om zo tegen 2 paaltjes te rijden,, eergisteren gebeurd -..-

retard

^^
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Het "Je weet dat je hard ging als..." topic

Berichtdoor kevinoow » di okt 01, 2013 11:14 pm

je op maandag ochtend 08.30 nog door de stad zwerft, een slagerij binnen gaat lopen en vervolgens schreeuwt;' HE SLAGER HEB JE NOG GEHAKT, en vervolgens lekker begint te stampen in een volle winkel' :roll:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron