No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Maar ~100 gram? Met dagelijks roken kom je daar zo snel aanAan een gram per dag zit ik al aan een dikke kilo en ik vrees dat het niet vaak bij een gram per dag gebleven is...
Gman007 schreef:Een pilletje van 4 euro op een avond, of een avond zuipen á 50 euro... Ka-tsjing!
bonghit schreef:moeilijk schatten,maar toch gauw 700/800 euro wiet/hasj/lachgas in al die jaren
Vcaps schreef:Oeps ben bang dat het eerder 20.000 euro per jaar iswil ook niet op scheppen....
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Saikedellik schreef:Denk toch wel 3000e in de 2 jaar dat ik gebruik,excl alcohol, dat is echt moeilijk te schatten..
endorr schreef:Ivo schreef:Maar ~100 gram? Met dagelijks roken kom je daar zo snel aanAan een gram per dag zit ik al aan een dikke kilo en ik vrees dat het niet vaak bij een gram per dag gebleven is...
Een gram wiet in belgie , pff yeah sure. ... euro is de normale prijs , tegewoordig is het ... euro voor 0.8 gram.
Heb nog de periode meegemaakt hier in gent dat ik voor 1 volle gram 4 euro betaalde.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Stefaan schreef:Een pilletje van 4 euro op een avond, of een avond zuipen á 50 euro... Ka-tsjing!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
snuifduif schreef:
Maar netto denk ik wel dat ik winst heb gemaakt
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast