straatmadelief schreef:Best jong de meesten!
Ik neem aan dat jullie een shotje met een joint bedoelen en geen shotje heroïne ofzo. Moest even nadenken toen ik dat las wel bijzonder dat jullie dat apart vermelden namelijk. kan trouwens ook een shotje drank zijn?
Eerste keer aangeschoten: 11
Eerste keer blowen: 14
Paddo's en andere smartshit: 15
Harddrugs (eerste was cocaïne): 17
JongGeleerd schreef:Het zou hypocriet zijn als hij zich nu niet aan de regels zou houden die hij anderen op het hart drukt. Practice what you preach. Hij is door fouten te maken gekomen aan de wijsheid die hij nu heeft, zoals velen hier. Men betert op zo'n moment zijn/haar leven en probeert anderen te behoeden voor dezelfde fouten. Is toch logisch? Niets hypocriets aan
voldie schreef:En dan zeiken als mensen op hun 15 M doen
Italiano schreef:voldie schreef:En dan zeiken als mensen op hun 15 M doen
Zoals Partypipo aan aangaf. Ik heb je al eerder aangegeven (waar je jammer genoeg nooit op ingaat) dat je keer op keer drogredenen aanvoert.
Ben je nou gewoon niet zo slim of?
JongGeleerd schreef:Ik had gewild dat mensen er bij mij zo hysterisch over deden. Men waarschuwde mij wel, maar het klonk alsof ze super voorzichtig waren. "Goede begin dosis, nu genoeg rust nemen en over een paar maanden hetzelfde doen." Woeh! Zo klinkt mn moeder nog... Ik schrok niet en deed daarom steeds iets meer dan binnen 'de regels' viel. Totdat ik mezelf tegenkwam...
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
voldie schreef:Italiano schreef:voldie schreef:En dan zeiken als mensen op hun 15 M doen
Zoals Partypipo aan aangaf. Ik heb je al eerder aangegeven (waar je jammer genoeg nooit op ingaat) dat je keer op keer drogredenen aanvoert.
Ben je nou gewoon niet zo slim of?
nee ik ben een jostie ik snapt niet wat drogredenen zijn
ik vind het gewoon hypocriet dat partypipo met ze koraskoff hersenen gaat zeuren als iemand op ze 15 een pilletje neemt, big focking whoop, ze geeft zelf aan dat we weet dat het niet goed was. en dan als nog gaan pipo die op ze 4de al zoals hij zelf zo stoer zegt flesjes bier leeg dronk daarover zeuren
ben jij nou gewoon niet zo slim (kk dom) dat je niet snapt wat hier hypocriet aan is?
bovendien (zoals ik al vaak heb gezegd en creadizzy heeft toegeven) werkt dat bashen van jullie op mensen die M gebruiken niet, dus hou er alsjeblieft gewoon mee op, stuur een linkje naar informatie over M of zeg iets subtiel , alsof een meisje uit 5vwo niet weet dat drugs gebruiken slecht voor je is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten