Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoeveelheid paddo's

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Hoeveelheid paddo's

Berichtdoor Jopiedepopie » ma jan 28, 2013 10:09 pm

Beste allen,

Ik ga binnenkort voor de eerste keer paddo's gebruiken met een vriend van mij. Ik heb zelf paddo's gekweekt met behulp van een kweekset. Hieruit is een kleine hoeveelheid gekomen, waarvan ik niet weet of dit genoeg is. Ik heb de paddo's gedroogd en in de vriezer gelegd. Ik weet dat 2 tot 3 gram genoeg is, maar heb geen weegschaal voorhanden. Om een beeld te schetsen, en of het nodig is om meer paddo's te kweken, ben ik benieuwd hoeveel 2/3 gram gedroogde paddo's ongeveer is?

Neem je gemiddeld 1 grote paddestoel? Of heb je meerdere nodig? Wat is ongeveer de norm?

Alvast bedankt,

Groet Joost
Jopiedepopie
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 10:04 pm

Re: Hoeveelheid paddo's

Berichtdoor Oizo » ma jan 28, 2013 10:21 pm

Dat is onmogelijk te zeggen.

Heb je geen keukenweegschaaltje dat afweegt op 0.1g ofzo? :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Hoeveelheid paddo's

Berichtdoor Azy » ma jan 28, 2013 10:31 pm

Oizo schreef:Dat is onmogelijk te zeggen.
Heb je geen keukenweegschaaltje dat afweegt op 0.1g ofzo? :)


Dit, gewicht schatten is echt niet gemakkelijk en je wilt je niet mispakken met psychedelica. Ook al weet je wat de norm is, een paar gram kan je makkelijk missen en dat kan al wel een hoop verschil maken.

Een weegschaal kost echt helemaal niet veel op het internet (ik heb er een voor 18 euro die tot 0,01g gaat, lag dezelfde week na bestelling nog in mijn brievenbus). Aangezien je een kweekset hebt veronderstel ik dat je nog wel eens zal moeten afwegen, en wie weet raak je in de toekomst nog in iets anders geïnteresseerd. In ieder geval is zo'n eenmalige investering toch niets vergeleken met de gemoedsrust en duidelijkheid die je krijgt. Zo'n ding heb je ook voor eeuwig nog. Ik denk dus niet dat iemand je iets anders zal kunnen zeggen hier.

Hier is een topic met wat links ed naar degelijke schaaltjes: drugs/weegschaal-welke-t1100.html?hilit=weegschaal

Veel tripplezier, maar wees voorzichtig, meten is weten!

(edit: na even zoeken heb ik er zelfs al 1 van 10 euro gevonden: http://www.zamnesia.nl/weegschaal-digit ... 0-01g.html )
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Hoeveelheid paddo's

Berichtdoor Einstein » di jan 29, 2013 7:14 pm

Een vriend van mij kweekte zelf paddo's, hij heeft er een keer één opgegeten die naderhand iets van 10 gram bleek te zijn :s Het is een onvergetelijke trip geworden :love: :s De kleinste paddenstoelen kunnen dan weer rond de 0.2 gram zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoeveelheid paddo's

Berichtdoor Ivo » di jan 29, 2013 8:40 pm

De 2 grootste van m'n eerste kweek kwamen samen op een 40tal gram. Echt mee uitkijken dus...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Hoeveelheid paddo's

Berichtdoor goejezuen » wo jan 30, 2013 12:17 am

weeg af bij de groenteafdeling bij de albert heijn of c1000 :P als echt niets voor handen ligt.... :rock:
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner