Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hulp gezocht (!)

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Hulp gezocht (!)

Berichtdoor skippybal » di mei 16, 2017 4:45 pm

goeiemiddag allemaal,
ik heb een probleempje, want ik heb vanmiddag geblowd (absoluut niet veel t.o.v. wat er normaal gesproken doorheen gaat) en een lijntje speed op van 100mg (59%).
nu is het zo dat ik heel erg zweet, ik ben misselijk, draaierig en ik zie een soort van dat sneeuw door mn zicht heen dwarrelen. verder heb ik wat last van mn ogen en ik ben best prikkelbaar en snel geïrriteerd.
hoe kan ik dit verhelpen? en weet iemand hoe dit opeens komt want het waren echt maar best kleine hoeveelheden en ik snap er dus niet veel van want ik kan meer hebben dan dit
dankjulliewel alvast :roll2:
skippybal
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do mei 11, 2017 4:00 pm

Re: Hulp gezocht (!)

Berichtdoor Vinnie » di mei 16, 2017 5:19 pm

En gedronken?
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Hulp gezocht (!)

Berichtdoor Kikkerr » di mei 16, 2017 6:03 pm

Tis goed benauwden weinig wind, oververhit maybe?
Wat zoutig eten paprik chips of zout soepje oid kan geen kwaad als je veel zweet.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Hulp gezocht (!)

Berichtdoor Amvitamientje » di mei 16, 2017 6:22 pm

Kwam het opzetten vlak na het blowen? Misschien komt het wel door die combo.

Ik weet wel dat speed en blowen behoorlijk wat onrust, angst, paranoia etc kan veroorzaken.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Hulp gezocht (!)

Berichtdoor snuifduif » di mei 16, 2017 9:52 pm

Waarschijnlijk een hersentumor door de interactie tussen wiet en speed. Je hebt zo'n 3 weken schat ik.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Hulp gezocht (!)

Berichtdoor skippybal » wo mei 17, 2017 3:43 pm

Allemaal hartstikke bedankt voor het reageren en ook bedankt dat het zo'n snelle reactie was. Ik had het gisteren gelijk gelezen maar kan nu pas reageren vandaar nu
Maar het was inderdaad te weinig gegeten en gedronken denk ik want nadat ik ff wat at en een zooitje water had gedronken ging het een heel stuk beter haha
denk dat ik het een beetje vergeten ben te doen tussendoor, dat eten en drinken :roll2: :grin:
top en nogmaals bedankt!
skippybal
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do mei 11, 2017 4:00 pm

Re: Hulp gezocht (!)

Berichtdoor Kip » wo mei 17, 2017 3:46 pm

skippybal schreef:Allemaal hartstikke bedankt voor het reageren en ook bedankt dat het zo'n snelle reactie was. Ik had het gisteren gelijk gelezen maar kan nu pas reageren vandaar nu
Maar het was inderdaad te weinig gegeten en gedronken denk ik want nadat ik ff wat at en een zooitje water had gedronken ging het een heel stuk beter haha
denk dat ik het een beetje vergeten ben te doen tussendoor, dat eten en drinken :roll2: :grin:
top en nogmaals bedankt!

Bekend probleem :p
Fijn dat het daarna beter ging :)
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron