Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Htp5 vraag

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Htp5 vraag

Berichtdoor Travis22 » za dec 26, 2015 1:16 am

Ik heb afgelopen donderdag xtc geslikt en de dag daarna en vandaag htp5 geslikt om de dip te verminderen alleen wil ik over 5dagen(met nieuwjaar) mephedrone gebruiken ik weet dat het niet goed is om vaak achter elkaar tegebruiken maar mn vraag kan het dan zo zijn. Dat er teveel serotonine vrij komt en andere dingen want ik las als je htp5 voor xtc neemt dat dat gevaarlijk kan zijn
Travis22
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za aug 08, 2015 4:40 pm

Re: Htp5 vraag

Berichtdoor Fool » za dec 26, 2015 1:32 am

Als je nu kapt met de 5-HTP zal die geen interactiegevaar met mephedrone opleveren, of 't gezond is is een tweede.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Htp5 vraag

Berichtdoor Perry » za dec 26, 2015 1:33 am

Serieuze vraag: Kan ik dit topic ook markeren, zodat 'ie alleen voor mij als ongelezen blijft staan en ik 'm kan beantwoorden als ik het geduld heb hier serieus op in te gaan?... Als 'ie niet meer ongelezen staat vergeet ik 'm.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Htp5 vraag

Berichtdoor Fool » za dec 26, 2015 1:52 am

Perry schreef:Serieuze vraag: Kan ik dit topic ook markeren, zodat 'ie alleen voor mij als ongelezen blijft staan en ik 'm kan beantwoorden als ik het geduld heb hier serieus op in te gaan?... Als 'ie niet meer ongelezen staat vergeet ik 'm.

Als je 'm nu niet opent is ie weer ongelezen. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Htp5 vraag

Berichtdoor Perry » za dec 26, 2015 4:27 am

Goddamnit :lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Htp5 vraag

Berichtdoor frozentoast » za dec 26, 2015 1:47 pm

Bewaar de 5-htp voor het nieuwe jaar en doe lekker rustig aan met de mephedrone, zeker als je gaat combineren met alcohol (wat te verwachten valt met oudjaars).
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Htp5 vraag

Berichtdoor progressive » zo dec 27, 2015 2:50 am

Ik heb het idee dat iedereen die zegt dat 5-HTP helpt rond MDMA inname een placebo effect ervaart. Ik heb namelijk studies gelezen waarin onderzoekers beweren dat 5-HTP pas tussen de vijf a zeven weken begint te werken tegen neerslachtigheid. Maar goed, het zou best kunnen dat het direct werkt. Ik heb geen idee, en hoor het graag.

Ik heb geen ervaring met 5-HTP rond MDMA, maar wel zeer ruime ervaring met 5-HTP inname. Ik bestel het regelmatig uit China. Anyway, toen ik de eerste keer een capsule innam merkte ik direct een verandering in mijn slaap. Tegen de ochtend droomde ik veel intenser. Net zo intens als in mijn jeugd.

5-HTP kan je 's ochtends als je net wakker bent nemen, of 60 tot 30 minuten voor het slapen. Ik adviseer alleen het laatste. Een capsule van ongeveer 60-75mg is voldoende. Het draagt bij een betere slaap.

Terug naar je vraag. Volgens mij moet je grote hoeveelheden 5-HTP innemen samen met SSRI's (anti-depressiva) om een serotonine syndroom te kunnen krijgen. Dat gebeurt niet zo snel. Ik zou je er absoluut geen zorgen om maken. Al slik je ze tegelijkertijd en blijf je de hele week doorslikken. Dat maakt volgens mij allemaal niet zo veel uit. Ik zuig dit niet uit mijn duim. Een paar maanden geleden heb ik behoorlijk wat zitten lezen over 5-HTP. Wil je er 100% zeker van zijn, er is voldoende via Google te vinden.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Htp5 vraag

Berichtdoor Fool » ma dec 28, 2015 12:13 am

progressive schreef:Ik heb namelijk studies gelezen waarin onderzoekers beweren dat 5-HTP pas tussen de vijf a zeven weken begint te werken tegen neerslachtigheid.

Het lijkt me dat die studies niet gaan over een neerslachtigheid na MDMA-gebruik?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Htp5 vraag

Berichtdoor Jmths » wo dec 30, 2015 12:47 am

Er is wel wetenschappelijk onderzoek dat er een aanzienlijke vermindering van neurotoxiteit plaats vindt in ratten bij gebruik van 5HTP na MDMA gebruik.

Uit ervaring durf ik stellen dat 5HTP de neerslachtigheid van MDMA als sneeuw voor de zon doet verdwijnen.

Verhaal met de 5HTP is dat het je hersens forceert om extra serotonine aan te maken wat in combinatie met bijvoorbeeld MDMA of 4MMC een verhoogde taxatie/last op de hersens legt, vandaar dat 5HTP gebruik enkel achteraf wordt aangeraden.
Ik zou niet weten of hier ook wetenschappelijk onderzoek naar is, misschien weet iemand hier meer over.

Ik bestel het regelmatig uit China.

Heb ooit eenmalig een flinke bouwvakkersdoos van 100gram besteld voor zo'n 35euro. :kleuter:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

Royal Queen Seeds banner