Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

ik kan te goed tegen drugs

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor SarahF » za mei 23, 2015 2:03 am

Hej allemaal

Ik ben een meisje van 17 en ik heb al vaker iets gedaan. Het begonmet xtc dan weed dan cocaïne en vandaag voor t eerst speed.
Wat ik ook doe op xtc na dan daar kan ik tegen. Vandaag heb ik voor de eerste keer speed gebruik samen met mn vriend. Bij hem werkte t vrij snel maar bij mij niet. In totaal op 3uur heb ik 4 lijntjes gedaan maar ik voelde er heel weinig van. Mn lief heeft jaren aan de drugs gezeten dus zei direct dat dit goei spul was maar ik voelde er maar weinig van zoals bij cocaïne ik word er wat moe van zelfs.

Is er die me tips kan geven zodat ik er ook genot van heb of er ook iets van voel :(

En nu kan ik helemaal niet slapen. Het is 2u s nachts en heb t nu zo n 12u geleden gebruikt en kan er niet van slapen.

Mvg Sarah
SarahF
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za mei 23, 2015 2:00 am

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor Zelfkweek » za mei 23, 2015 2:23 am

dikkere lijnen leggen... het werkt wel want je kan niet slapen :shock:
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor Frissa » za mei 23, 2015 2:55 am

gevoel van speed moet je leren waarderen, en aangezien je niet kan slapen zal het toch wel werken
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor SarahF » za mei 23, 2015 3:10 am

Maar waarom werkte het daar straks dan niet? Bij mn vriend werkte t super goed en ik voel da nu 12u erna pas
SarahF
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za mei 23, 2015 2:00 am

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor Frissa » za mei 23, 2015 3:16 am

omdat je nu wil gaan slapen en het je opvalt dat het je niet lukt en er aan gaat beginnen denken.
speed is subtiel maar zeker aanwezig
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor SarahF » za mei 23, 2015 3:24 am

Het is echt ambetant op de moment ben helemaal niet moe zelfs niet n heel klein beetje
SarahF
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za mei 23, 2015 2:00 am

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor Frissa » za mei 23, 2015 3:29 am

tja speed, mijn raad hou je gwn even bezig filmpje kijken fzo en je valt vanzelf wel in slaap.
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor SarahF » za mei 23, 2015 3:34 am

Owke dankjewel
SarahF
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za mei 23, 2015 2:00 am

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor xastur » do mei 28, 2015 5:27 pm

hoeveel rust periode zat er tussen de drugs die je gebruikt hebt. als je vriend wel van de kaart is en jij niet dat kan ik alleen op deze manier verklaren.
de speed slaat bij jouw niet in maar doet wel subtiel zijn werk hoop alleen dat je criendje niet de verkeerde invloed op je heeft. je bent nog zo jong.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor Italiano » do mei 28, 2015 7:12 pm

Niet ieder brein is hetzelfde. Als je zeker bent over de zuiverheid van de drugs kan het ook liggen aan te hoge verwachtingen en/of niet goed veranderingen aan je lichaam kunnen aanvoelen.

Zat mensen die bijv ook niets van nootropics merken omdat ze hun lichaam niet goed kennen? Of letten op de verkeerde dingen? Mindset die meespeelt? I don't know. Drugs leren waarderen is zeker belangrijk maar bij sommige mensen is wellicht het verschil tussen hun "onder invloed" staat / nuchtere staat vrij klein...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor djeemen » do mei 28, 2015 9:22 pm

Kan ze ook geen (lichte) vorm van ADHD hebben? Waardoor ze meer rust in haar hoofd krijgt op het moment van gebruik, maar misschien het wakkere effect toch aanwezig is na langere tijd?
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor straatmadelief » vr mei 29, 2015 1:25 am

De adhd'ers die ik ken kunnen wel slapen van speed, maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn misschien.
Ik denk, omdat het om speed en coke gaat, dat je je misschien niet bewust genoeg bent van de effecten terwijl ze er wel zijn. Speed en coke zijn niet echt drugs waarvan je helemaal van de kaart raakt (over het algemeen) zoals xtc dat wel is, dat effect is veel aanweziger. Bij mij was het zelfs zo dat ik de effecten van speed en coke duidelijker ging ervaren toen ik de drugs vaker gebruikt had.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: ik kan te goed tegen drugs

Berichtdoor Vinnie » vr mei 29, 2015 1:59 pm

laat het testen en kijk of het echt goeie speed is
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron