Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het "vage combi" topic

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jun 01, 2011 6:27 pm

Dreuge schreef:
Drientje schreef:Zou je niet eens wat meer lezen over wat sommige combinaties met je doen ipv alles te pakken wat je voor de bek komt?


kaaaaaaaaaaaaanker hier moet ik bijna om huilen
:lol:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Sadpanda » wo jun 01, 2011 6:28 pm

Tomzeur schreef:
Dreuge schreef:
Drientje schreef:Zou je niet eens wat meer lezen over wat sommige combinaties met je doen ipv alles te pakken wat je voor de bek komt?


kaaaaaaaaaaaaanker hier moet ik bijna om huilen
:lol:


:grin: :grin:
Avatar gebruiker
Sadpanda
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: di feb 22, 2011 11:44 am
Woonplaats: Alaska alaska

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor pitje-hosselaar » za jun 04, 2011 4:11 am

Ik heb de afgelopen dag wel een interessante combo ervaren. Gisteravond begonnen rond 8.00, een totaal van 6 joints met zn 3e gerookt, toen 180mg dubbele witte mitsubishi gedropt. Daarna nog een joint gerookt en naar huis gegaan. Toen vandaag om half 3 weer 180 mg dubbele witte mitsubishi. Rond een uur of 3-4 begonnen met blowen en niet gestopt.tot een uur of 9. Toen was mijn pep goed droog dus heb ik toen een goeie lijn gedaan. Toen een eindje gaan fietsen naar wat maten van me. Daar eerst een joint gerookt, toen nog een 180mg derbij. Dit was rond 10 uur. Daarna nog 2 joints gerookt, en toen was het tijd voor de rest van mijn pep. Samen met een Maat de rest van mijn pep op.1,7-1,8 gram ongeveer. Toen nog mijn laatste wiet opgemaakt, was een erg sterke joint maar toen ik thuis kwam was het Echt genieten. Je voelt gewoon 3 trips tegelijk. Je hebt keiveel energie, je bent aan het knarsen en klappertanden, je kunt jezelf zien in mn pupillen maar ik kan mijn ogen amper open houden door het blowen. Ja, interessante combo, en ook zeker aan te raden!
pitje-hosselaar
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 9:38 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Pff » za jun 04, 2011 12:06 pm

100mg mdma -> 12mg 2cb -> 100mg mdma -> 15mg 2cb in een tijdsbestek van rond de 3 uur. En dan het ook nog durven om bier aan te nemen tijdens koninginnedag :( Abused en spijt van :P
Dit resulteerde in een lichte paniek.. Alles ging te snel om me heen en iedereen liet van die trails na.. Dus ben samen met 2 vrienden (zelfde verhaal) naar huis gelopen om daar 2 uur lang te pesten. Toen ging het wel weer en zijn we terug gegaan.

Interessant: LSD + waterpijp met klein beetje verkruimelde wiet en lachgas :O Ik heb nog nooit zo relax gelegen afgelopen donderdag:P alleen vriend had paniekaanval omdat ie dacht dat hij een echte slang in zijn mond stopte :')
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor DrippTone » za jun 04, 2011 12:59 pm

pitje-hosselaar schreef:Ik heb de afgelopen dag wel een interessante combo ervaren. Gisteravond begonnen rond 8.00, een totaal van 6 joints met zn 3e gerookt, toen 180mg dubbele witte mitsubishi gedropt. Daarna nog een joint gerookt en naar huis gegaan. Toen vandaag om half 3 weer 180 mg dubbele witte mitsubishi. Rond een uur of 3-4 begonnen met blowen en niet gestopt.tot een uur of 9. Toen was mijn pep goed droog dus heb ik toen een goeie lijn gedaan. Toen een eindje gaan fietsen naar wat maten van me. Daar eerst een joint gerookt, toen nog een 180mg derbij. Dit was rond 10 uur. Daarna nog 2 joints gerookt, en toen was het tijd voor de rest van mijn pep. Samen met een Maat de rest van mijn pep op.1,7-1,8 gram ongeveer. Toen nog mijn laatste wiet opgemaakt, was een erg sterke joint maar toen ik thuis kwam was het Echt genieten. Je voelt gewoon 3 trips tegelijk. Je hebt keiveel energie, je bent aan het knarsen en klappertanden, je kunt jezelf zien in mn pupillen maar ik kan mijn ogen amper open houden door het blowen. Ja, interessante combo, en ook zeker aan te raden!


Lekker dom en onverantwoord.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Intoxication » za jun 04, 2011 1:29 pm

pitje-hosselaar schreef:Ik heb de afgelopen dag wel een interessante combo ervaren. Gisteravond begonnen rond 8.00, een totaal van 6 joints met zn 3e gerookt, toen 180mg dubbele witte mitsubishi gedropt. Daarna nog een joint gerookt en naar huis gegaan. Toen vandaag om half 3 weer 180 mg dubbele witte mitsubishi. Rond een uur of 3-4 begonnen met blowen en niet gestopt.tot een uur of 9. Toen was mijn pep goed droog dus heb ik toen een goeie lijn gedaan. Toen een eindje gaan fietsen naar wat maten van me. Daar eerst een joint gerookt, toen nog een 180mg derbij. Dit was rond 10 uur. Daarna nog 2 joints gerookt, en toen was het tijd voor de rest van mijn pep. Samen met een Maat de rest van mijn pep op.1,7-1,8 gram ongeveer. Toen nog mijn laatste wiet opgemaakt, was een erg sterke joint maar toen ik thuis kwam was het Echt genieten. Je voelt gewoon 3 trips tegelijk. Je hebt keiveel energie, je bent aan het knarsen en klappertanden, je kunt jezelf zien in mn pupillen maar ik kan mijn ogen amper open houden door het blowen. Ja, interessante combo, en ook zeker aan te raden!

O-M-G
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Einstein » za jun 04, 2011 1:33 pm

Schattig toch? Ik zie het probleem niet :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Russ » za jun 04, 2011 2:30 pm

MXE + Wiet :grin: Vaag en helder maar gewoon geweldig.

Ik vraag me eigenlijk iets af over een combi van een stimulant zoals MDMA of 6apb in combinatie met een dissociatief als ketamine of methoxetamine.

Heeft iemand ervaring met keta-mdma, hoe was het? Wat is een goede verhouding? Zou het ook gaan met MXE-6apb?

Edit: eventueel nog wat wiet erbij?
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Intoxication » za jun 04, 2011 2:55 pm

Combi mdma+keta raad ik aan mits goede verhouding ik hou vooral van een vleugje keta bij de coming down v mdma 8-)

MXE+6APB raad ik niet aan vanwege BEIDE hele lange werkingsduur en grotere potenties dan bovenvermelde stoffen. denk te grote sloop voor je hoofd
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Russ » za jun 04, 2011 3:05 pm

MDMA ben ik voorlopig niet meteen van plan. Keta vind ik ook wel leuk maar eerder voor psychedelische trippy doeleinden, sinds ik MXE ben tegengekomen (heb er inmiddels al redelijk wat ervaring mee) ben ik er redelijk verliefd op geworden, het geeft mij veel meer euforie en superbeing-gevoel dan keta. 6apb heb ik nog geen ervaring mee maar dat zou normaal vrij snel toe moeten komen, ik ga het natuurlijk eerst apart gebruiken, maar als de dosis mxe niet te hoog is (bv. 25mg) en 6apb laten we zeggen 80mg zou het in theorie wel haalbaar moeten zijn tenzij de combinatie plots verschrikkelijk heftig uitdraait... Dat het lang duurt vind ik persoonlijk niet zo erg :grin:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor gamezz » zo jun 05, 2011 10:18 pm

LSD + een onbekend aantal milligram mdma kristal.
Mijn hart voelde aan als een vortex die me van binnen uit opzoog op een tempo van snelle drumms en basslijnen , rare shit.
gamezz
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 3:07 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Bass Space » ma jun 06, 2011 1:57 am

Afgelopen vrijdag was toch wel een aardige vage combi:

(Tijdens lokale psytrance party in het bos)
00:00 - 150 mg mdma
00:30 - 20 mg 2cb
01:30 - 100mg mdma
02:30 - 20 mg 2cb

Rond 8 uur begon ik weer een beetje nuchter te worden en kon ik al snel in slaap vallen. Had tijdens die nacht ook nog 1 sixpackje bier en 2 puntjes dex genomen. Mijn ervaring is dat alcohol (niet in grote hoeveelheden!) een positieve werking heeft op het effect van 2cb. Meer euforie en betere visuals, minder last van bodyload en prettig gedesoriënteerd =)
Avatar gebruiker
Bass Space
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 1:46 am

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Tomaat » vr jun 17, 2011 7:41 pm

Net gehoord van een vriend wat hij elke week doet: alcohol + ghb + coke + speed :conf:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Dreuge » vr jun 17, 2011 8:02 pm

DrippTone schreef:
pitje-hosselaar schreef:Ik heb de afgelopen dag wel een interessante combo ervaren. Gisteravond begonnen rond 8.00, een totaal van 6 joints met zn 3e gerookt, toen 180mg dubbele witte mitsubishi gedropt. Daarna nog een joint gerookt en naar huis gegaan. Toen vandaag om half 3 weer 180 mg dubbele witte mitsubishi. Rond een uur of 3-4 begonnen met blowen en niet gestopt.tot een uur of 9. Toen was mijn pep goed droog dus heb ik toen een goeie lijn gedaan. Toen een eindje gaan fietsen naar wat maten van me. Daar eerst een joint gerookt, toen nog een 180mg derbij. Dit was rond 10 uur. Daarna nog 2 joints gerookt, en toen was het tijd voor de rest van mijn pep. Samen met een Maat de rest van mijn pep op.1,7-1,8 gram ongeveer. Toen nog mijn laatste wiet opgemaakt, was een erg sterke joint maar toen ik thuis kwam was het Echt genieten. Je voelt gewoon 3 trips tegelijk. Je hebt keiveel energie, je bent aan het knarsen en klappertanden, je kunt jezelf zien in mn pupillen maar ik kan mijn ogen amper open houden door het blowen. Ja, interessante combo, en ook zeker aan te raden!


Lekker dom en onverantwoord.


:puke:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor TRAVOLTA » vr jun 17, 2011 8:32 pm

2c-b + keta + lachgas was toch wel HEEL vaag

een andere (onverantwoorde) combi was veel alcohol, wiet, speed, mdma, ghb, coke
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Intoxication » vr jun 17, 2011 10:05 pm

speed + sterke drank
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Einstein » za jun 18, 2011 3:03 pm

Keta en alcohol, lekker filosofische bullshit uitkramen 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor TRAVOLTA » zo jun 19, 2011 12:50 pm

Einstein schreef:Keta en alcohol, lekker filosofische bullshit uitkramen 8-)


kheb me toch moeite moeten doen om niet in slaap te vallen gister bij die combo
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Einstein » zo jun 19, 2011 1:53 pm

Denk dat je dan teveel alcohol en te weinig keta had :P Kan dat kloppen? Ik was juist vrij wakker, hoewel wel erg scheef, natuurlijk. Had niet veel bier op, maar wel aardig wat keta.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor TRAVOLTA » zo jun 19, 2011 2:25 pm

Einstein schreef:Denk dat je dan teveel alcohol en te weinig keta had :P Kan dat kloppen? Ik was juist vrij wakker, hoewel wel erg scheef, natuurlijk. Had niet veel bier op, maar wel aardig wat keta.


dat klopt inderdaad :) k was ook bang te veel keta te pakken bij de alcohol!
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Dopamientje » zo jun 19, 2011 2:27 pm

Better safe than sorry. ;)
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Cropp » ma jun 20, 2011 2:01 pm

Ik ben vorige week op een illegale compleet mijn evenwicht verloren na een ballon lachgas met ket en alcohol voorafgaand, ben 5 meter verderop neer gestort en heb minstens 4 crusties in mijn val meegenomen.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Whyme » di jun 21, 2011 5:07 pm

Vaagste combi.. 36 uur wakker, meer red bull dan goed voor je is en flink wat wiet. ergo: continu opstaan om iets te doen en dan vergeten waarom je ook alweer opstond, hyperactief zitten lachen voor 5 minuten en dan een half uur naar de muur staren :kleuter:
Pluk de nacht, slapen kan altijd nog...
Avatar gebruiker
Whyme
Op aanvraag verkrijgbaar
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 68
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:27 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Bloxnix » di jun 21, 2011 8:39 pm

Een best vreemde combo vind ik bier + energy drink.
Maar dan echt een shitload van beide.
Het is onwaarschijnlijk ongezond neem ik aan, maar ik heb het nog maar enkele keren gedaan, op kleinschalige feestjes.
Als iedereen daar dan zo ziekelijk actief zit te trillen en tegelijkertijd fucking wasted is, dan begin je dubstep te draaien :]
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor InfectedMushroom » di jun 21, 2011 8:55 pm

Paddo's + THC & Lachgas
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Bing Crosby » do jun 23, 2011 9:15 pm

bloxnix schreef:Een best vreemde combo vind ik bier + energy drink.


:lol:
Avatar gebruiker
Bing Crosby
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 627
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:20 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Bloxnix » do jun 23, 2011 9:38 pm

Devil Fish schreef:
bloxnix schreef:Een best vreemde combo vind ik bier + energy drink.


:lol:

Klinkt natuurlijk niet echt interessant, maar het is wel leuk & vreemd, zoals ik al beschreef :D
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor WhoisThatGuy » do jun 23, 2011 9:50 pm

hahah bloxnix probeer anders ook eens wijn(alles behalve rood) + 7up

ik had donderdag 600 mics lsd + bosje kad chat mire (geen idee hoe je het speld maar van dat Afrikaanse gras)+ een jointje,lijntje speed en 25 mg mda :stoned:
was goed te doen!
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Bloxnix » do jun 23, 2011 10:00 pm

WhoisThatGuy schreef:ik had donderdag 600 mics lsd + bosje kad chat mire (geen idee hoe je het spelt maar van dat Afrikaanse gras)+ een jointje,lijntje speed en 25 mg mda :stoned:
was goed te doen!


ironisch :ugeek:

OT: Ik drink niet zo graag wijn :p
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: Het "vage combi" topic

Berichtdoor Winehouse » do jun 23, 2011 10:13 pm

cocaine met wiet is vaag
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner