Dreuge schreef:Drientje schreef:Zou je niet eens wat meer lezen over wat sommige combinaties met je doen ipv alles te pakken wat je voor de bek komt?
kaaaaaaaaaaaaanker hier moet ik bijna om huilen

Dreuge schreef:Drientje schreef:Zou je niet eens wat meer lezen over wat sommige combinaties met je doen ipv alles te pakken wat je voor de bek komt?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Dreuge schreef:Drientje schreef:Zou je niet eens wat meer lezen over wat sommige combinaties met je doen ipv alles te pakken wat je voor de bek komt?
pitje-hosselaar schreef:Ik heb de afgelopen dag wel een interessante combo ervaren. Gisteravond begonnen rond 8.00, een totaal van 6 joints met zn 3e gerookt, toen 180mg dubbele witte mitsubishi gedropt. Daarna nog een joint gerookt en naar huis gegaan. Toen vandaag om half 3 weer 180 mg dubbele witte mitsubishi. Rond een uur of 3-4 begonnen met blowen en niet gestopt.tot een uur of 9. Toen was mijn pep goed droog dus heb ik toen een goeie lijn gedaan. Toen een eindje gaan fietsen naar wat maten van me. Daar eerst een joint gerookt, toen nog een 180mg derbij. Dit was rond 10 uur. Daarna nog 2 joints gerookt, en toen was het tijd voor de rest van mijn pep. Samen met een Maat de rest van mijn pep op.1,7-1,8 gram ongeveer. Toen nog mijn laatste wiet opgemaakt, was een erg sterke joint maar toen ik thuis kwam was het Echt genieten. Je voelt gewoon 3 trips tegelijk. Je hebt keiveel energie, je bent aan het knarsen en klappertanden, je kunt jezelf zien in mn pupillen maar ik kan mijn ogen amper open houden door het blowen. Ja, interessante combo, en ook zeker aan te raden!
pitje-hosselaar schreef:Ik heb de afgelopen dag wel een interessante combo ervaren. Gisteravond begonnen rond 8.00, een totaal van 6 joints met zn 3e gerookt, toen 180mg dubbele witte mitsubishi gedropt. Daarna nog een joint gerookt en naar huis gegaan. Toen vandaag om half 3 weer 180 mg dubbele witte mitsubishi. Rond een uur of 3-4 begonnen met blowen en niet gestopt.tot een uur of 9. Toen was mijn pep goed droog dus heb ik toen een goeie lijn gedaan. Toen een eindje gaan fietsen naar wat maten van me. Daar eerst een joint gerookt, toen nog een 180mg derbij. Dit was rond 10 uur. Daarna nog 2 joints gerookt, en toen was het tijd voor de rest van mijn pep. Samen met een Maat de rest van mijn pep op.1,7-1,8 gram ongeveer. Toen nog mijn laatste wiet opgemaakt, was een erg sterke joint maar toen ik thuis kwam was het Echt genieten. Je voelt gewoon 3 trips tegelijk. Je hebt keiveel energie, je bent aan het knarsen en klappertanden, je kunt jezelf zien in mn pupillen maar ik kan mijn ogen amper open houden door het blowen. Ja, interessante combo, en ook zeker aan te raden!
DrippTone schreef:pitje-hosselaar schreef:Ik heb de afgelopen dag wel een interessante combo ervaren. Gisteravond begonnen rond 8.00, een totaal van 6 joints met zn 3e gerookt, toen 180mg dubbele witte mitsubishi gedropt. Daarna nog een joint gerookt en naar huis gegaan. Toen vandaag om half 3 weer 180 mg dubbele witte mitsubishi. Rond een uur of 3-4 begonnen met blowen en niet gestopt.tot een uur of 9. Toen was mijn pep goed droog dus heb ik toen een goeie lijn gedaan. Toen een eindje gaan fietsen naar wat maten van me. Daar eerst een joint gerookt, toen nog een 180mg derbij. Dit was rond 10 uur. Daarna nog 2 joints gerookt, en toen was het tijd voor de rest van mijn pep. Samen met een Maat de rest van mijn pep op.1,7-1,8 gram ongeveer. Toen nog mijn laatste wiet opgemaakt, was een erg sterke joint maar toen ik thuis kwam was het Echt genieten. Je voelt gewoon 3 trips tegelijk. Je hebt keiveel energie, je bent aan het knarsen en klappertanden, je kunt jezelf zien in mn pupillen maar ik kan mijn ogen amper open houden door het blowen. Ja, interessante combo, en ook zeker aan te raden!
Lekker dom en onverantwoord.
Einstein schreef:Keta en alcohol, lekker filosofische bullshit uitkramen
Einstein schreef:Denk dat je dan teveel alcohol en te weinig keta hadKan dat kloppen? Ik was juist vrij wakker, hoewel wel erg scheef, natuurlijk. Had niet veel bier op, maar wel aardig wat keta.
bloxnix schreef:Een best vreemde combo vind ik bier + energy drink.
Devil Fish schreef:bloxnix schreef:Een best vreemde combo vind ik bier + energy drink.
Devil Fish schreef:re-sie-klerenreclasseren is een ander woord
WhoisThatGuy schreef:ik had donderdag 600 mics lsd + bosje kad chat mire (geen idee hoe je het spelt maar van dat Afrikaanse gras)+ een jointje,lijntje speed en 25 mg mda![]()
was goed te doen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten