Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ik heb jullie hulp nodig

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor RaniMuertos » ma sep 29, 2014 8:24 pm

Ejj people, ik ben Rani, ben 18, zelf gebruik ik geen drugs, maar ben te weten gekomen dat mijn vader het wel doet. Heb ik absoluut geen problemen mee maar mijn ouders zijn gescheiden, ik kom niet meer bij hem, mijn kleine broertjes wel. Het ding is ik wil ze daar liever weghouden. Daarbij heb ik jullie hulp nodig want na uren zoekwerk op het internet heb ik nog altijd niet de benaming gevonden van de 2 glazen pipes die bij hem thuis staan. Mijn broer heeft er een foto van kunnen trekken en ik zal proberen ze in de bijlage te steken als het kan. Zo niet: is een glazen bol met een grote lange pijp en een kleintje. Heb het al vaak gezien. Ik vroeg mij af wat is de benaming en welke drugs kan je hiermee gebruiken? Ik dacht crack, maar heb jullie hulp dus nodig. Peace out brothers, ik wacht op jullie.

lots of love,
die niet gebruikende nieuweling
Bijlagen
10705218_696800440413812_74332884_n.jpg
RaniMuertos
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma sep 29, 2014 8:12 pm

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor Radical » ma sep 29, 2014 8:29 pm

Hierbij, kan je zelf alles rustig lezen:
https://www.google.nl/search?q=bong&oq= ... 2&ie=UTF-8
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma sep 29, 2014 8:30 pm

Dat is een bong en dat is (normaal gesproken) voor wiet.

Goed is het niet, en hij moet het ook echt niet doen waar je broertjes bij zijn maar de kans dat hij snel als stereotype junk eindigt (onder de brug en zo), is bij wiet niet zo groot.

Alsnog is wiet ook niet goed natuurlijk, maar ik denk dat het niet hoeft te betekenen dat het slecht is voor je broertjes als hij er soms eentje rookt waar ze niet bij zijn.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor ParadijsVogel » ma sep 29, 2014 8:40 pm

Gewoon een bong voor wiet of salvia of zo (niet waarschijnlijk dat ie dat gebruikt).

Als je dit soort pijpjes gaat vinden moet je je zorgen gaan maken:
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor snuifduif » ma sep 29, 2014 9:51 pm

Bong, in rasta kleuren. Met een dikke laag teer/aanslag halverwege waar er dus waarschijnlijk water in zat tot dat niveau. Hoogst waarschijnlijk gewoon wiet dus.

Je kan het hem ook gewoon vragen?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor RaniMuertos » di sep 30, 2014 6:59 pm

Thanks guys. Gaat niet om aanstellerij het is gewoon, het maakt me niet uit wat hij doet, maar ik wou het gewoon weten de jongens zijn nog jong snapte. Ik kan het hem niet vragen want ik heb al bijna 8 jaar geen contact meer met hem. Is para commando geweest en van afghanistan teruggekomen met een ander. 3e vrouw, ik wil gewoon mijn mannekes wa beschermen voor de dingen die zij daar tot nu toe al hebben meegemaakt, als ge da dan zie staan op zijn nachtkastje, er staat ook nog een paarse in de living op de grond, en ook ergens ne shisha. Maar bon, Bong is wat ik zocht. Het enige wat ik ooit heb gedaan is joints smoren, heb vrienden spuiten zien zetten, beetje de ergere zaken. Kheb nooit veel gebruikt of erg, maar kheb wel int milieu gezeten, en afrekening meegemaakt. Ge kunt dus wel snappen dat oke, tga ni altijd verder dan nen joint maar vaak wel, en mijn jongens hou ik daar liefst buiten, no offence.
Kiss
RaniMuertos
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma sep 29, 2014 8:12 pm

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor RaniMuertos » di sep 30, 2014 7:01 pm

ParadijsVogel schreef:Gewoon een bong voor wiet of salvia of zo (niet waarschijnlijk dat ie dat gebruikt).

Als je dit soort pijpjes gaat vinden moet je je zorgen gaan maken:


Ja ik kwam dus da altijd tegen in plaats van wadak zocht, da is voor crack, ni? Kwas dus verkeerd ant zoeken, maar merci!
RaniMuertos
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma sep 29, 2014 8:12 pm

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor Einstein » di sep 30, 2014 7:59 pm

Dat zijn crackpijpen ja, hoewel je ze ook voor andere drugs kan gebruiken (maar dat is meestal ook geen soft spul).
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor Ivo » di sep 30, 2014 8:19 pm

DMT valt toch best mee :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Ik heb jullie hulp nodig

Berichtdoor Einstein » di sep 30, 2014 8:27 pm

Het is maar hoe je het bekijkt :keta:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner