Vellocet Virus schreef:Davinci schreef:alcohol+wiet+6-apb+mxe+4-aco-dmt
Op een gegeven moment was ik zo vaag dat ik beelden van thailand met rijstvelden rondom mij zag met een buddha die mij wou toespreken
Heb je die ervaring positief mogen ontvangen?
PaarseVoet schreef:Xeloc schreef:Bosmongool schreef:Eergisteren: Lege maag+2xheineken+lachgas=gegarandeerde hoofdpijn
Nu moet je een biermerk niet de grond in trappen omdat je zelf niet na kan denken...
wel als het Heineken is
Doc schreef:...of lachgas (is wel weer lastig met GHB)
Doc schreef:misschien ga ik een receptenboek beginnen! (cokeboek aah aahaaaah KANKERORIGINEEL)
Bosmongool schreef:Doc schreef:...of lachgas (is wel weer lastig met GHB)
Hoezo dan?
Davinci schreef:alcohol+wiet+6-apb+mxe+4-aco-dmt
Op een gegeven moment was ik zo vaag dat ik beelden van thailand met rijstvelden rondom mij zag met een buddha die mij wou toespreken
doq schreef:Alcohol, wiet, pillen ,coke, pep en mephedrone. Van alles ook gewoon een behoorlijke hoeveelheid en een blackout en slapen in de bus terug naar huis gegarandeerd.
Dr.Gonzo schreef:doq schreef:Alcohol, wiet, pillen ,coke, pep en mephedrone. Van alles ook gewoon een behoorlijke hoeveelheid en een blackout en slapen in de bus terug naar huis gegarandeerd.
Russ schreef:Tramadol/Methoxetamine/Wiet was redelijk vaag, maar echt wel lekker
GHB/2c-b/Methoxetamine was ook nogal vaag
Whisky, Ketamine, Methoxetamine, Wiet en lachgas was ook echt een serieus vage avond
Einstein schreef:MXE + DMT
Azgaza schreef:Ik vind DMT met lachgas logischer om de volgorde andersom te doen; eerst pijpje DMT en dan een ander persoon in de omgeving (in je eentje kan dat volgens mij nie echt namelijk) ballon voor je klaar laten houden, zorgen dat die persoon als je net het pijpje neer legt je die ballon duidelijk aanbied, ballon aanpakken, inademen en.. teering.Moet daar eigenlijk eens een reportje van schrijven.
DMT roken in een k-hole op LSD was trouwens ook wel goed vaag; zou ik ook eens een report van moeten fabriceren
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten