Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoedje op je hoofd.

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Hoedje op je hoofd.

Berichtdoor TRAVOLTA » do okt 04, 2012 12:49 am

na een hele dag op school de koptelefoon op te hebben, heb ik hem 'savonds zeker 10x proberen af te zetten. keta :)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Hoedje op je hoofd.

Berichtdoor Rups » do okt 11, 2012 3:12 pm

Ik heb het altijd met lsd en 2-cb, alsof er iets.... naars op je hoofd of erin zit. Hoofdpijn zonder dat het pijn is ofzo, heel raar. Sommige mensen waarmee ik trip hebben dat ook soms, wij zeggen dan "mijn hersenen kietelen" :lol:
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: Hoedje op je hoofd.

Berichtdoor Drefbon » do okt 11, 2012 9:09 pm

TRAVOLTA schreef:na een hele dag op school de koptelefoon op te hebben, heb ik hem 'savonds zeker 10x proberen af te zetten. keta :)


Ik heb het ook wel als ik weer eens een periode teveel keta heb gebruikt, voor mij altijd een teken dat de rem er weer op moet.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: Hoedje op je hoofd.

Berichtdoor frozentoast » ma nov 05, 2012 6:33 pm

Ik had het gister ook :kleuter:
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Hoedje op je hoofd.

Berichtdoor TRAVOLTA » wo nov 07, 2012 5:47 am

Drefbon schreef:
TRAVOLTA schreef:na een hele dag op school de koptelefoon op te hebben, heb ik hem 'savonds zeker 10x proberen af te zetten. keta :)


Ik heb het ook wel als ik weer eens een periode teveel keta heb gebruikt, voor mij altijd een teken dat de rem er weer op moet.



haha, ja dat moet ik ook wel toegeven, keta is toch echt de enige drug die ik al gedurende lange tijd minstens een keer per week nuttig.
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Hoedje op je hoofd.

Berichtdoor supergabbur » di nov 27, 2012 4:00 pm

Dat gevoel herken ik ook een beetje, maar ik heb vooral dat ik ook daadwerkelijk stomme hoedjes ga zoeken en op zet als ik onder invloed van welk middel dan ook ben.
Vooral brandweer- of cowboyhoedjes, of gewoon YMCA achtige dingen. Dat soort werk.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner